אל: הנדון: מכתבי לחברת “שלום תל-אביב” המצ”ב. א.ג.נ. בסוף חודש אוקטובר 2020 חשבון הפייסבוק שלי נחסם-כך סתם וללא שום סיבה. ביום רביעי, ה-24.3.2021 שלחתי את המייל המצ”ב לחברת “שלום תל-אביב”-אלא שהתייחסותם הבעייתית לא מאפשרת טיפול בעניין. אני מעוניין לדעת מה ניתן לדעתכם לעשות. בברכה, אסף בנימיני. נ.ב. 1)מכתב זה שלחתי לכתובת המייל: desk@shalomtelaviv.com

לחברת “שלום תל-אביב” שלום רב: הנדון: חסימת חשבון פייסבוק. א.ג.נ. לפני מספר ימים(אני כותב דבריי אלו ביום ראשון, ה-1.11.2020) חשבון הפייסבוק שלי נחסם-סתם כך וללא שום סיבה. אציין כי אני משתמש בחשבון הפייסבוק שלי לצורך השתתפות במאבק הנכים במדינת ישראל בו אני לוקח חלק בשנים האחרונות. אני לא כותב בחשבון הפייסבוק שלי קללות, נאצות, איומים או דברי שטנה או בלע מסוג כלשהוא שבאמת יכולים להצדיק סנקציה כל כך קיצונית מצידם-מה עושים? בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-.058-6784040 מספר פקס-077-2700076.

נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)חשבון הפייסבוק שלי מקושר לכתובת המייל: assaf197254@yahoo.co.il 3)כתובות האי.מייל הנוספות שלי: 029547403@walla.co.il או: asb783a@gmail.com או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com 4)השם שלי ברשת החברתית פייסבוק(באותיות עבריות): אסף בנימיני. 5)בביתי מחשב מסוג/דגם: מעבד Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20 GHZ זיכרון מותקן(RAM): GB 8.00 (GB 7.88 ניתנים לשימוש) סוג מערכת-מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64 שם מחשב: 111886-PC אותו אני שוכר החל מיום שני, ה-30.12.2019 מחברת “מתאמי מחשוב”.

6)אני משתמש במערכת ההפעלה windows 10

7)אני גולש באינטרנט באמצעות דפדפן ,chrome ומשתמש בהגדלה ניכרת של אותיות המסך בשל בעיית ראייה.

8)ספק האינטרנט שלי: חברת “הוט”.

9)להלן ההתכתבות שניהלתי בנושא עם הגברת בת חן רוזנשיין מן “המכון הישראלי למדיניות טכנולוגיה”.

מכתבי לבת-חן. Yahoo/נשלח

אסף בנימיני לבת חן שלום: בהמשך לשיחתנו הטלפונית מלפני מספר דקות אני שולח אלייך את צילום תעודת הזהות שלי. יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:12

בתחן רוזנשיין … בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‏>: לבת חן… יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:14 בתחן רוזנשיין …l.com‏>: קיבלתי, תודה אסף! ‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‏>: לבת חן… יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:29

אסף בנימיני לבת חן שלום רב: אני מצטער על שאני משגע אותך: לפני מספר דקות פייסבוק חסמה גם את החשבון החדש שעזרת לי לפתוח-ושוב חזרה אותה הודעה מטעמם: הם מבקשים ממני לאמת את זהותי-ולאחר שהעליתי תמונה שלי מופיעה שוב הודעה מטעמם כי לנוכח השלכותיה ותוצאותיה של מגיפת הקורונה יש להם כרגע פחות עובדים על-מנת לעבור על הבקשות של המשתמשים, ולכן בדיקת המידע תימשך, לטענתם זמן רב מהרגיל, או אפילו לא תיעשה כלל. מעבר לכך הם לא מסבירים דבר. בכל מקרה, אני מצרף כאן קישור להודעה שקבלתי מהם שוב: m.facebook.com/checkpoin… cknames בברכה, אסף בנימיני. יום ד׳, 6 בינו׳ ב-23:11

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: בתחן רוזנשיין יום ה׳, 7 בינו׳ ב-11:37

—– הודעה שהועברה —– מאת: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: בתחן רוזנשיין bathen.ro@gmail.com נשלח בתאריך: יום רביעי, 6 בינואר 2021, 23:11:29 GMT‎+2‎ נושא: Fw: מכתבי לבת-חן.

