בשנים האחרונות אני משתתף במאבק הנכים במדינת ישראל-מאבק שכידוע סוקר בהרחבה גם באמצעי התקשורת. אלא שבנוסף לכך ידועות היטב גם הסחבת, גרירת הרגליים, ההזנחה וגם ההתחמקות בהן נוקטת מדינת ישראל כלפי משבר הנכים. כבר שנים רבות נמשכת הסחבת-וכל רשות אליה אני פונה עונה לי בנוסח של “זה לא קשור אלינו” או אחותה התאומה: “אנחנו לא הכתובת”. כמובן שישנם מקרים רבים מאוד בהם לא ניתנת תשובה כלל, או לחילופין מקרים רבים בהם נכים מקבלים תשובות תוקפניות מאוד או מאיימות-כך סתם ולא שום סיבה-וגם אני באופן אישי נאלצתי לספוג זאת אינספור פעמים. ובקיצור: כיום הנושא לא קשור לאיש, לא אכפת לאף אחד ונכים שממשיכים למות ברחוב אינם מעסיקים או מטרידים עוד את מדינת ישראל. ובהביני מציאות מצערת זו אני פונה לגורמים רבים מחוץ למדינת ישראל-לארגונים בינלאומיים שונים וגם לאנשים פרטיים אשר אל חלקם אני מגיע אף באופן אקראי. לפניות אלו ישנן שתי מטרות: הזמנת לחץ מבחוץ על מקבלי ההחלטות במדינת ישראל על מנת שיתחילו לטפל במשבר הנכים ברצינות מעט רבה יותר-וכן נסיון של בדיקת הפוטנציאל שיכול להיות לשיתוף פעולה כזה או אחר בין ארגוני נכים במדינת ישראל לארגוני נכים במדינות אחרות בעולם למען שיפור חייהן של אוכלוסיות אנשים עם מוגבלויות בעולם. במסגרת מאמציי אלו אני עושה שימוש, בין היתר בפרופיל שלי ברשת החברתית vk.com . מדובר ברשת חברתית של דוברי רוסית המונה בערך כ-350 עד 400 מיליון חברים-ורוב רובם אינם יודעים אנגלית אציין כי אני עצמי לא יודע רוסית-וגם לא יודע לקרוא את האותיות הקריליות בהן כידוע כותבים בשפה זו. מסיבות אלו אני לא מצליח להעביר את המסרים בנוגע למאבק הנכים בישראל לאנשים שחברים ברשת החברתית vk.com-ושאלתי בעניין זה היא: כיצד ניתן לדעתכם להשיג חומר רלוונטי ברוסית אודות מאבק הנכים בישראל ו/או בעיותיהן של אוכלוסיות נכים שונות במדינת ישראל-וזאת בכדי שתהיה אפשרות להעביר את המסרים לחברי הרשת החברתית vk.com ? אני, כמובן לא אוכל לקרוא או להבין מאומה מחומר כזה-אולם אני אוכל לשתף אותו ברשת חברתית זו לצורכי הסברה של המאבק. נ.ב. קישור לפרופיל שלי ברשת החברתית vk.com : vk.com/feed בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-052-4575172. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il או: asb783a@gmail.com או: assaf197254@yahoo.co.il או:ass.benyamnini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com 3)המסגרת הטיפולית בה אני נמצא: עמותת “רעות”-הוסטל “אביבית”, רחוב האביבית 6, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9650816. מספרי הטלפון במשרדי ההוסטל: 02-6432551. או: 02-6428351. כתובת האי.מייל של העובדת הסוציאלית שמלווה אותי בדיור המוגן של ההוסטל: talotan39@gmail.com כתובת האי.מייל של ההוסטל: avivit6@barak.net.il 4)העובדת הסוציאלית של הוסטל “אביבית”, בפגישתי עימה ביום שלישי, ה-12.12.2017 בשעה 13:30 בצהריים אסרה עליי באיסור חמור למסור פרטים כלשהם אודותיה ו/או אודות עובדים אחרים של הוסטל “אביבית” או של עמותת “רעות”. 5)רופא המשפחה אצלו אני נמצא במעקב: ד”ר מיכאל חלב, “שרותי בריאות כללית”-מרפאת “בורוכוב”, רחוב בורוכוב 63, קרית יובל, ירושלים, מיקוד: 9678150. מספר הטלפון במשרדי המרפאה: 02-6440777. מספר הפקס במשרדי המרפאה: 02-6438217/ 6)פרטים אישיים נוספים: גיל: 47. מצב משפחתי: רווק. תאריך לידה: 11.11.1972.