1)

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: adi shitrit יום א׳, 3 בינו׳ ב-21:01 את טוענת שאין ברשותכם, כביכול את כתובת האי.מייל של מוקד 104-כיצד ייתכן כי כך הדבר? אני משוכנע כי המידע מצוי ברשותכם-וחבל מאוד שזו הדרך בה אתם בוחרים להתנהג אל אזרח שפונה בבקשה לסיוע בעניין כל כך פשוט. זו התנהגות לא אנושית, וגם לא מוסרית. מה יותר פשוט מלתת את כתובת האי.מייל שלהם, ובכך לסגור עניין? למה צריך פעם אחר פעם לנהל עימכם את הויכוחים המטופשים והמיותרים הללו?
פשוט נ-מ-א-ס-ת-ם!!

ביום ראשון, 3 בינואר 2021, 20:52:02 GMT‎+2‎,‏ adi shitritadiregulation@gmail.com‏ כתב/ה:

הסתר הודעה מקורית מהסיבה הפשוטה שאין לנו אותה. מאמינה שתצליח למצוא באתר פקע”ר או טלפונית מולם.

רס”ן, עדי שטרית ר’ מערך רגולציה ארצי פיקוד העורף

בתאריך יום א׳, 3 בינו׳ 2021, 20:40, מאת אסף בנימיני ‏assaf197254@yahoo.co.il: לא ברור לי מדוע אתם אינכם מוכנים למסור את כתובת האי.מייל שלהם. הרי לא מדובר במידע סודי או מסווג… בכל מקרה, אנסה לאתר מידע זה בדרך אחרת. אסף בנימיני.

ביום ראשון, 3 בינואר 2021, 20:34:01 GMT‎+2‎,‏ adi shitritadiregulation@gmail.com‏ כתב/ה:

תטלפן אליהם, הם יתנו לך את כל הפרטים הנדרשים

רס”ן, עדי שטרית ר’ מערך רגולציה ארצי פיקוד העורף

בתאריך יום א׳, 3 בינו׳ 2021, 20:17, מאת אסף בנימיני ‏assaf197254@yahoo.co.il: מהי כתובת המייל של מוקד 104? איך אני יכול לפנות אליהם?

ביום ראשון, 3 בינואר 2021, 20:16:24 GMT‎+2‎,‏ adi shitritadiregulation@gmail.com‏ כתב/ה:

היי אסף אנחנו לא הכתובת, הגעת למערך רגולציה של פקער. אנא תפנה למוקד 104.

רס”ן, עדי שטרית ר’ מערך רגולציה ארצי פיקוד העורף

בתאריך יום א׳, 3 בינו׳ 2021, 20:12, מאת אסף בנימיני ‏assaf197254@yahoo.co.il:

2)

אסף בנימיני מאחר ואני נמצא בבידוד אסור לי לצאת מהבית עד תאריך 12.1.2021-ולפיכך אין לי אפשרות לגשת לאחד ממתחמי מדא או פיקוד העורף לצורך ביצוע הבדיקה. במצב זה האפשרות היחידה היא הגעה של איש רפואה עם ציוד מיגון מתאים לביתי לצורך ביצוע בדיקה-אולם כל עוד לא ניתן להשיג את מוקד 2700* בטלפון הדבר לא יתאפשר-ואין כרגע משהו אחר אותו אני יכול לעשות. כרגע נראה שאין פתרון לבעיה. בברכה, אסף בנימיני. ביום ראשון, 3 בינואר 2021, 01:27:32 GMT‎+2‎,‏ מרפאת חיסונים פניות הציבורlbjhison1@moh.health.gov.il‏ כתב/ה: יום א׳, 3 בינו׳ ב-12:12

מרפאת חיסונים פניות הציבור lbjhison1@moh.health.gov.il אל: ‘אסף בנימיני’ יום א׳, 3 בינו׳ ב-13:31 שלום אסף,

לצורך בדיקת קורונה ניתן לצאת מהבידוד כל עוד שזה רק עבור זה.

בברכה,

אריאלה

הסתר הודעה מקורית From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Sunday, January 3, 2021 12:12 PM To: מרפאת חיסונים פניות הציבור‏ lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Subject: Re: מכתבי אל משרד הבריאות.

מאחר ואני נמצא בבידוד אסור לי לצאת מהבית עד תאריך 12.1.2021-ולפיכך אין לי אפשרות לגשת לאחד ממתחמי מדא או פיקוד העורף לצורך ביצוע הבדיקה. במצב זה האפשרות היחידה היא הגעה של איש רפואה עם ציוד מיגון מתאים לביתי לצורך ביצוע בדיקה-אולם כל עוד לא ניתן להשיג את מוקד 2700* בטלפון הדבר לא יתאפשר-ואין כרגע משהו אחר אותו אני יכול לעשות. כרגע נראה שאין פתרון לבעיה. בברכה, אסף בנימיני.

ביום ראשון, 3 בינואר 2021, 01:27:32 GMT‎+2‎,‏ מרפאת חיסונים פניות הציבורlbjhison1@moh.health.gov.il‏ כתב/ה:

שלום רב,

תנסה לקבוע תור דרך האפליקציה או לגשת לאחד ממתחמי מדא או פיקוד העורף לביצוע בדיקה

www.jerusalem.muni.il/he/newsan…

בברכה,

אריאלה, צוות אפידמיולוגיה, לשכת בריאות ירושלים

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Sunday, January 3, 2021 12:28 AM To: מרפאת חיסונים פניות הציבור‏ lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Subject: Re: מכתבי אל משרד הבריאות.

