אל: הנדון: שירות אינטרנטי. א.ג.נ. בשנים האחרונות אני משתתף במאבק הנכים במדינת ישראל-מאבק שכידוע סוקר בהרחבה גם באמצעי התקשורת. למרבה הצער גם לאחר שנים רבות של מאבק ציבורי מצב אוכלוסיית הנכים לא השתפר באופן משמעותי-מה שמביא אותי כל העת לחפש דרכים ו/או רעיונות להמשך הדרך. אחד הכיוונים עליהם חשבתי הוא חיפוש אתרי אינטרנט, שמציעים שירות של “מקרה בוחן”, קרי: לאחר שאני מקליד באתר, או בתוכנה מסוימת את פרטי המקרה עם הסברים צוות האתר מציע לי רעיונות להמשך-וזאת על סמך הפרטים שהוקלדו במערכת. האם קיימים אתרי אינטרנט שמציעים שירות כזה? אודה לכם באם תוכלו לפרט ככל הניתן בנוגע לכך. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)אני מצרף 2 קישורים לאתרים בהם ריכזתי תכנים שונים שקשורים לנושא הנכים-שחלקם אף מתורגמים לשפות שונות:

nitgaber.bit.ai/settings/… ו-: justpaste.it/u/ 2)להלן קישור לבלוג שלי בעברית, בו כתבתי כמה שירים על הנושא: shrinke.me/m8JRtuIo