לבת חן שלום רב: אני מצטער על שאני משגע אותך: לפני מספר דקות פייסבוק חסמה גם את החשבון החדש שעזרת לי לפתוח-ושוב חזרה אותה הודעה מטעמם: הם מבקשים ממני לאמת את זהותי-ולאחר שהעליתי תמונה שלי מופיעה שוב הודעה מטעמם כי לנוכח השלכותיה ותוצאותיה של מגיפת הקורונה יש להם כרגע פחות עובדים על-מנת לעבור על הבקשות של המשתמשים, ולכן בדיקת המידע תימשך, לטענתם זמן רב מהרגיל, או אפילו לא תיעשה כלל. מעבר לכך הם לא מסבירים דבר. בכל מקרה, אני מצרף כאן קישור להודעה שקבלתי מהם שוב: m.facebook.com/checkpoin… cknames

בברכה, אסף בנימיני. —– הודעה שהועברה —– מאת: בתחן רוזנשיין bathen.ro@gmail.com אל: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il נשלח בתאריך: יום שלישי, 5 בינואר 2021, 19:29:32 GMT‎+2‎ נושא: Re: מכתבי לבת-חן.

פתחנו חשבון חדש מהמייל הזה- a32assaf@outlook.com והסיסמה- m65jb7i

בהצלחה!

‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת בתחן רוזנשיין <‪bathen.ro@gmail.com‏>:

קיבלתי, תודה אסף!

‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‏>:

לבת חן שלום: בהמשך לשיחתנו הטלפונית מלפני מספר דקות אני שולח אלייך את צילום תעודת הזהות שלי.

10)להלן ההודעה שלי לגברת ג’ורדנה קוטלר מחברת “פייסבוק ישראל”.

לגברת ג’ורדנה קוטלר שלום רב: לפני מספר דקות נסיתי ליצור עימך קשר טלפוני למספר 050-2662025 -וזאת על מנת לנסות ולברר מדוע מאז סוף חודש אוקטובר 2020 חשבון הפייסבוק שלי חסום. לצערי את בחרת לנתק לי את הטלפון בפרצוף בגסות וברוע לב-כך סתם וללא שום סיבה. אני דוחה בתוקף את טענתך כי את, כביכול, ״לא קשורה לזה״-כפי ששנינו יודעים היטב יש לך תפקיד מפתח בחברת ״פייסבוק ישראל״-ואת קשורה לזה ועוד איך!!! אז אני מבקש לקבל מכם תשובות!!! התעלמות מלקוחות, וכן הזילזול הבוטה שאת מפגינה כלפיי כלקוח של חברה בה את מרוויחה משכורת אסטרונומית-כל אלו דרכי התנהגות לא מוסריות ולא מקובלות!!! אז אני עדיין מחכה לקבל ממך תשובה-ואת לא עושה טובה לאף אחד-זו האחריות שלך כמנהלת!!! בברכה, אסף בנימיני.

10)אציין כי כאשר נסיתי ליצור קשר טלפוני עם עובד אחר בחברה בשם זמיר דחב”ש למספר 050-5220300 בחר זה האחרון לנתק לי את הטלפון מייד ובגסות-תוך הבעת זילזול והתנשאות קשים ביותר כלפיי כלקוח החברה.

11)לפני מספר דקות נסיתי ליצור עימכם קשר טלפוני למספר 03-6868688-ולשיחה ענתה עובדת שלכם שהציגה עצמה בשם ענבל(אינני יודע מהו שמה האמיתי). אלא שזו האחרונה בחרה לטרוק בפניי את הטלפון בגסות-כך סתם וללא שום סיבה.