1)Netanel Estraicher Netanel Estraicher

Netanel Estraicher פייסבוק אינכם חברים בפייסבוק ‏‏‏‏‎Head of Marketing‎‏ ב-‏מנטור - Mentor.co.il‏‏, ‏‏‎Co-Founder and CMO‎‏ ב-‏‎MyselfFit‎‏‏‏ ו‏‏‎Founder‎‏ ב-‏אח שלי הנגר‏‏‏ 10:02 Netanel

היי אסף, ראיתי שרצית להצטרף לקבוצה הייטק למתחילים אבל לא ענית על השאלות. כדי לשמור על אותנטיות הקבוצה, ואם אתה באמת רוצה להצטרף נשמח לדעת מאיזה רקע אתה מגיע? ואם אתה שוקל לעשות שינוי קריירה? (השאלות לא באות להכשיל).

2)1)Netanel Estraicher Netanel Estraicher

Netanel Estraicher פייסבוק אינכם חברים בפייסבוק ‏‏‏‏‎Head of Marketing‎‏ ב-‏מנטור - Mentor.co.il‏‏, ‏‏‎Co-Founder and CMO‎‏ ב-‏‎MyselfFit‎‏‏‏ ו‏‏‎Founder‎‏ ב-‏אח שלי הנגר‏‏‏ 10:02 Netanel

היי אסף, ראיתי שרצית להצטרף לקבוצה הייטק למתחילים אבל לא ענית על השאלות. כדי לשמור על אותנטיות הקבוצה, ואם אתה באמת רוצה להצטרף נשמח לדעת מאיזה רקע אתה מגיע? ואם אתה שוקל לעשות שינוי קריירה? (השאלות לא באות להכשיל ) Enter 12:18 אתה שלחת אין לי שום קריירה. אני מחפש עבודה-ולמטרה זו חשבתי להיעזר בקבוצה. אני לא יודע למה אתה מתכוון בדבריך “האותנטיות של הקבוצה”-האם אתם מקבלים רק אנשים ממגזר מסוים? ממעמד חברתי מסוים? כלל לא ברור… אסף בנימיני. Enter כעת ניתן לשלוח הודעות ולהתקשר זה לזה ולראות פרטים כגון סטטוס פעיל ומתי קראתם הודעות. Netanel

2)

אסף בנימיני אל תגני על הפרטיות שלי(ובינינו: הרי מה אכפת לך בכלל מהפרטיות שלי-איזה שטויות…), בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: asb783a@gmail.com או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com או: assaffff@protonmail.com לייק · השב · 2 דק’ אסף בנימיני ולא הבנתי-איזה “מעמד” אני בדיוק אמור לכבד. אין כאן שום “מעמד”-זו בסך הכל קבוצת פייסבוק-לא לשכת נשיא המדינה ולא לשכת ראש הממשלה. אז לא צריך-אל תעשי טובות. בנקאביליטי bankability אסף בנימיני הי אסף, מה שלומך? אתה מוזמן לשתף בקהילה שלנו ׳שאל בנקאי׳ בפייסבוק את הפוסט, ולנסות לקבל פתרונות באמצעות התגובות. כרגע הגבת בעמוד העסקי. כמו-כן, ממליצה לציין את הבעיה, ללא ציון פרטיך האישיים.. עוד ממליצה לקרוא לפני כן את התקנון, כדי לוודא שהניסוח עומד בו.. חתימה טובה לייק · השב · 1 שעות פעיל/ה אסף בנימיני בנקאביליטי bankability שיתפתי בקהילה-ואת החלטת שלא לאפשר לי להעלות את הנושאים בקבוצה. אז במידה ואת לא מוכנה להתייחס לתוכנם של הדברים ונטפלת לעניין פרסום פרטיי האישיים שכלל אינו קשור לעניין-אז פשוט אל תתייחסי וזהו-ובלי כל כך הרבה תירוצים מיותרים. אז לא צריך-אל תעשי טובות. לייק · השב · 36 דק’ פעיל/ה את הרחקת אותי עכשיו מהקבוצה-אז למה את בכלל מפנה אותי אליה שוב? איזו התנהלות עלובה… אז לא צריך-אל תעשי טובות ואל תנסי להשתמש בתירוצים המגוחכים והמטופשים הללו-ונכון, אני לא “אדיב” כהגדרתך, אבל מה לעשות-זו דעתי. הצג תשובה אחת נוספת 12:22 אתה שלחת לגברת רעות נגר שלום רב: בהמשך לשיחתנו הטלפונית-את יכולה גם להרחיק אותי מהקבוצה-זה ממש לא איכפת לי. במידה ואת לא מוכנה להתייחס לתוכנו של הפוסט אז פשוט אל תתייחסי אליו וזהו-ובלי כל כך הרבה תירוצים מיותרים. לא צריך-אל תעשי טובות. אסף בנימיני. נ.ב. כפי שהסברתי-=עניין פרסום פרטיי האישיים ממש לא קשור לעניין. אני ממילא מפרסם את כל פרטיי האישיים במלואם גם בהרבה מאוד מאוד פלטפורמות אחרות ברשת-וזאת משיקולים שכלל אינם קשורים לנושאים שאני בקשתי להעלות בקבוצה. אני גם מעלה השערה/ ספקולציה: ייתכן ואת פשוט מזדהה עם העוול שגורם בנק הפועלים ללקוחותיו-וייתכן וזו הסיבה להתנהלותך. Enter

