אל: הנדון: ייצור חשמל. א.ג.נ. בימים אלה אני מחפש עבודה. אני מבקש לשאול אם קיימת היום טכנולוגיה, באמצעותה אדם יכול לייצר חשמל מבית פרטי, וללא צורך במתקנים גדולים או מסורבלים, וגם באופן שלא גורם לנזק סביבתי ניכר-ולאחר מכן למכור את החשמל לחברת חשמל ולהרוויח כסף מפעילות זו? ועד כמה קשה לדעתכם הבירוקרטיה בתחום זה? אציין כי יש כמה קשיים/חסמים שעומדים בדרכי: 1)הדירה בה אני גר היא בקומה ראשונה של בית משותף ולא בית חד קומתי-כך ששימוש בפאנלים סולריים שמוצבים על הגג אינו רלוונטי. בנוסף לכך מדובר בבניין שנמצא בשכונת מצוקה-ואין אצלנו ועד בית אליו ניתן לפנות בעניין. 2)אני מתקיים מהכנסה נמוכה מאוד-מקצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי. מסיבה זו השקעה ראשונית בתשתית אינה אפשרית. 3)הדירה בה אני מתגורר אינה בבעלותי, ובחוזה השכירות מול בעלת הדירה ישנו סעיף שאומר כי מטרת שהייתי בדירה היא לצורך מגורים בלבד, ולא לשום מטרה אחרת. לפיכך מתעוררת כאן השאלה אם פעילות מסחרית של ייצור חשמל במצב כזה היא מותרת, ואם כן באילו תנאים. בכל מקרה, ולמרות החסמים הללו אהיה מעוניין לדעת אם קיימות טכנולוגיות שבכל זאת יכולות לשמש אותי לצורך ייצור חשמל ומכירתו לחברת חשמל. אני שמעתי, למשל כי קיימת טכנולוגיה באמצעותה ניתן לייצר חשמל על-ידי שימוש בביוגז, קרי: תהליך של פירוק ביולוגי של פסולת-ממנו משתחררת אנרגיה שניתן להמירה לחשמל. האם קיימות במדינת ישראל חברות שעוסקות בכך? ובמידה ואכן קיימות בארץ חברות כאלו-האם השימוש בשיטות אלו לייצור חשמל נגיש כיום אך ורק לחברות גדולות שעוסקות בכך ולא לאנשים פרטיים? אודה לכם באם תוכלו לפרט ולהסביר ככל הניתן בעניין זה. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)מספר החוזה, שמופיע בחשבונות החשמל שמגיעים לכתובתי: 340907677.
3)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il או:asb783a@gmail.com או: assaf197254@yahoo.co.il או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com 4) קורות חיים-אסף בנימיני: פרטים אישיים: אסף בנימיני, ת.ז. 029547403. תאריך לידה: 11.11.1972. כתובת: רחוב קוסטה ריקה 115, קרית מנחם, ירושלים. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. השכלה: 10 שנות לימוד ובגרות חלקית. שירות צבאי: פטור מסיבות רפואיות. נסיון תעסוקתי: 1991-עבודה בנגריית ר.ש.ת.(דרום תל אביב) 1998-2005-עבודה בספרייה הלאומית, סיוע לצוות המקצועי של הספרנים במגוון רחב של משימות. 2009-2010-עבודה ברשת “אבגד” לתכשיטים-במיון סחורה. פברואר-מאי 2019-עבודה בחברת המחשבים HMSOFT התנדבות: פעיל במטה המאבק של הנכים. התנדבות במרכז למיצוי זכויות של עיריית ירושלים בסיוע לאוכלוסייה נזקקת. מידע כללי: בעל מוטיבציה גבוהה, יכולת התנסחות גבוהה בעל-פה ובכתב, יכולת אילתור ופתרון בעיות. בעל היכרות ארוכת שנים עם אירגוני החברה האזרחית. סובל מנכות פיסית המונעת ממני להרים משאות כבדים ולעמוד זמן ממושך על הרגליים. 5)להלן קישור לאתר, בו ניתן למצוא מידע נוסף אודותיי בשפות שונות: nitgaber.bit.ai/settings/…