איך אני קובע תור לבדיקות הללו? אציין כי אני בקופת חולים כללית-וכאשר מתקשרים למספר 2700* איש אינו עונה לטלפון-ואחרי מספר דקות השיחה מתנתקת. וכאשר אני פונה למרפאת בה אני מטופל אומרים לי שהם לא יכולים לקבוע תור, וכי עליי להתקשר ל- 2700* -וכאשר אני מציין עובדה זו בפני צוות המרפאה הם אומרים לי שאין להם כל פתרון או עצה אחרת. אז מה עושים? במצב זה אין לי כל אפשרות לקבוע תור לבדיקה לקורונה-כל עוד אין אפשרות להשיג את המוקד בטלפון. בברכה, אסף בנימיני. נ.ב. 1)העובדת הסוציאלית ממנה קבלתי את ההודעה על הכניסה לבידוד: אושרת-050-5857185. 2)האם יש מספר טלפון בו אוכל להשיג אתכם? ביום שבת, 2 בינואר 2021, 23:47:23 GMT‎+2‎,‏ מרפאת חיסונים פניות הציבורlbjhison1@moh.health.gov.il‏ כתב/ה:

שלום רב,

לפי הנתונים הנ”ל כפי שאמרתי מומלץ לעשות בדיקה ראשונה ביום ראשון, ובדיקה נוספת ביום רביעי.

אבל אשתדל לעקוב בכל מקרה.

בברכה,

אריאלה, צוות אפידמיולוגיה

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Friday, January 1, 2021 1:46 PM To: מרפאת חיסונים פניות הציבור‏ lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Subject: Re: מכתבי אל משרד הבריאות.

אני נחשפתי מן העובדת הסוציאלית שעשתה בקור בית בדירתי ביום שלישי, ה-29.12.2020 בשעה 9:30 בבוקר. אני מעוניין להמשיך ולהיות עימכם בקשר בתחילת שבוע הבא לצורך קבלת הנחיות נוספות. בברכה, אסף בנימיני.

ביום שישי, 1 בינואר 2021, 12:41:27 GMT‎+2‎,‏ מרפאת חיסונים פניות הציבורlbjhison1@moh.health.gov.il‏ כתב/ה:

שלום רב אסף.

כיוון שעדיין לא בוצעה חקירה לא ידוע לי למי נחשפת ומתי.

בכל מקרה אני מציעה שתעשה ביום ראשון דרך הקופה בדיקה- תתקשר לקופה ותתאם, ונבדוק

בתחילת השבוע אני מקווה שנוכל לדעת מתי יש לעשות את הבדיקה השנייה.

לגבי החיסון הייתי קובעת מועד חדש לאחרי ה 12.1.20

בברכה,

אריאלה , אחות אפידמיולוגית, לשכת בריאות ירושלים

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Friday, January 1, 2021 11:41 AM To: חגית אשן‏ HAGITH.ASHEN@MOH.GOV.IL; אריאלה בן-הרוש‏ ARIELA.BENHARUSH@MOH.GOV.IL; מרפאת חיסונים פניות הציבור‏ lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Subject: מכתבי אל משרד הבריאות. 3)הפנייה לא טופלה. לא היה כל טיפול במפגע שנותר על כנו. אסף בנימיני.

ביום שני, 28 בדצמבר 2020, 08:01:02 GMT‎+2‎,‏ moked@jerusalem.muni.ilmoked@jerusalem.muni.il‏ כתב/ה:

הסתר הודעה מקורית Re: מכתבי למוקד העירוני של עיריית ירושלים. Yahoo/תיבת דואר נכנס

yael_al@jerusalem.muni.il אל: אסף בנימיני יום א׳, 29 בנוב׳ 2020 ב-12:17 שלום אסף, ביררתי שוב את הדברים ולפי מנהל אגף שפ”ע מדובר בשטח מגורים (כניסה פרטית לבניין). לכן, השטח הזה הוא באחריות הדיריים ולעירייה אין אפשרות לטפל בו- וכמובן גם לא לבקר אח”כ את הטיפול שבוצע.

בברכה, יעל

אלטמן

יעל | עוזרת לחברת מועצת העיר ימית יואלי-אלה

מינהל כללי-יח

טלפון: 02-6296440

From: אלטמן יעל Sent: Wednesday, November 25, 2020 10:02 AM To: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Subject: Re: מכתבי למוקד העירוני של עיריית ירושלים.

שלום, תודה על העדכון. פניתי למנהל אגף שפ”ע שוב בנושא ואעדכן.

יעל

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Tuesday, November 24, 2020 3:45 PM To: אלטמן יעל Subject: Re: מכתבי למוקד העירוני של עיריית ירושלים.

לא-הבעיה לא טופלה. העירייה טוענת כי היא לא יכולה לטפל בבעיה מאחר ולפי הגדרותיה מדובר בשטח פרטי, כביכול. מצד שני אכן מדובר בשטח ציבורי, ובמידה ואנחנו, האנשים שמתגוררים בבניין היינו יכולים, וגם מזמינים קבלן פרטי שהיה מבצע את העבודה(בפועל האפשרות אינה קיימת, וזאת משום שבבניין מתגוררות משפחות ממעמד סוציו-אקונומי נמוך שבכל מקרה אינן יכולות לשלם על שירות כזה)-אזי במקרה כזה העירייה פתאום היתה מחליטה שכן מדובר בשטח ציבורי-ולאחר מכן תובעת אותנו על עבירות בנייה-וזהו האבסורד הגדול שקיים כאן. בברכה, אסף בנימיני.

ביום שלישי, 24 בנובמבר 2020, 15:37:25 GMT‎+2‎,‏ yael_al@jerusalem.muni.il‏ כתב/ה:

שלום אסף,

רציתי להתעדכן מולך- האם הבעיה טופלה?

תודה,

יעל

אלטמן יעל | עוזרת לחברת מועצת העיר ימית יואלי-אלה

מינהל כללי-יח

טלפון: 02-6296440


From: אלטמן יעל Sent: Wednesday, October 21, 2020 5:44 PM To: assaf197254@yahoo.co.il assaf197254@yahoo.co.il Subject: Fw: מכתבי למוקד העירוני של עיריית ירושלים.

שלום אסף,

שמי יעל ואני העוזרת של חברת המועצה ימית יואלי-אלה.

העברתי את מכתבך לטיפולו של הגורם הרלוונטי ואעדכן אותך בהקדם.

יום טוב,

יעל

מאת: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il תאריך: 21 באוקטובר 2020 בשעה 14:07:52 GMT‎+3‎ אל: יואלי- אלה ימית ylyamit@jerusalem.muni.il נושא: מכתבי למוקד העירוני של עיריית ירושלים.