היי אסף. בעקבות השאלה שלך על הגדרת מספר טלפון בבנק הפועלים - אני עובדת בבנק הפועלים. תוריד מחנות האפליקציות אפליקציה שנקראת “פועלים open”. יש שם אופציה לשינוי מספר טלפון לקבלת קוד אימות. לא צריך להגיע לסניף בשביל זה. רק מצלמים את תעודת הזהות והפנים. אם אתה צריך עזרה עם האפליקציה, תגיד לי Enter 14:21 אתה שלחת אני כבר נסיתי להשתמש באפליקציית open-אולם היא לא יכולה לעזור, והסיבה לכך פשוטה ביותר: אפליקציה זו מאפשרת פתיחת חשבון חדש-אולם לא ניתן באמצעותה לשנות מספר טלפון בחשבון קיים. ככל הנראה עניין זה ימשך עוד זמן רב: בנק הפועלים מתעקש להמשיך להתעלל בי ולא מוכן לעדכן את מספר הטלפון-ועל כך כבר הגשתי תלונה בבנק ישראל. זו ככל הנראאה מטרתם-לגרום את הסבל המירבהי ללקוחות-שאם לא כן אני לא מוצא שום הסבר אחר להתנהלותם זו-הרי שינוי מספר טלפון זו פעולה פשוטה מאוד, שאמורה לקחת לפקידים שם שנהיות בודדות בלבד. ולא-הם לא מנסים “להגן על פרטיותי”(בינינו: הרי מה אכפת להם בכל מהפרטיות שלי)-זו התעללות סתמית וחסרת כל פשר או היגיון בלקוח ולא שום דבר אחר. גם באופן מעשי אין לי שום אפשרות להשתמש באפליקציית open-לצורך הזדהות ראשונית האפליקציה מבקשת ממני להזדהות על ידי משלוח קוד למספר הטלפון הישן שכבר לא קיים-והקוד שהם שולחים למספר הישן שלי 052-4575172 לא מגיע לשום מקום-מספר זה בוטל על ידי לפני חודשים רבים ואינו קיים עוד. בנקודה זו השימוש באפליקציה נתקע, וכלל לא מתאפשרת לי הזדהות באמצעות מספר הטלפון החדש והנכון שלי 058-6784040-איזה אבסורד… בכל מקרה במצב זה השימוש באפליקציית open חסום בפניי לחלוטין-ואני לא אוכל להשתמש באפליקציה זו לשום מטרה שהיא. ובקיצור: אין כרגע פתרון לפלונטר שנוצר כאן: אני לא יכול להזדהות באמצעות מספר טלפון שכבר אינו קיים, ושבוטל על ידי כבר לפני חודשים ארוכים. בברכה, אסף בנימיני. Enter כעת ניתן לשלוח הודעות ולהתקשר זה לזה ולראות פרטים כגון סטטוס פעיל ומתי קראתם הודעות.

