אל: ארגון הדואר הבינלאומי. הנדון: שירותי הדואר בישראל. א.ג.נ. אני אזרח ישראלי שמתגורר בשכונת קרית מנחם שבירושלים-ואחת לכמה שנים מדינת ישראל נוהגת לאיים עלינו, תושבי השכונה בסגירת סניף הדואר היחיד שפועל בשכונתנו. בשכונה בה אנו גרים מתגוררות אוכלוסיות מצוקה רבות-קשישים, נכים ואנשים שחיים מהכנסה נמוכה עבורם השלכות סגירת הסניף היחיד בשכונה שיכריח אותם להגיע לסניפים בשכונות אחרות שמרוחקים משמעותית מאזור מגורינו יהווה הרעה משמעותית באיכות חייהם. אני סבור כי פרט לחוסר רגישות וחוסר התחשבות בוטים בשכבות החלשות במדינת ישראל יש כאן גם חוסר תבונה כלכלית, שכן אנשים בשכונה לא יוכלו לוותר על שירותי הדואר וההכרח להגיע לסניפים רחוקים יותר יגרור ביזבוז של כספים, זמן וכן עלייה משמעותית בזיהום האוויר באזורנו-וזאת כתוצאה מן המציאות בה הדרך היחידה באמצעותה יוכלו התושבים להגיע לסניף דואר לצורך סידורים אישיים תהיה באמצעות נסיעה ברכב או בתחבורה הציבורית. כארגון דואר בינלאומי, שחרת על דגלו את נושא שיפור שירותי הדואר ברחבי העולם אני אהיה מעוניין לדעת מהי דעתכם על ההתנהלות הזו. כמו כן נשאלת כאן השאלה האם מדינת ישראל מפירה בהתנהלותה זו אמנות בינלאומיות שקיימות בנושא שירותי הדואר-ובמידה ואכן זה המצב חשוב לדעת מה ניתן לעשות בנוגע לכך. בברכה, אסף בנימיני. נ.ב. אני מצרף למכתבי אליכם את המכתב אותו אני שולח לרשויות שונות בתוך מדינת ישראל לנוכח האיום בסגירת הסניף שמתרחש בימים אלו שוב. אל: הנדון: סניף דואר קרית מנחם. א.ג.נ. היום, יום שלישי, ה-27.7.2021 הגעתי לסניף הדואר בשכונת קרית מנחם בירושלים בה אני מתגורר לצורך סידורים אישיים-ובאופן תמוה ולא צפוי נודע לי כי יש כוונה לסגור את הסניף אצלנו בשכונה בתאריך 13.8.2021 בנימוק מוזר ולא ברור של “פריסה מחדש של שירותי הדואר”. לביצוע מהלך כזה תהיינה השלכות קשות על רבים מתושבי קרית מנחם-ותגרום לביזבוז זמן וכסף רב בעבור אנשים רבים שייאלצו לנסוע לסניפים אחרים ומרוחקים יותר. לפיכך אנו קוראים למשרד התקשורת ולחברת דואר ישראל לשקול שוב החלטתם זו. בברכה,

אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il או: asb783a@gmail.com או: assaf197254@yahoo.co.il או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com או: assaffff@protonmail.com