אסף בנימיני שלום רב,

תהליך הטיפול בפנייתך מיום 21/10/2020 14:04 בנושא מדרכה משובשת- אספלט ,

שמספרה 2010-1127034 הסתיימה.

מהות הטיפול: פנייתך טופלה לשירותך תמיד,

מוקד 106 – עיריית ירושלים
4)hoo/תיבת דואר נכנס

פניות ציבור1 שלום רב, פנייתך הרצ”ב, אל הגברת זילבר התקבלה ועדיין נמצאת בבחינה. אנו עושים כל מאמץ להשיבך בהקדם. בברכה, From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Tuesday, November 10, 2020 1:26 PM To: דלית זילבר‏ dalitz@iplan.gov.il Subject: מכתבי לגברת דלית זילבר. יום ג׳, 5 בינו׳ ב-11:41

פניות ציבור1 public@iplan.gov.il אל: ‘assaf197254@yahoo.co.il’ עותק: יקירה גבאי , אורנה נידם יום ג׳, 5 בינו׳ ב-14:45 שלום רב,

פנייתך אל מנהלת מינהל התכנון מיום 10.11.2020 הועברה לטיפולינו ולהלן התייחסותינו:

ראשית נבקש ליידע אותך כי מינהל התכנון יוזם ומקדם תכניות מתאר ארציות, מחוזיות ומקומיות, מפעיל את מוסדות התכנון הארציים והמחוזיים, מטפל בתכניות מפורטות; מכין ומקדם תקנות מתוקף חוק התכנון והבנייה. כמו כן, אחראי מנהל התכנון לכלל היבטי התפעול של מוסדות התכנון ברמה הארצית והמחוזית בנושאי כוח אדם, תקצוב, תיאום ובקרה, ועוד.

לפיכך, לצערינו, הנושאים המועלים בפנייתך אינם בתחום הטיפול של מינהל התכנון.

בכדי לנסות ולסייע לך, ערכנו בירור וממנו עלה כי ישנם מספר גורמים היכולים לנסות ולסייע לך והם: משרד השיכון יכול לטפל בנושאי שכר דירה, ולנוחיותך צרפנו קישור מתאים למדריך לקבלת סיוע בשכר דירה.

https://www.gov.il/he/departments/guides/rental_assistance_step_by_step

בנוסף, באפשרותך לפנות לפניות הציבור של משרד השיכון, לפי הפרטים המופיעים בקישור הבא: https://www.gov.il/he/departments/Units/public_inquiries_moch

במקביל לפנייה אל משרד השיכון, באפשרותך לפנות לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, לבירור בנושא. יחידה זו מצויה במשרד המשפטים. לנוחיותך מצורף קישור לאתר יחידה זו ובו מידע רלבנטי:

https://www.gov.il/he/departments/moj_disability_rights

אנו מודים לך על פנייתך ומאחלים לך בריאות טובה.

בברכה,

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Tuesday, November 10, 2020 1:26 PM To: דלית זילבר‏ dalitz@iplan.gov.il Subject: מכתבי לגברת דלית זילבר.

דלית.pdf 1.8MB

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: פניות ציבור1 יום ג׳, 5 בינו׳ ב-17:00 כבר פניתי לשני המשרדים הללו אינספור פעמים בעבר. אלא שהללו לא יכולים לסייע מסיבה פשוטה ביותר: העוול של אי-עידכון סכום הסיוע בשכר-דירה עבור אוכלוסיית הנכים הוא עוול חוקי. מסיבה זו רק שינוי החוק יוכל לסייע. בכל הפעמים בהן פניתי אל משרד הבינוי והשיכון או אל הנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות(ובשנים האחרונות פניתי, וגם הפנו אותי אל משרדי הממשלה הללו לפחות כמה אלפי פעמים, ולצערי אני לא מגזים במספרים הללו) קבלתי תמיד את אותה תשובה לקונית, אבל גם אכזרית(במילה “אכזרית” אני מתכוון לכך שאי-עידכון סכום הסיוע גורם לכך שנכים רבים, שגם כך נאלצים להתלבט בין רכישת מוצרי מזון בסיסיים לרכישת תרופות לא עומדים בתשלומי שכר-דירה, וכתוצאה מכך נפלטים אל מותם ברחוב כתוצאה מכך שהם לא יכולים לעמוד בתשלומי שכר-דירה) לפיה הם לא יכולים לעשות מאומה מאחר וזהו החוק. לאחר קבלת תשובות אלו אני פונה לחברי הכנסת, שגם כן לא מוכנים לעולם לפעול בעניין ומפנים אותי שוב אל משרדי הממשלה הללו-וחוזר חלילה. ולסיכום: בסכום של 770 שקלים לחודש לא ניתן כיום לשכור דירה בשום אזור בארץ-ועל אחת כמה וכמה נכון הדבר כאשר מדובר בדירות שנגישות לנכים, בהן העלויות אף גבוהות במקצת. המשך המצב הקיים בו מדינת ישראל מתעקשת שלא לתקן את העוול הנורא יוביל בהכרח לעוד ועוד מקרים של נכים שימצאו את מותם ברחוב-האם זו הדרך בה מדינת ישראל סבורה שיש לטפל במצוקתו הקשה של ציבור הנכים? מה דעתכם? אדגיש כי אני לא מבקש סיוע בעבור עצמי באופן אישי-אלא ממשיך לחפש דרך לפתרון המצוקה הנוראה שמלווה אותנו, ציבור הנכים במדינת ישראל. יש לשקול טיפול אמיתי במצוקות אלו במקום להמשיך להפנות נכים הלוך-ושוב ממשרד אחד למשנהו!! בברכה, אסף בנימיני.

