KOMU: Předmět: Kanál Youtube Teprve nedávno (tento dopis píšu ve čtvrtek 30. dubna 2020) jsem si založil svůj vlastní kanál na Youtube, kde jsem začal nahrávat obsah o boji se zdravotním postižením, kterého jsem byl během několika posledních let účastníkem.

A protože mám zájem, aby obsah, který zveřejňuji, oslovil nejen izraelskou veřejnost, ale co možná nejrůznější publikum, bude za potřebí překladů do cizích jayků (podotýkám, že je nemohu vyhotovit osobně, protože moje znalost cizích jazyků je mizivá, s výjimkou zanlosti střední úrovně angličtiny a nízké úrovně francouzštiny. Dále nemám o této oblasti jakékoliv další informace). Rád bych se Vás tedy zeptal, zda existují nějaké postupy, pomocí kterých je možné požádat o překlad videa nebo záznamů? A pokud ano, co to obnáší? A existují i jiné způsoby, jak propagovat kanály YouTube?

Vemte, prosím, na vědomí, že jsem se touto oblastí nikdy nezabýval a byl bych vděčný, kdyby jste mi mohl vysvětlit, jak se tyto věci provádí.

S pozdravem,

Asaf Benyamini, Costa Rica St. No. 115, Entrance A.- Apartment 4, Kiryat Menahem, Jeruzalém, PSČ: 9662592 Telefonní čísla: Domů +972-2-6427757 GSM: +972-52-4575172 Fax: +972-77-2700076

3) Linka na můj založený kanál Youtube:
www.youtube.com/channel/U…

4) Zde najdtete několik odkazů, které obsahují dodatečné informace o mé osobě a boji, který vedu (v anglickém jazyce):

docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/…

https://docs.google.com/document/d/1TQ8qkjilDICckOHDW-6LVl_4iBE9ulWNwp-3RU_U7mI/edit?usp=sharing

docs.google.com/document/…