אל: הנדון: פרויקט סטונדטיאלי של פיתוח תוכנה. א.ג.נ. לאחר משלוח המכתב המצ”ב למקומות רבים והתייעצויות עם מומחים רבים התברר לי כי מערכת מסוג CDN אינה מתאימה למטרותיי משתי סיבות: 1)מערכת של CDN היא מערכת שמיועדת למערכת הפצה שכבר קיימת-ואני עדיין נמצא בשלב בו עדיין אין לי מערכת להפצת התכנים שאני מעוניין להפיץ. 2)למערכות כאלו יש עלויות כספיות גבוהות מאוד שרק תאגידים גדולים או אנשים בעלי ממון רב באמת יכולים לייסד, לנהל ולתחזק-ובטוח לא אדם כמוני שמתקיים מהכנסה כל כך נמוכה. ולפיכך אנסה לנסח מחדש את שאלתי, באופן שאני מקווה שיהיה נכון יותר:

בשנים האחרונות אני משתתף במאבק הנכים בישראל-מאבק שכידוע סוקר בהרחבה גם באמצעי התקשורת. במסגרת הניסיונות של הסברת המאבק ותכניו לציבור הרחב פתחתי בלוג בו אני מרכז את התכנים השונים של המאבק. אני מעוניין בתוכנה, או מערכת באמצעותה ניתן יהיה להפיץ את תכניו של הבלוג אותו פתחתי ברשת האינטרנט בתפוצה רחבה ככל הניתן. אלא שישנו כאן קושי: אני אדם נזקק, שמתקיים מקצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי-ומסיבה זו אין לי יכולת לשלם לחברות תוכנה באופן פרטי. זאת ועוד: בשל חומרת מצבי גם הנחות גבוהות מאוד פשוט לא יעזרו. אני חשבתי לנסות ולעקוף את הקושי הזה באמצעות הצטרפות לפרויקט סטודנטיאלי כזה או אחר, ואני מעוניין לדעת אם הדבר אפשרי לדעתכם. נ.ב. הקישור העדכני והנכון לבלוג בו מדובר:
assafcontent.ghost.io

אל: הנדון: פרויקט סטודנטיאלי במדעי המחשב. א.ג.נ. בשנים האחרונות אני משתתף במאבק הנכים-וכחלק מן הפעולות באמצעותן אני מנסה להפיץ את התכנים שקשורים למאבק פתחתי בלוג בו הועלו תכנים אלו ב-57 שפות. בערך בחודשיים האחרונים(אני כותב דבריי אלו ביום שלישי, ה-13.7.2021) אני מנסה לחפש מערכת של CDN-content delivery network באמצעותה אוכל להפיץ את תכני הבלוג. אלא שלאחר בדיקה באתרים שמציעים שירות כזה התברר לי כי הרישום לשירות כרוך בעלות כספית נכבדת. כמי שמתקיים מקצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי תשלום עבור שירות כזה הוא בלתי אפשרי בעבורי-ובשל חומרת מצבי גם הנחות גבוהות מאוד פשוט לא יעזרו. אני חשבתי לנסות ולעקוף קושי זה דרך הצטרפות לפרויקט גמר כזה או אחר של סטודנטים בתחום של מדעי המחשב-שיפתחו מערכת של CDN בה אוכל לאחר מכן, כמי שהשתתף בפרויקט להשתמש באותה מערכת ללא תשלום. שאלתי בעניין זה היא: האם לדעתכם ניתן למצוא פרויקט גמר כזה? בברכה, אסף בנימיני. נ.ב. להלן ההתכתבות שלי בנושא עם פרופסור אורנה קופרמן מהחוג למדעי המחשב של האוניברסיטה העברית בירושלים:

אסף בנימיני assaf197254@yahoo.co.il אל:Orna Kupferman יום ג׳, 13 ביולי ב-10:43 אני מבין-אך באתרים על פתיחת בלוגים שאני מכיר לא מצאתי מידע על מערכות CDN-מדובר בשני תחומים שונים. האם את מכירה מרצים אחרים בתחום של מדעי המחשב אליהם אוכל להפנות שאלה זו ושמתמצאים בתחום של מערכות CDN? בברכה, אסף בנימיני.