ביום שלישי, 5 בינואר 2021, 14:45:49 GMT‎+2‎,‏ פניות ציבור1public@iplan.gov.il‏ כתב/ה:

הסתר הודעה מקורית שלום רב,

פנייתך אל מנהלת מינהל התכנון מיום 10.11.2020 הועברה לטיפולינו ולהלן התייחסותינו:

ראשית נבקש ליידע אותך כי מינהל התכנון יוזם ומקדם תכניות מתאר ארציות, מחוזיות ומקומיות. מפעיל את מוסדות התכנון הארציים והמחוזיים, מטפל בתכניות מפורטות; מכין ומקדם תקנות מתוקף חוק התכנון והבנייה. כמו כן, אחראי מנהל התכנון לכלל היבטי התפעול של מוסדות התכנון ברמה הארצית והמחוזית בנושאי כוח אדם, תקצוב, תיאום ובקרה, ועוד.

לפיכך, לצערינו, הנושאים המועלים בפנייתך אינם בתחום הטיפול של מינהל התכנון.

בכדי לנסות ולסייע לך, ערכנו בירור וממנו עלה כי ישנם מספר גורמים היכולים לנסות ולסייע לך והם: משרד השיכון יכול לטפל בנושאי שכר דירה, ולנוחיותך צרפנו קישור מתאים למדריך לקבלת סיוע בשכר דירה.

https://www.gov.il/he/departments/guides/rental_assistance_step_by_step

בנוסף, באפשרותך לפנות לפניות הציבור של משרד השיכון, לפי הפרטים המופיעים בקישור הבא: https://www.gov.il/he/departments/Units/public_inquiries_moch

במקביל לפנייה אל משרד השיכון, באפשרותך לפנות לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, לבירור בנושא. יחידה זו מצויה במשרד המשפטים. לנוחיותך מצורף קישור לאתר יחידה זו ובו מידע רלבנטי:

https://www.gov.il/he/departments/moj_disability_rights

אנו מודים לך על פנייתך ומאחלים לך בריאות טובה.

בברכה,

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Tuesday, November 10, 2020 1:26 PM To: דלית זילבר‏ dalitz@iplan.gov.il Subject: מכתבי לגברת דלית זילבר.

5)מכתבי לבת-חן.5 Yahoo/נשלח

אסף בנימיני לבת חן שלום: בהמשך לשיחתנו הטלפונית מלפני מספר דקות אני שולח אלייך את צילום תעודת הזהות שלי. יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:12

בתחן רוזנשיין … בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‬‏>:‬ לבת חן… יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:14

בתחן רוזנשיין …l.com‬‏>:‬ קיבלתי, תודה אסף! ‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‬‏>:‬ לבת חן… יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:29

אסף בנימיני לבת חן שלום רב: אני מצטער על שאני משגע אותך: לפני מספר דקות פייסבוק חסמה גם את החשבון החדש שעזרת לי לפתוח-ושוב חזרה אותה הודעה מטעמם: הם מבקשים ממני לאמת את זהותי-ולאחר שהעליתי תמונה שלי מופיעה שוב הודעה מטעמם כי לנוכח השלכותיה ותוצאותיה של מגיפת הקורונה יש להם כרגע פחות עובדים על-מנת לעבור על הבקשות של המשתמשים, ולכן בדיקת המידע תימשך, לטענתם זמן רב מהרגיל, או אפילו לא תיעשה כלל. מעבר לכך הם לא מסבירים דבר. בכל מקרה, אני מצרף כאן קישור להודעה שקבלתי מהם שוב: m.facebook.com/checkpoin… cknames בברכה, אסף בנימיני. יום ד׳, 6 בינו׳ ב-23:11

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: בתחן רוזנשיין יום ה׳, 7 בינו׳ ב-11:37

הסתר הודעה מקורית —– הודעה שהועברה —– מאת: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: בתחן רוזנשיין bathen.ro@gmail.com נשלח בתאריך: יום רביעי, 6 בינואר 2021, 23:11:29 GMT‎+2‎ נושא: Fw: מכתבי לבת-חן.

לבת חן שלום רב: אני מצטער על שאני משגע אותך: לפני מספר דקות פייסבוק חסמה גם את החשבון החדש שעזרת לי לפתוח-ושוב חזרה אותה הודעה מטעמם: הם מבקשים ממני לאמת את זהותי-ולאחר שהעליתי תמונה שלי מופיעה שוב הודעה מטעמם כי לנוכח השלכותיה ותוצאותיה של מגיפת הקורונה יש להם כרגע פחות עובדים על-מנת לעבור על הבקשות של המשתמשים, ולכן בדיקת המידע תימשך, לטענתם זמן רב מהרגיל, או אפילו לא תיעשה כלל. מעבר לכך הם לא מסבירים דבר. בכל מקרה, אני מצרף כאן קישור להודעה שקבלתי מהם שוב: m.facebook.com/checkpoin… cknames

בברכה, אסף בנימיני. —– הודעה שהועברה —– מאת: בתחן רוזנשיין bathen.ro@gmail.com אל: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il נשלח בתאריך: יום שלישי, 5 בינואר 2021, 19:29:32 GMT‎+2‎ נושא: Re: מכתבי לבת-חן.

פתחנו חשבון חדש מהמייל הזה- a32assaf@outlook.com והסיסמה- m65jb7i

בהצלחה!

‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת בתחן רוזנשיין <‪bathen.ro@gmail.com‬‏>:‬

קיבלתי, תודה אסף!

‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‬‏>:‬

לבת חן שלום: בהמשך לשיחתנו הטלפונית מלפני מספר דקות אני שולח אלייך את צילום תעודת הזהות שלי.

