אל: הנדון: מיזם אינטרנטי. א.ג.נ. ביום שני, ה-22.3.2021 שלחתי את ההודעה המצ”ב לחברת לוגוסייט. אני מעוניין לדעת אם יש לדעתכם היתכנות לרעיון שהעליתי בפניהם. בברכה, אסף בנימיני. נ.ב. 1)אני מצרף קישור לאתר בו ניתן למצוא חומר נוסף אודות מאבק הנכים בשפות שונות: nitgaber.bit.ai/settings/…

2)העובדת-הסוציאלית, אצלה הייתי במעקב עד לתאריך 16.3.2021: אושרת- 050-5857185. 3)פנייתי לחברת “לוגוסייט” שלחתי לכתובת: info@logosite.co.il 4)אציין כי בינתיים(אני כותב דבריי אלו ביום 17.4.2021) הצלחתי לפתוח חשבון פייסבוק חדש והגישה שלי לרשת חברתית זו לפי שעה קיימת ולא חסומה.

לחברת “לוגוסייט” שלום רב: הנדון: שאלתי. א.ג.נ. מאז שנת 2007 בערך אני משתתף במאבק הנכים בישראל-והחל משנת 2012 אני עושה זאת גם ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות השונות. קראתי באתרכם כי אתם מציעים פלטפורמה שמטרתה סיוע בבניית רשתות חברתיות. אני חשבתי על נסיון להקים רשת חברתית, שלפחות בהתחלה תהיה מבוססת על מאבק הנכים-אולם תוכל בהמשך להתפתח לתחומים נוספים על-פי העדפות המשתמשים. הכוונה היא להקים רשת חברתית שאומנם תהיה מבוססת בתחילתה על נושא הנכים-אולם תהיה פתוחה לכל מי שירצה להצטרף, וכאשר זיקה לנושא מאבק הנכים לא תהיה בשום אופן תנאי לקבלת משתמשים נוספים. אציין כי יש כאן מספר קשיים משמעותיים: 1)אני אדם פרטי ולא איש ציבור או אדם בעל קשרים רבים-ולכן היכולת שלי לפרסם את הרשת החדשה תהיה בכל מקרה מוגבלת מאוד. 2)אין לי מספיק ידע טכנולוגי או ידע במחשבים בכדי לפתח פלטפורמה כזו בכוחות עצמי. 3)אני אדם שמתקיים מהכנסה נמוכה מאוד-קצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי. לפיכך השקעות כספיות שלי בפרויקט כזה אינן אפשריות. 4)אין לי ידע בשפות זרות-ופרט לאנגלית ברמה בינונית עד נמוכה וצרפתית ברמה נמוכה מאוד אין לי ידע בשפות זרות נוספות. יש לי תרגומים של תכנים הקשורים למאבק הנכים ל-53 שפות אותם השגתי מחברות תרגום-אולם בכל זאת הידע הדל שלי בנושא בהחלט יכול לפגוע ולהקשות מאוד על פרסומה של רשת חברתית חדשה. 5)חשבון הפייסבוק שלי נחסם בסוך חודש אוקטובר 2020-ומאז אני לא מצליח להחזירו. לפיכך לפחות בזמן כתיבת שורות אלו(אני כותב דבריי אלו ביום שני, ה-22.3.2021) אין לי יכולת להשתמש בפייסבוק בשום צורה שהיא.

לפיכך ברצוני לשאול אתכם: האם, לנוכח הקשיים אותם תיארתי הפרויקט עליו כתבתי הוא אפשרי לדעתכם? או שעדיף פשוט לזנוח את הרעיון בגלל היותו “מגלומני” או יומרני מדי? מה דעתכם? בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי הטלפון שלי: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il או: asb783a@gmail.com או: assaf197254@yahoo.co.il או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com או: assaffff@protonmail.com 3)להלן קישור לאתר של תנועת “נתגבר”-נכים שקופים, אליה הצטרפתי ביום 10.7.2018: תנועת נתגבר - למען הנכים השקופים

תנועת נתגבר - למען הנכים השקופים תנועת נתגבר - למען הנכים השקופים

האתר נבנה בעזרתה של חברת dustwave

4)להלן קישורים לפרופילים שלי ברשתות החברתיות בהן אני נמצא כיום-לא כולל הפרופילים בפייסבוק ובאינסטגרם שכרגע(נכון לתאריך 22.3.2021) חסומים:

twitter.com/MPn5ZoSbD…

assaf benyamini

assaf benyamini assaf benyamini | Webtalk. Join now or Sign in. Manage relationships better.

Assaf Benyamini | VK

Assaf Benyamini | VK Assaf Benyamini. Log in or sign up to contact Assaf Benyamini or find more of your friends.

www.youtube.com/channel/U…

wa.link/s7hrg3

22