היי אסף. בעקבות השאלה שלך על הגדרת מספר טלפון בבנק הפועלים - אני עובדת בבנק הפועלים. תוריד מחנות האפליקציות אפליקציה שנקראת “פועלים open”. יש שם אופציה לשינוי מספר טלפון לקבלת קוד אימות. לא צריך להגיע לסניף בשביל זה. רק מצלמים את תעודת הזהות והפנים. אם אתה צריך עזרה עם האפליקציה, תגיד לי Enter 14:21 אתה שלחת אני כבר נסיתי להשתמש באפליקציית open-אולם היא לא יכולה לעזור, והסיבה לכך פשוטה ביותר: אפליקציה זו מאפשרת פתיחת חשבון חדש-אולם לא ניתן באמצעותה לשנות מספר טלפון בחשבון קיים. ככל הנראה עניין זה ימשך עוד זמן רב: בנק הפועלים מתעקש להמשיך להתעלל בי ולא מוכן לעדכן את מספר הטלפון-ועל כך כבר הגשתי תלונה בבנק ישראל. זו ככל הנראאה מטרתם-לגרום את הסבל המירבהי ללקוחות-שאם לא כן אני לא מוצא שום הסבר אחר להתנהלותם זו-הרי שינוי מספר טלפון זו פעולה פשוטה מאוד, שאמורה לקחת לפקידים שם שניות בודדות בלבד. ולא-הם לא מנסים “להגן על פרטיותי”(בינינו: הרי מה אכפת להם בכל מהפרטיות שלי)-זו התעללות סתמית וחסרת כל פשר או היגיון בלקוח ולא שום דבר אחר. גם באופן מעשי אין לי שום אפשרות להשתמש באפליקרציית open-לצורך הזדהות ראשונית האפליקציה מבקשת ממני להזדהות על ידי משלוח קוד למספר הטלפון הישן שכבר לא קיים-והקוד שהם שולחים למספר הישן שלי 052-4575172 לא מגיע לשום מקום-מספר זה בוטל על ידי לפני חודשים רבים ואינו קיים עוד. בנקודה זו השימוש באפליקציה נתקע, וכלל לא מתאפשרת לי הזדהות באמצעות מספר הטלפון החדש והנכון שלי 058-6784040-איזה אבסורד… בכל מקרה במצב זה השימוש באפליקציית open חסום בפניי לחלוטין-ואני לא אוכל להשתמש באפליקציה זו לשום מטרה שהיא. ובקיצור: אין כרגע פתרון לפלונטר שנוצר כאן: אני לא יכול להזדהות באמצעות מספר טלפון שכבר אינו קיים, ושבוטל על ידי כבר לפני חודשים ארוכים. בברכה, אסף בנימיני. Enter כעת ניתן לשלוח הודעות ולהתקשר זה לזה ולראות פרטים כגון סטטוס פעיל ומתי קראתם הודעות.

היי אסף. תבדוק שוב את האפליקציה. למעלה יש אפשרות לפתוח חשבון חדש ולמטה לבצע פעולות בחשבון קיים

תבחר באפשרות ״עדכון מספר טלפון לקבלת קוד אימות״ אני רוצה להסביר את הסיבה למורכבות העניין, שלא תרגיש שמתעללים סתם. מספר הטלפון הוא מאד רגיש. עקרונית יכול לבוא האקר, להתקשר ולבקש לשנות את מספר הטלפון למספר שלו, ובאמצעות כל מיני דרכים אולי הוא יצליח להעביר כסף מהחשבון שלך לחשבון שלו. מספר הטלפון הראשי הזה הוא עוד אמצעי אבטחה ולכן לא משנים אותו ככה סתם באמצעות שיחת טלפון

וכאשר אני בוחר באפשרות של “עידכון מספר טלפון לקבלת קוד אימות”-אז בשלב הראשון הם מבקשים ממני להזדהות באצמצעות משלוח קוד למספר הישן שלי 052-4575172-מה שכמובן לא מתאפשר-הקוד שהם שולחים למספר הזה לא מגיע לשום מקום, ובשלב הזה של הנסיוטן לשימוש באפליקציה המערכת כלל לא מאפשרת לי להזדהות באמצעות מספר הטלפון החדש והנכון שלי 058-6784040-ובלי הזדהות זו האפליקציה פשוט לא נותנת להמשיך. עניין זה כבר נבדק. נכון לרגע זה אין פתרון לעניין. אני חולק לחלוטין על דברייך לפיה המניע להתנהלות זו של הבנק היא באמת נסיוןם להגן על פרטיט הלקוחות: לחברות ציבוריות גדולות במדינה הרי לא ממש אכפת אם האקר יפרוץ לחשבון שלי וירוקן אותו-והתנהלות תאגידים גדולים במשק הישראלי בשנים האחרונות מוכיחה זאת מעבר לכל ספק-ולכן אני לא מוצא שום הסבר הגיוני אחר להתנהלותם מולי מלבד הרצון לגרום סבל רב ככל הניתן לי כלקוח. ובקיצור: אני ממש לא חושד בפקידי הבנק שהם עושים ולו את הנסיון הקטן ביותר להגן על החשבון שלי מפני האקרים שיגנבו כסף-זה ממש, אבל ממש לא אכפת להם ולא מעניין אותם. ובקיצור: כך או כך אין לי כיום אפשרות להשתמש באפליקציית open-והמאבק שלי מול בנק הפועלים בעניין זה עשוי להימשך עוד זמן רב. וזה ממש לא משנה כמה אפליקציות וכלים טכנולוגחיים נוספים הם יוסיפו-כפי שניתן לראות זה ממש לא מקל על הלקוחות אלא משיג בדיוק את התוצאה ההפוכה. בברכה, אסף בנימיני. Enter Ilana