6) למשרד מבקר המדינה שלום רב: לאחרונה הפניתי אליכם מספר שאלות בנוגע להיחשפותי לחולת קורונה מאומתת מתאריך 29.12.2020 בשעה 9:30 בבוקר. אלא שהתייחסותה המזלזלת והמתנשאת של עובדת משרדכם שחזרה אליי טלפונית, שקטעה את דבריי בגסות פעם אחר פעם והתעקשותה שלא להקשיב להסבריי ולפרטי המקרה לא אפשרו בירור אמיתי של העניין. בסיום שיחותיי עם העובדת שלכם היא הפנתה אותי(שוב) למרפאת קופת החולים שלי-וכאשר שוחחתי עימם הללו הפנו אותי(שוב) למוקד הטלפוני 2700* בו איש אינו עונה והשיחות מתנתקות פעם אחר פעם-כך שבסופו של דבר חזרתי בדיוק לאותה נקודה-ולמעשה העובדת שלכם לא הועילה במאומה. אציין כי רק לאחר ויכוח קולני שניהלתי לפני מספר דקות עם צוות קופת חולים כללית בה אני נמצא במעקב הצלחתי, לשם שינוי לקבל תשובות מעט רציניות וברורות יותר. ואני שואל שאלה פשוטה: מדוע היה בכלל צורך בכל מסכת הטירטורים הזו? למה אתם לא מסוגלים להתייחס בצורה נאותה לפונים אליכם? התשובה שקבלתי עכשיו מקופת החולים שלי היתה בהחלט יכולה להינתן כבר לפני כשבוע!! אני קצתי ומאסתי בויכוחי הסרק המיותרים והמטופשים הללו שעליי לנהל עימכם, משרדי הממשלה השונים פעם אחר פעם!! אפשר לנהל את הדברים באופן ראוי יותר!!! אז אני מבקש מכם, ובכל לשון של בקשה לחדול מכל המשחקים המיותרים והמטופשים הללו-עניינים שקשורים בחיי אדם הם לא משחק!!! פשוט נמאסתם!! אסף בנימיני. נ.ב. מספר הזהות שלי: 029547403.

7)מאושרת יצאה מבידוד CRM:00000000001000105329 Yahoo/תיבת דואר נכנס

קול הבריאות call.habriut@moh.gov.il אל: אסף בנימיני יום ה׳, 14 בינו׳ ב-16:22 שלום אסף בנימיני מספר זיהוי 029547403 מספר פניה 8435801 תאריך 28/10/2020 15:07

על סמך המידע שמסרת לי אני מאשר לך לא להיכנס לבידוד ולא למלא טופס דיווח בידוד באתר המשרד. בברכה, מוקד קול הבריאות, משרד הבריאות

7) דף בית חבר תיבת דואר נכנס 10 לא נקראו סומנו בכוכב טיוטות 10 נשלח ארכיון דואר זבל זבל פחות תצוגותהסתר תמונות מסמכים מינויים תיקיות הסתר תיקייה חדשה דואר יוצא מיין

היום היום

Uzoes. com מס’הודעה 18:43 Jobs similar to Pre/Postoperative Registered Nurse (Per-Diem) in Ocala, FL ללא קובץ מצורף בא-במייל מס’הודעה 17:38 בחן את עצמך: נסו לעבור את חידון השבץ נא הזה עם ציון מושלם! ללא קובץ מצורף rakefetbi@., אני מס’ הודעות 2 17:32 הכנה לבדיקה להודעה זו מצורפים קבצים Surprizeshop. co. uk מס’הודעה 17:31 Shop Daily Sports Summer Sale Here!🌞 ללא קובץ מצורף SEOprofiler - Entireweb מס’הודעה 17:24 Your website on Google in 2021 (improve your rankings) ללא קובץ מצורף fax@mymsg.co.il מס’הודעה 17:09 Fax sent: מכתבי אל “מכתב בקליק”. הפקס נשלח בהצלחה להודעה זו מצורפים קבצים אני, Info, אני מס’ הודעות 4 15:20 מכתבי אל האגודה למען זכויות החולה בישראל. להודעה זו מצורפים קבצים אני, clalit.onl. מס’ הודעות 2 13:41 מכתבי אל “כללית און-ליין”. להודעה זו מצורפים קבצים Sophie Archer מס’הודעה 11:51 Properly Position Your Product in 2021 להודעה זו מצורפים קבצים adif מס’הודעה 11:13 הי אסף, חג פורים שמח מתחיל כאן ועכשיו 🎭 ללא קובץ מצורף חשבים מס’הודעה 10:45 חישוב פנסיית חובה לעצמאים - באופן פשוט וקל > (פרסומת) ללא קובץ מצורף בא-במייל מס’הודעה 9:02 הבדיחה הזאת מתחילה בגבר שקונה פסל מסתורי של חתול… ללא קובץ מצורף ManyChat מס’הודעה 8:24 תנועת “נתגבר”. - ManyChat Subscribers Report ללא קובץ מצורף השף הלבן מס’הודעה 8:02 המתכון היומי לשני מהשף הלבן 15.2 | פרסומת ללא קובץ מצורף בא-במייל מס’הודעה 7:14 להתחסן או לא? מומחים מאיכילוב עונים על השאלה הזו ועוד רבות ללא קובץ מצורף VK מס’הודעה 0:43 Yuldosh Khasanov mentioned you in a comment ללא קובץ מצורף VK מס’הודעה 0:12 Bogdan Bochkarev mentioned you in a comment ללא קובץ מצורף אתמול Galia Cukierman מס’הודעה 14 בפבר׳ Re: מכתבי לד”ר גליה צוקרמן. ללא קובץ מצורף Compassionate Listening Project מס’הודעה 14 בפבר׳ Practice Groups: Bring A Friend for Free! ללא קובץ מצורף Scott Walter מס’הודעה 14 בפבר׳ Who conspired with the AFL-CIO to “fortify” the 2020 election? ללא קובץ מצורף real-mail@real.de מס’הודעה 14 בפבר׳ Automatische Antwort: [EXT] [SPAM?] my letter to “real.de”. ללא קובץ מצורף King Jayne B (Security) מס’הודעה 14 בפבר׳ Automatic reply: {Spam?} my letter to “scanmail.trustwave.com”. ללא קובץ מצורף Uzoes. com מס’הודעה 14 בפבר׳ Jobs similar to Pre/Postoperative Registered Nurse (Per-Diem) in Ocala, FL ללא קובץ מצורף אני, srv.pri.su. מס’ הודעות 2 14 בפבר׳ my letter to “pricespy.co.uk”. להודעה זו מצורפים קבצים אני, Legal מס’ הודעות 2 14 בפבר׳ my letter to “souq.com”. להודעה זו מצורפים קבצים Bryan @ Growth Tools מס’הודעה 14 בפבר׳ Our high ticket sales funnel ללא קובץ מצורף DailyMaily - Hi-tech news u Need 2 know מס’הודעה 14 בפבר׳ “הקורונה הביאה לקפיצת מדרגה דיגיטלית בת עשור, בתוך שנה” (פרסומת חשובה) ללא קובץ מצורף בא-במייל מס’הודעה 14 בפבר׳ אתם לא תאמינו כמה קל לשדרג את החביתה הפשוטה למנה מפנקת ללא קובץ מצורף Zvi מס’ הודעות 2 14 בפבר׳ Re: מכתבי לפרופסור צבי רוט. להודעה זו מצורפים קבצים Clear Shield מס’הודעה 14 בפבר׳ הכירו את המסיכה שמחזירה לכם את הקשר לסביבה ללא קובץ מצורף Anidor מס’הודעה 14 בפבר׳ Have tou ever heard about- “PINETREE” ? ללא קובץ מצורף מכללת מומנתקן מס’הודעה 14 בפבר׳ ימי כשירות רבותי - ימי כשירות! ללא קובץ מצורף Peniyot מס’הודעה 14 בפבר׳ FW: מכתבי לחברת :“הגיחון”. להודעה זו מצורפים קבצים MyMediAds מס’הודעה 14 בפבר׳ New comment received ללא קובץ מצורף MyMediAds מס’הודעה 14 בפבר׳ New comment received ללא קובץ מצורף MyMediAds מס’הודעה 14 בפבר׳ New comment received ללא קובץ מצורף MyMediAds מס’הודעה 14 בפבר׳ New comment received ללא קובץ מצורף 8)הכנה לבדיקה2 Yahoo/תיבת דואר נכנס

