אל: הנדון: התנהלות השר זאב אלקין. א.ג.נ. ביום 10.7.2018 הצטרפתי לתנועה חברתית בשם “נתגבר”-נכים שקופים. אנו מנסים לקדם את זכויותיהם של הנכים השקופים, קרי: אנשים כמוני שסובלים מבעיות רפואיות ומחלות קשות מאוד שאינן נראות באופן בולט כלפי חוץ-חוסר ניראות חיצונית שגורם לאפליה קשה מאוד כלפינו. אחד מן התחומים בהם ישנה אפליה קשה וארוכת שנים היא תחום הדיור: אנחנו מקבלים סכום של 770 שקלים לחודש לצורך תשלום שכר-דירה-סכום שאינו מתעדכן כבר שנים רבות. כידוע, בסכום זה לא ניתן כיום לשכור דירה בשום אזור בארץ-ועל אחת כמה וכמה נכון הדבר כאשר מדובר בדירות נגישות לנכים, בהן התשלומים הם אף גבוהים במקצת. מטרתנו להביא לשינוי במצב זה, ולגרום לכך שגובה סכום הסיוע בשכר-דירה יותאם למחירי השכירות כיום. אלא שכעת נוצרה בעיה: כאשר אנחנו מנסים לקבוע פגישה בעניין זה עם השר זאב אלקין חוזרת על עצמה פעם אחר פעם התנהלות מקוממת: אנחנו קובעים יום ושעה לפגישה-ולאחר מכן אנו מקבלים מלשכת השר שיחת טלפון כי הפגישה מבוטלת או נדחית-ותמיד הדבר נעשה סמוך מאוד למועד הפגישה ברגע האחרון, ותוך תואנות ותירוצים שונים ומשונים-אשר חלקם התבררו לאחר מכן כשקריים. התרשמותינו היא כי הדבר נעשה באופן מכוון וזדוני, וכי בדרך זו משרד הבינוי והשיכון ממשיך להתחמק מטיפול בבעיה הקשה בגללה אלפי נכים כבר נפלטו אל מותם ברחוב. אנו מעוניינים לדעת מה לדעתכם ניתן לעשות בעניין. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)להלן ההודעה שקבלתי מלשכתו של השר אלקין בדבר אי-אישור הגעתי לפגישה שהיתה אמורה להיות בלשכת השר:

יום ג׳, 5 באוק׳ ב-20:02

אסף שלום, אנחנו מעריכים את הפעילות שאתה עושה עבור קהילה אבל פגישה הזו תואמה מול טטיאנה ולא זומנת לפגישה. אנחנו יכולים להכניס כמות מצומצמת של אנשים בגלל מגבלות הקורונה ולא נוכל לאשר את השתתפותך. בברכה, רעיה חנקין מנהלת לשכה של השר אלקין

בתאריך 5 באוק׳ 2021 17:59, אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il כתב:

אל: עובדי משרד הבינוי והשיכון.

הנדון: בעיית תיאום.

א.ג.נ.

אני הוזמנתי לפגישה בלשכתו של השר זאב אלקין לתאריך 13.10.2021 לשעה 11:00 בבוקר-ואני מעוניין לדעת כיצד אוכל לתאם את הגעתי. ביום שלישי, ה-5.10.2021 שלחתי את ההודעה המצ”ב בעניין זה ללשכת השר, ובשעה 11:23 בבוקר שוחחתי בטלפון עם עובדת הלשכה בשם אסתי.

אלא שמנסיון העבר אני למד כי הללו יתעלמו ולא יחזרו אליי בטלפון באופן יזום ואחראי-כפי שסיכמתי עימם בטלפון.

לפיכך אני מעוניין לדעת כיצד ניתן לגרום לכך שאנשי הלשכה אכן יחזרו אליי בטלפון ויאפשרו לי לתאם את הגעתי לפגישה-כפי שסוכם עימם בעל-פה בטלפון.

בברכה,

אסף בנימיני.

ללשכת השר זאב אלקין שלום רב:

הוזמנתי לפגישה בלשכתו של השר זאב אלקין בכנסת לתאריך 13.10.2021 לשעה 11:00 בבוקר-הזמנה אותה קבלתי ממנהלת תנועת “נתגבר”-נכים שקופים בה אני חבר. כידוע ישנו צורך בתיאום מוקדם על-מנת להגיע לפגישות במשכן הכנסת. לפיכך אודה לכם באם תוכלו ליצור עמי קשר טלפוני לצורך תיאום הגעתי לפגישה.

אציין כי מנהלת תנועת “נתגבר”-נכים שקופים בה אני חבר, ממנה קבלתי בעל-פה את ההזמנה לפגישה היא הגברת טטיאנה קדוצ’קין, ומספר הטלפון שלה הוא: 052-3708001.

בברכה,

אסף בנימיני,

רחוב קוסטה ריקה 115,

כניסה א’-דירה 4,

קרית מנחם,

ירושלים, מיקוד: 9662592.

מספרי טלפון: בבית-02-6427757.

נייד-058-6784040. פקס-077-2700076.

נ.ב. א)מספר הזהות שלי: 029547403.

ב)כתובות האי.מייל שלי:

029547403@walla.co.il

או:asb783a@gmail.com

או: assaf197254@yahoo.co.il

או:a32assaf@outlook.com

או: assaf002@mail2world.com

או:ass.benyamini@yandex.com

או:assaffff@protonmail.com
3)להלן מספר קישורים באמצעותם ניתן למצוא מידע נוסף אודותיי ואודות מאבק הנכים בו אני משתתף בערך החל משנת 2007: www.webtalk.co/assaf.ben…

www.facebook.com/profile.p…

twitter.com/MPn5ZoSbD…

www.youtube.com/channel/U…

www.youtube.com/watch

assafcontent.ghost.io

www.youtube.com/watch

www.themarker.com/tv/1.1780…

www.nitgaber.com

shavvim.co.il/2021/07/2…