הסתר הודעה מקורית

ביום שלישי, 13 ביולי 2021, 10:30:12 GMT‎+3‎,‏ Orna Kupferman<orna@cs.huji.ac.il‏ כתב/ה:

הי אסף,

שמתי לב, חשבתי שבאתרים על פתיחת בלוג יהיה מידע גם על זה. אני לא מתמצאת בו.

בהצלחה, אורנה

On Tue, Jul 13, 2021 at 10:27 AM אסף בנימיני‬‎ assaf197254@yahoo.co.il wrote:‬ לפרופסור אורנה קופרמן שלום רב: אינני יודע אם אכן שמת לב לתוכנה של פנייתי-השאלה שאני מעלה היא על שירות של CDN ולא על פתיחת בלוג(כפי שציינתי הבלוג כבר קיים-ואני מחפש שירות של CDN לצורך הפצת תכניו.( האם את מכירה מערכות של ?CDN ובמידה ואת אינך מכירה את התחום-האם בפקולטה למדעי המחשב ישנם מרצים שבתחום התמחותם עוסקים בכך? בברכה, אסף בנימיני. נ.ב. כמובן שאני כבר חיפשתי בגוגל. במידה ובאמת היה כל כך פשוט למצוא מידע על מערכות של CDN באמצעות חיפוש סטנדרטי בגוגל אני מלכתחילה לא הייתי פונה אלייך כמרצה בתחום של מדעי המחשב‬‬‬‬‬‬ ביום שלישי, 13 ביולי 2021, 10:18:25 GMT‎+3‎,‏ Orna Kupferman<orna@cs.huji.ac.il‏ כתב/ה:

אסף שלום,

אין לי בלוג כך שאני לא מתמצאת. אני מציעה שתעשה גוגל עם ״פתיחת בלוג״ – בטח תקבל הרבה אפשרויות.

בהצלחה! אורנה

On Tue, Jul 13, 2021 at 9:45 AM אסף בנימיני‬‎ assaf197254@yahoo.co.il wrote:‬ לפרופסור אורנה קופרמן שלום רב: הנדון: מערכת CDN.‬‬‬‬‬‬ ג.נ. אני פתחתי בלוג חדש(אני כותב דבריי אלו ביום שני, ה-21.6.2021) בו אני מעלה תכנים שונים-אשר קשורים ברובם המכריע למאבק הנכים בישראל בו אני משתתף. אני מחפש מערכת cdn-content delivery network ללא תשלום, בעזרתה אוכל להפיץ את הבלוג החדש שפתחתי ותכניו בתפוצה רחבה ככל הניתן ברשת. האם קיים ברשת האינטרנט שירות כזה? אציין כי אין בינינו היכרות אישית כלשהיא-אני שמעתי עלייך מאמצעי התקשורת. בברכה, אסף בנימיני, רחוב קוסטה ריקה 115, כניסה א’-דירה 4, קרית מנחם, ירושלים, מיקוד: 9662592. מספרי טלפון: בבית-02-6427757. נייד-058-6784040. פקס-077-2700076. נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: 029547403. 2)כתובות האי.מייל שלי: 029547403@walla.co.il או: asb783a@gmail.com או: assaf197254@yahoo.co.il או: ass.benyamini@yandex.com או: a32assaf@outlook.com או: assaf002@mail2world.com או: assaffff@protonmail.com

(3להלן קישור לבלוג אותו פתחתי, אשר את תכניו אני מעוניין להפיץ באמצעות מערכת CDN : tknym-shl-sp-bnymyny.ghost.io/author/as…

Orna Kupferman orna@cs.huji.ac.il אל:אסף בנימיני יום ג׳, 13 ביולי ב-10:59

הי אסף,

אתה יכול לבדוק עם דוד חי, מיכאל שפירא, ואביב זהר (כולם חברי סגל בבית הספר, ראה פה: www.cs.huji.ac.il/people/fa…).

אורנה

On Tue, Jul 13, 2021 at 10:44 AM אסף בנימיני‬‎ assaf197254@yahoo.co.il wrote:שלח‬‬‬‬‬‬ 13