אל: הנדון: השלכות רפואיות. א.ג.נ. במכתב המצ”ב לד”ר חגית פלג מבית החולים הדסה עין כרם אני מבקש לדעת מהן ההשלכות הבריאותיות להן עליי לצפות במצב אותו אני מתאר-מצב בו קופת חולים כללית בה אני חבר אינה מאפשרת לי להיבדק בגלל בעיה בירוקרטית. לצערי ד”ר חגית פלג אינה משיבה לפנייתי בעניין. אני מעוניין לדעת מהי הכתובת המתאימה אליה עליי לפנות בכדי לקבל מידע זה. בברכה, אסף בנימיני. נ.ב. להלן רשימה של המחלות/ בעיות רפואיות מהן אני סובל:

1.מחלה נפשית-תסמונת כפייתית D.C.O- וכן מחלה המוגדרת כschyzo-affective disorder -. 2.דלקת פרקים פסוריאטית. 3.בעיה נוירולוגית שהגדרתה אינה ברורה. תסמיניה העיקריים: חפצים שנשמטים מן הידיים בלי שאני שם לב לכך, סחרחורות, איבוד תחושה בחלק מאזורי כפות הידיים ובעיה מסוימת בשיווי משקל ויציבה. 4.פריצת דיסק כרונית בגב בחוליות 4-5- שמקרינה גם לרגליים ומקשה בהליכה. 5.תסמונת המעי הרגיז. 6.התחלה של סימנים לבעיה קרדיולוגית מן החודש האחרון(אני כותב דבריי אלו בימים חמישי, ה-22.3.2018)- ונכון לזמן כתיבת שורות אלו לא ברורה עדיין מהות הבעיה, שבאה לידי ביטוי בכאבים בחזה במשך מרבית שעות היום, קשיים בנשימה וגם בדיבור. 7. היחלשות משמעותית בראייה שחלה בשנים האחרונות(אני כותב דבריי אלו ביום חמישי, ה-3.6.2021). אני נאלץ להזניח את הבעיה ולא לטפל בה, וזאת הן בגלל מצוקה כלכלית קשה כמי שמתקיים מקצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי והן בגלל התנהלות בירוקרטית מסורבלת מאוד של קופת חולים כללית בה אני חבר שלא מאפשרת לי במקרים רבים מאוד להגיע לבדיקות או טיפולים רפואיים להם אני זקוק.

מכתבי לד”ר חגית פלג Yahoo/נשלח אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל:hagitp@hadassah.org.il יום ו׳, 1 באוק׳ ב-17:40 לד”ר חגית פלג שלום רב: ביום 14.9.2021 נבדקתי במרפאתך-וקבלתי ממך המלצה על ביצועה של בדיקת CT. אלא שישנה בעיה: בשנים האחרונות כבר ניגשתי מספר פעמים למכון מאר בנסיון לעשות בדיקה זו. אלא שמכון מאר נהג פעם אחר פעם שלא לכבד את ההתחייבות שניתנה לי על-ידי קופת חולים כללית ואני נשלחתי בחזרה לביתי כלעומת שבאתי-ופקידי המכון אפילו לא העלו בדעתם את האפשרות לתקן את טופס ההתחייבות בכדי לאפשר לי להיבדק. במקרים בהם אני הייתי מנסה להסביר כי מדובר בטעות וכי ישנו צורך רפואי בבדיקה הללו מעולם לא ניסו להקשיב, ומיהרו לקרוא למאבטחים על-מנת שיוציאו אותי בכח מן המקום(ולמרות שמעולם לא היה בכך כל צורך-נוכחותי אצלם מעולם לא היוותה סכנה כלשהיא). אציין כי לא מדובר אך ורק בפעם אחת-אלא בדפוס של התנהגות מזלזלת בה פקידי המכון נוקטים פעם אחר פעם. כמובן שגם פניות שלי בעניין זה למחלקת פניות הציבור של קופת חולים כללית און למחלקת פניות הציבור של משרד הבריאות או אפילו למשרד מבקר המדינה מעולם לא עזרו-ורשויות אלו תמיד גיבו את מחדלי המכון ולא ניסו לתקן מאומה בהתנהלותם המקוממת. אני קצתי ומאסתי בויכוחים המטופשים והמיותרים עימם-ועצם קיומם של העימותים הללו גורמת לי לנזקים בריאותיים גדולים בהרבה ממה שכל בדיקה או טיפול יוכלו להועיל. כמובן שמדובר גם בעניין אבסורדי לחלוטין: קופת חולים כללית מחליטה שלא לכבד התחייבות כספית למימון טיפול שהקופה עצמה כבר ממילא הוציאה…

לצערי הרב, ובהינתן אופן התנהלות זה בו בוחרת קופת חולים כללית לנקוט אני לא אוכל לעשות את הבדיקה-ויהיה זה הרי הרבה יותר מטפשי מצדי לעשות את כל ההכנות לבדיקה, לקבוע תור ולהגיע אך ורק בכדי שישלחו אותי שוב הביתה מבלי להיבדק. האם בנסיבות אלו כדאי שאמשיך באותו המינון של ה-METHOTREXAT אותו אני נוטל כעת? האם לנוכח דרך התנהלות זו של קופת חולים כללית שלא מאפשרת לי להיבדק יש סיבה להמשיך את המעקב אצלך, או שבנסיבות אלו כדאי שאני פשוט אוותר עליו? ובכל מקרה, במידה ואכן יהיה עליי לוותר על המשך המעקב והטיפול במרפאתך אני מעוניין לדעת מהן ההשלכות והנזקים הפוטנציאליים להם עליי לצפות. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il או: asb783a@gmail.com או: assaf197254@yahoo.co.il או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com או: assaffff@protonmail.com 3)רופא המשפחה שלי: ד”ר ברנדון סטיוארט, “שרותי בריאות כללית”-מרפאת הטיילת, רחוב דניאל ינובסקי 6, ירושלים, מיקוד: 9338601. מספר הטלפון במשרדי המרפאה: 02-6738558. מספר הפקס במשרדי המרפאה: 02-6738551. 4)הטיפול התרופתי אותו אני נוטל כיום:

1.תרופות פסיכיאטריות:

א. Seroquel-

2 כדורים של 300 מ”ג כל אחד בכל ערב.

ב. Tegretol CR-

400 מ”ג-כל בוקר. 400 מ”ג-כל ערב.

ג.Effexor-

150 מ”ג-כל בוקר. 150 מ”ג-כל ערב.

  1. symvastatine-

10 מ”ג בכל יום בערב.

methotrexat .3- ארבע כדורים של 2.5 מ”ג כל אחד בבוקר-וכן ארבע כדורים של 2.5 מ”ג כל אחד באותו יום בערב-וכן כדור אחד של 220 מ”ג של חומצה פולית ביום שלמחרת-כל זאת אחת לשבוע.