rakefetbi@clalit.org.il הודעת הדואר האלקטרוני שהגיעה אליך נשלחה משירותי בריאות כללית. ייתכן שבהודעה יש מידע רפואי רגיש המוגן בחוק הגנת הפרטיות התשמ”א 1981. אם ההודעה אינה מיועדת לך, אנא השב/י את ההודעה לשולח. הנך מתבקש/ת למחוק את ההודעה מהמחשב. יצוין בפנייך שאם ההודעה אינה מיועדת לך ואף שייתכן שהגיעה אליך בטע יום ב׳, 15 בפבר׳ ב-17:32

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: rakefetbi@clalit.org.il יום ב׳, 15 בפבר׳ ב-17:46

לפקידה במרפאה שלום רב: כעת אכתוב לך את מה שבחוצפתך כי רבה לא נתת לי לומר בטלפון: פעולת משלוח ההנחיות היא פעולה פשוטה מאוד, ולראייה-ביצועה לקח כמה שניות בלבד. אני לא מצליח להבין למה הייתם צריכים לטרטר אותי, לשגע אותי במקום לבצע פעולה זו כבר לפני כשבוע-ובכך לחסוך ממני את כל עוגמת הנפש המיותרת הזו. טענתך לפיה הדבר לא התאפשר בגלל היותו של צוות המרפאה בבידוד גם היא מהווה לא יותר מלעג לרש: פעולה של שליחת הודעה זו היה ניתן לבצע גם מהבית, וגם כאשר הייתם בבידוד-ואין לכך כל קשר. אני קצתי ומאסתי בהתנהלות עלובה ומקוממת זו: למה לכל הרוחות צריך להשקיע כל כך הרבה עצבים, טרטורים ועוגמת נפש למטופלים שלכם בשביל דבר כל כך פשוט שלוקח כמה שניות לכל היותר? למה??? מדובר בהתעללות לשמה!!! אני מבקש מכם, ובכל לשון של בקשה לחדול מכך-פשוט נמאס!! בברכה, אסף בנימיני-מטופל במרפאה.

הסתר הודעה מקורית ביום שני, 15 בפברואר 2021, 17:32:52 GMT‎+2‎,‏ rakefetbi@clalit.org.ilrakefetbi@clalit.org.il‏ כתב/ה:

הודעת הדואר האלקטרוני שהגיעה אליך נשלחה משירותי בריאות כללית. ייתכן שבהודעה יש מידע רפואי רגיש המוגן בחוק הגנת הפרטיות התשמ”א 1981. אם ההודעה אינה מיועדת לך, אנא השב/י את ההודעה לשולח. הנך מתבקש/ת למחוק את ההודעה מהמחשב. יצוין בפנייך שאם ההודעה אינה מיועדת לך ואף שייתכן שהגיעה אליך בטעות, הרי חלה עליך חובת שמירת סודיות. בברכה, הממונה על הגנת הפרטיות ,המידע והסייבר בשירותי בריאות כללית. The contents of this email was sent to you by Clalit Health Services. This e-mail contains confidential medical information which is legally protected by the 1981 privacy law. This information is intended only for the use by the direct addressees from the original sender of this e-mail. If you are not an intended recipient of the original sender, you are hereby notified that any disclosure, copying, and distribution of this information, is strictly prohibited. If you have received this email in error, please immediately notify the sender and delete any copies of this e-mail in your possession.

9)

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: יעל שדלובסקי פרס יום א׳, 21 בפבר׳ ב-16:39 כל הדברים עליהם את “ממליצה” כבר נעשו-ואם היית קוראת את פנייתי היית מבינה זאת ללא כל קושי. ולמה את מתקשרת אליי כמה שניות לפני שאת נכנסת לישיבה, כאשר ברור שלא יהיה לך זמן לנסות להקשיב? אין לך זמן לנהל שיחה ולהקשיב לטענותיי? אז פשוט אל תתקשרי וזהו!! בברכה, אסף בנימיני.

ביום ראשון, 21 בפברואר 2021, 15:44:52 GMT‎+2‎,‏ יעל שדלובסקי פרסyaelshi@molsa.gov.il‏ כתב/ה:

הסתר הודעה מקורית שלום אסף, אני מבינה את הכעס והתסכול שלך ואת חוסר שביעות רצונך מהשירות אותו אתה מקבל דרך סל שיקום ממשרד הבריאות ואני מצרה על כך. חשוב להדגיש כי עפ”י חוק אתה מטופל ע”י משרד הבריאות ולא משרד הרווחה. הצעתי לך, כפי שכתבתי במכתב התשובה לפנות לזרוע העבודה במשרד הרווחה, אגף ההכשרות, לבחון אפשרות התאמתך להכשרה מקצועית.