אהלן אסף. אני במקרה הייתי בצוות שבנה את הפיצ’ר הזה, אז יש לי הכרות עמוקה איתו. במסך הבא, אתה מתבקש לא להזין את מספר הטלפון הישן, אלא את המספר החדש שלך Enter Ilana

Enter 3)

ביום שני, 27 בספטמבר 2021, 17:08:35 GMT‎+3‎,‏ אסף בנימיניassaf197254@yahoo.co.il‏ כתב/ה:

Okay-now I use my assafcontent.ghost.io/.- because my tksp-bnymyny.ghost.io was suddenly blocked-just with no reason. assaf benyamini

ביום שני, 27 בספטמבר 2021, 16:36:19 GMT‎+3‎,‏ Ghost Supportsupport@ghost.org‏ כתב/ה:

Hi there!

Thanks for reaching out!

I’m afraid I’m not seeing a publication that uses the path of tksp-bnymyny.ghost.io/ in our system, though I do see you have a publication with a site address of assafcontent.ghost.io/.

For the tksp-bnymyny.ghost.io/ site, can you share what email address you had used specifically for this account, as well as verify the last 4 digits of the card used with the account (for verification purposes)?

Let me know!

– Sarah @ Ghost

{#HS:1642100836-46610#}

On Sun, Sep 26, 2021 at 10:22 AM EDT, אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il wrote: >
>
> —– הודעה שהועברה —– > > מאת: אסף בנימיני > > On Sun, Sep 26, 2021 at 10:20 AM EDT, אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il wrote: >>
>>
>> To: ghost.org >> >> Subject: Access problem. >> >> Dear Madames/ Sirs . >> >> I have a blog built in the system of ghost.io- and recently (I am writing these words on 24 september 2021) I noticed that access to the blog for surfers was blocked - so just for no reason. >> >> Failed to enter the blog, the message is received: domain error >> >> >> >> The link to the blog in question is: >> >> tksp-bnymyny.ghost.io/ >> >> >> >> How can this fault be overcome? >> >> >> >> Regards, >> >> assaf benyamini, >> >> 115 Costa Rica Street, >> >> Entrance A-Apartment 4, >> >> Kiryat Menachem, >> >> Jerusalem, >> >> ISRAEL, Zip code: 9662592. >> >> My phone numbers: at home-972-2-6427757. Mobile-972-58-6784040. Fax-972-77-2700076. >> >> post Scriptum. 1) My ID number: 029547403. >> >> 2) I will emphasize that this is not an idle appeal and not a joke or joke of any kind. If I really knew how to fix this problem I would just fix it and in that case I would not have written this post at all in the first place. >> >> 3) My email addresses: 029547403@walla.co.il >> >> And: asb783a@gmail.com >> >> And: assaf197254@yahoo.co.il >> >> And: ass.benyamini@yandex.com >> >> And: a32assaf@outlook.com >> >> And: assaf002@mail2world.com >> >> And: assaffff@protonmail.com >> >> 4) I will note that I am fully aware of all the implications of posting all my personal details openly on social media as I do here — and therefore there is no need to dwell on it or try and “explain to me” about the risks involved, as I am well aware anyway. I do so for personal reasons that are not at all related to the subject of this letter, and therefore this is not the place to detail them. I would therefore like to thank all those who receive this message if I can receive a reference to the matter itself - and leave the matter of publishing my personal details, which as stated is not related to the matter at all. >> >> >> >> >> >> 5) I will note that I live on a very low income-disability pension from the National Insurance Institute. For this reason I am unable to pay a computer or software company for the repair of the fault in question. Moreover: due to the severity of my situation even very high discounts just will not help. >> >> 6)my first language is Hebrew(עברית). >> >> >> >
>
>