אל: הנדון: שיפור בלוג. א.ג.נ. לאחרונה(אני כותב דבריי אלו בתאריך 3.9.2021) פתחתי במערכת של ghost.io בלוג בו אני מעלה תכנים שונים שקשורים למאבק הנכים במדינת ישראל בו אני משתתף. בבלוג יש טקסטים ב-57 שפות פרט לעברית-טקסטים אותם השגתי מחברות תירגום(אני, כמובן לא יודע שפות אלו). כידוע, ברובן המכריע של השפות החשובות כמו אנגלית. צרפתית או ספרדית הכתיבה היא משמאל לימין. עם זאת חלק ניכר מן התוכן שאני מעלה בבלוג שלי הוא בעברית-ונכון להיום במערכת קיימת אפשרות של כתיבה משמאל לימין בלבד. שאלתי אליכם היא: כיצד ניתן להוסיף במערכת זו גם את האפשרות של כתיבה מימין לשמאל? ושינוי נוסף שאני מעוניין לעשות בבלוג: במסך הפתיחה של הבלוג יש את הכותרת “תכנים של אסף בנימיני”-ואני מעוניין שלצד הכותרת בעברית תופיע במסך הבית של הבלוג כותרת זו גם באנגלית. אציין כי אני לא מתכנת מחשבים ואין לי ידע כלשהוא בתיכנות-ואני לא יודע איך לעשות זאת בכוחות עצמי. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי. מייל שלי: 029547403@walla.co.il ו-: asb783a@gmail.com ו-: assaf197254@yahoo.co.il ו-: ass.benyamini@yandex.com ו-: a32assaf@outlook.com ו-: assaf002@mail2world.com ו-: assaffff@protonmail.com 3)קישור לבלוג בו מדובר:

assafcontent.ghost.io

4)אציין כי ישנו קושי נוסף: אני מתקיים מהכנסה נמוכה מאוד-מקצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי. במצבי תשלום עבור עבודה זו לחברת תוכנה אינו אפשרי, ובשל חומרת מצבי גם הנחות גבוהות מאוד פשוט לא יעזרו.