בברכה יעל

יעל שדלובסקי פרס מפקחת ארצית - ריפוי בעיסוק אגף מערך שירותי בריאות משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים טל. 02-5085458 www.molsa.gov.il | YaelShi@molsa.gov.il חוסן חברתי לישראל

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Thursday, February 18, 2021 12:59 AM To: יעל שדלובסקי פרס‏ YaelShi@molsa.gov.il Subject: מכתבי לגברת יעל שידלובסקי-פרץ.

10) RE: מכתבי למועצת העיתונות בישראל.2 Yahoo/נשלח

Israel Press Council …March 8, 2021 2:20 PM To: moaza@m-i.org.il Subject: מכתבי… יום ג׳, 9 במרץ ב-13:43

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: Israel Press Council יום ג׳, 9 במרץ ב-16:20 אז מי יכול לטפל בעניין? מדובר בהתעמרות של עיתון דה מרקר בי-ובכך שהם לא מוכנים לעדכן אותי בנוגע לטיפול בפנייתי. למיטב ידיעתי, מועצת העיתונות היא הכתובת במקרים בהם אזרח כמוני נפגע מגוף תקשורתי-מה שבהחלט קיים במקרה הזה-ולפיכך אני לא מבין מדוע אתם בכל זאת לא מוכנים לטפל בתלונתי כנגדם. אסף בנימיני.

ביום שלישי, 9 במרץ 2021, 13:43:33 GMT‎+2‎,‏ Israel Press Councilmoaza@m-i.org.il‏ כתב/ה:

הסתר הודעה מקורית אסף שלום,

תודה על פנייתך.

מועצת העיתונות מטפלת אך ורק בעניינים הקשורים לעברות אתיקה של תקנון העיתונות.

בברכה, קרני לב-ארי מזכירת המועצה

From: אסף בנימיני Sent: Monday, March 8, 2021 2:20 PM To: moaza@m-i.org.il Subject: מכתבי למועצת העיתונות בישראל.

11)

Tal tal@marompr.co.il אל: אסף בנימיני יום ה׳, 11 במרץ ב-10:39 אין לי קשר לענין. לא עוסקת בתחום האלה. מבקשת שתפסיק להוריד אותי. תודה

טל מרום-מלובץ משרד: 02-5612914 פקס: 072-2765793 נייד: 053-7769609

www.marompr.co.il

הסתר הודעה מקורית From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Thursday, March 11, 2021 10:35:07 AM To: Tal tal@marompr.co.il Subject: Re: מכתבי לגברת טל מרום.

לא. אנחנו לא מכירים. את עומדת בראש חברה ליחסי ציבור-ואני בקשתי להפנות אלייך שאלה בתחום הזה. זו סיבת פנייתי. בברכה, אסף בנימיני.

ביום חמישי, 11 במרץ 2021, 07:46:09 GMT‎+2‎,‏ Taltal@marompr.co.il‏ כתב/ה:

אנחנו מכירים? לא מבינה מדוע שלחת לי. מוכן להסביר?

טל מרום-מלובץ משרד: 02-5612914 פקס: 072-2765793 נייד: 053-7769609 www.marompr.co.il

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Wednesday, March 10, 2021 9:03:50 PM To: Tal tal@marompr.co.il Subject: Re: מכתבי לגברת טל מרום.

אז אציין(שוב) כי הפנייה לא נשלחה בטעות.

ביום רביעי, 10 במרץ 2021, 20:27:10 GMT‎+2‎,‏ Taltal@marompr.co.il‏ כתב/ה:

שלום רב, לא מבינה מדוע מפנה אלי את המכתב נראה לי טעות בברכה

טל מרום-מלובץ משרד: 02-5612914 פקס: 072-2765793 נייד: 053-7769609 www.marompr.co.il

From: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il Sent: Wednesday, March 10, 2021 3:46 PM To: Tal‏ tal@marompr.co.il Subject: מכתבי לגברת טל מרום.

השב , השב לכולם או העבר שלח

12) Close your conversation with Uri Asayag

Uri Asayag 1st degree connection · 1st 𝐇𝐞𝐚𝐝 𝐎𝐟 𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐀𝐜𝐪𝐮𝐢𝐬𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧, Securing the best Talents @ 𝐏𝐚𝐥𝐨 𝐀𝐥𝐭𝐨 𝐍𝐞𝐭𝐰𝐨𝐫𝐤𝐬 Israel MAY 12, 2017 assaf benyamini sent the following messages at 8:29 PM View assaf’s profile

assaf benyamini 8:29 PM כותרת: חסימת חשבון פייסבוק. Download facebookproblem-hebrew.pdf facebookproblem-hebrew.pdf Download TODAY View assaf’s profile

assaf benyamini 12:47 PM אל: הנדון: חסימת חשבון פייסבוק. א.ג.נ. לפני מספר ימים(אני כותב דבריי אלו ביום ראשון, ה-1.11.2020) חשבון הפייסבוק שלי נחסם-סתם כך וללא שום סיבה. אציין כי אני משתמש בחשבון הפייסבוק שלי לצורך השתתפות במאבק הנכים במדינת ישראל בו אני לוקח חלק בשנים האחרונות. אני לא כותב בחשבון הפייסבוק שלי קללות, נאצות, איומים או דברי שטנה או בלע מסוג כלשהוא שבאמת יכולים להצדיק סנקציה כל כך קיצונית מצידם-מה עושים? בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-.058-6784040 מספר פקס-077-2700076.

נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)חשבון הפייסבוק שלי מקושר לכתובת המייל: assaf197254@yahoo.co.il 3)כתובות האי.מייל הנוספות שלי: 029547403@walla.co.il או: asb783a@gmail.com או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com 4)השם שלי ברשת החברתית פייסבוק(באותיות עבריות): אסף בנימיני. 5)בביתי מחשב מסוג/דגם: מעבד Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20 GHZ זיכרון מותקן(RAM): GB 8.00 (GB 7.88 ניתנים לשימוש) סוג מערכת-מערכת הפעלה של 64 סיביות, מעבד מבוסס x64 שם מחשב: 111886-PC אותו אני שוכר החל מיום שני, ה-30.12.2019 מחברת “מתאמי מחשוב”.

