אל: הנדון: בעיית גישה. א.ג.נ. ברשותי בלוג שנבנה במערכת של ghost.io-ולאחרונה(אני כותב דבריי אלו ביום 24.9.2021)שמתי לב שהגישה לבלוג בעבור גולשים נחסמה-כך סתם וללא שום סיבה. בנסיונות הכניסה הכושלים לבלוג מתקבלת ההודעה: domain error

הקישור אל הבלוג בו מדובר הוא: tksp-bnymyny.ghost.io כיצד ניתן להתגבר על תקלה זו? בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)אדגיש כי זו איננה פניית סרק ולא בדיחה או הלצה משום סוג שהוא. במידה ואני באמת הייתי יודע כיצד לפתור את התקלה הזו אני פשוט הייתי פותר אותה ובמקרה כזה אני מלכתחילה לא הייתי כותב כלל את ההודעה הזו. 3)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il ו-: asb783a@gmail.com ו-: assaf197254@yahoo.co.il ו-: ass.benyamini@yandex.com ו-: a32assaf@outlook.com ו-: assaf002@mail2world.com ו-: assaffff@protonmail.com 4)אציין כי אני מודע לחלוטין לכל המשמעויות של פרסום כל פרטיי האישיים בגלוי ברשתות החברתיות כפי שאני עושה כאן-ועל כן אין צורך להתעכב על כך או לנסות ו”להסביר לי” על הסיכונים הכרוכים בכך להם אני, כאמור מודע היטב ממילא. אני עושה זאת משיקולים אישיים שכלל אינם קשורים לנושאו של מכתב זה, ועל כן אין זה המקום לפרטם. לפיכך אודה לכל מי שמקבלים הודעה זו אם אוכל לקבל התייחסות לעניין עצמו-ולעזוב את עניין פרסום פרטיי האישיים שכאמור כלל אינו קשור לעניין. 5)אציין כי אני מתקיים מהכנסה נמוכה מאוד-מקצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי. מסיבה זו אין ביכולתי לשלם לחברת מחשבים או תוכנה בעבור תיקונה של התקלה עליה מדובר כאן. זאת ועוד: בשל חומרת מצבי גם הנחות גבוהות מאוד פשוט לא יעזרו.