6)אני משתמש במערכת ההפעלה windows 10

7)אני גולש באינטרנט באמצעות דפדפן ,chrome ומשתמש בהגדלה ניכרת של אותיות המסך בשל בעיית ראייה.

8)ספק האינטרנט שלי: חברת “הוט”.

9)להלן ההתכתבות שניהלתי בנושא עם הגברת בת חן רוזנשיין מן “המכון הישראלי למדיניות טכנולוגיה”.

מכתבי לבת-חן. Yahoo/נשלח

אסף בנימיני לבת חן שלום: בהמשך לשיחתנו הטלפונית מלפני מספר דקות אני שולח אלייך את צילום תעודת הזהות שלי. יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:12

בתחן רוזנשיין … בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‏>: לבת חן… יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:14 בתחן רוזנשיין …l.com‏>: קיבלתי, תודה אסף! ‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‏>: לבת חן… יום ג׳, 5 בינו׳ ב-19:29

אסף בנימיני לבת חן שלום רב: אני מצטער על שאני משגע אותך: לפני מספר דקות פייסבוק חסמה גם את החשבון החדש שעזרת לי לפתוח-ושוב חזרה אותה הודעה מטעמם: הם מבקשים ממני לאמת את זהותי-ולאחר שהעליתי תמונה שלי מופיעה שוב הודעה מטעמם כי לנוכח השלכותיה ותוצאותיה של מגיפת הקורונה יש להם כרגע פחות עובדים על-מנת לעבור על הבקשות של המשתמשים, ולכן בדיקת המידע תימשך, לטענתם זמן רב מהרגיל, או אפילו לא תיעשה כלל. מעבר לכך הם לא מסבירים דבר. בכל מקרה, אני מצרף כאן קישור להודעה שקבלתי מהם שוב: m.facebook.com/checkpoin… cknames בברכה, אסף בנימיני. יום ד׳, 6 בינו׳ ב-23:11

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: בתחן רוזנשיין יום ה׳, 7 בינו׳ ב-11:37

—– הודעה שהועברה —– מאת: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל: בתחן רוזנשיין bathen.ro@gmail.com נשלח בתאריך: יום רביעי, 6 בינואר 2021, 23:11:29 GMT‎+2‎ נושא: Fw: מכתבי לבת-חן.

לבת חן שלום רב: אני מצטער על שאני משגע אותך: לפני מספר דקות פייסבוק חסמה גם את החשבון החדש שעזרת לי לפתוח-ושוב חזרה אותה הודעה מטעמם: הם מבקשים ממני לאמת את זהותי-ולאחר שהעליתי תמונה שלי מופיעה שוב הודעה מטעמם כי לנוכח השלכותיה ותוצאותיה של מגיפת הקורונה יש להם כרגע פחות עובדים על-מנת לעבור על הבקשות של המשתמשים, ולכן בדיקת המידע תימשך, לטענתם זמן רב מהרגיל, או אפילו לא תיעשה כלל. מעבר לכך הם לא מסבירים דבר. בכל מקרה, אני מצרף כאן קישור להודעה שקבלתי מהם שוב: m.facebook.com/checkpoin… cknames

בברכה, אסף בנימיני. —– הודעה שהועברה —– מאת: בתחן רוזנשיין bathen.ro@gmail.com אל: אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il נשלח בתאריך: יום שלישי, 5 בינואר 2021, 19:29:32 GMT‎+2‎ נושא: Re: מכתבי לבת-חן.

פתחנו חשבון חדש מהמייל הזה- a32assaf@outlook.com והסיסמה- m65jb7i

בהצלחה!

‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת בתחן רוזנשיין <‪bathen.ro@gmail.com‏>:

קיבלתי, תודה אסף!

‫בתאריך יום ג׳, 5 בינו׳ 2021 ב-19:12 מאת אסף בנימיני <‪assaf197254@yahoo.co.il‏>:

לבת חן שלום: בהמשך לשיחתנו הטלפונית מלפני מספר דקות אני שולח אלייך את צילום תעודת הזהות שלי. Uri Asayag sent the following message at 12:48 PM View Uri’s profile

Uri Asayag 12:48 PM ???????????????? assaf benyamini sent the following message at 12:50 PM View assaf’s profile

assaf benyamini 12:50 PM כפי שכתבתי-מדובר על חשבון הפייסבוק שלי שנחסם בסוך חודש אוקטובר 2020-כך סתם וללא שום סיבה. כידוע, לפייסבוק אין שירות לקוחות או כתובת כלשהיא אליה ניתן לפנות-ומאז העניין תקוע Uri Asayag sent the following messages at 12:51 PM View Uri’s profile

Uri Asayag 12:51 PM אני לא עובד כבר בפייסבוק 5 שנים גם מה זה עוזר שאתץה סתם שולח הודעה בלי שום הקדמה? assaf benyamini sent the following message at 12:54 PM View assaf’s profile

assaf benyamini 12:54 PM כרגע גם שום דבר אחר לא עוזר כל עוד חברת פייסבוק תמשיך בהתנהלותה הפוגענית והמזלזלת עליה הסברתי לא תהיה לי ברירה אלא לפנות לעוד ועוד מקומות-אתם הפכתם אותי בעל כורחי למקבץ נדבות Uri Asayag sent the following message at 12:58 PM View Uri’s profile

Uri Asayag 12:58 PM 👍 assaf benyamini sent the following message at 12:58 PM View assaf’s profile

assaf benyamini 12:58 PM מה שלחת לי? לא הבנתי. אסף בנימיני Uri Asayag sent the following message at 1:00 PM View Uri’s profile

Uri Asayag 1:00 PM כלום

assaf benyamini sent the following message at 1:27 PM View assaf’s profile

assaf benyamini 1:27 PM מה פירוש “כלום”? ראיתי ששלחת אליי ציור עם אצבע משולשת!! זו לא דרך להתנהג כך אל לקוחות!! אסף בנימיני