Դեպի Թեմա ՝ տնային տնտեսություն: A.G.N. Այս օրերին աշխատանք եմ փնտրում: Նշեմ, որ ես, որպես հաշմանդամություն ունեցող անձ, երկար տարիներ փորձում եմ վերադառնալ աշխատանքի շուկա բոլոր հնարավոր կազմակերպությունների միջոցով, մինչ այժմ ՝ առանց հաջողության: Ես մտածում էի մի գաղափարի մասին, որը կարող է շատ լավ անհեթեթ թվալ, խանգարվել կամ նույնիսկ Հիմար, բայց այսքան տարի անց, երբ աշխատանքի որոնումը հաջողված չէ, ես դեռ կգտնեմ այն ​​գաղափարը, որի մասին մտածում էի: Ինչպես հայտնի է, կան ֆերմերներ, ովքեր մշակում են իրենց արտերը կամ վարում են այս կամ այն ​​տեսակի ֆերմա, իսկ հետո իրենց ապրանքը վաստակում են իրենց արտադրանքը վաճառելուց: Հետաքրքիր է կա տնային տնտեսության ոլորտ, այսինքն շատ ավելի փոքր բերք, որը կարելի է պատրաստել մասնավոր տնից դաշտի փոխարեն, և այնուհետև վաճառել արտադրանքը (իրականում դա դաշտում ֆերմայի աշխատանքի նույն սկզբունքն է, բայց չափերով և տարածքով, որոնք համապատասխանում են տան չափսին): Կա՞ այդպիսի տնտեսական դաշտ: Եվ եթե այո, ապա ինչպե՞ս է այն կոչվում, և ինչպե՞ս կարելի է այն սկսել (Նշեմ, որ եթե զգալի նախնական ներդրում պահանջվի, ես չեմ կարողանա սկսել. Որպես Ազգային ապահովագրության ինստիտուտի հաշմանդամության կենսաթոշակ ապրող անձ այս տարբերակը պարզապես գոյություն չունի ինձ համար): Այսպիսով, ինչ եք կարծում? Իմ առաջադրած հնարավորությունը գործնական է, թե խելամիտ, թե՞ հիմար, զառանցանքային կամ նույնիսկ փոքր-ինչ «խանգարված» գաղափար է: Հարգանքներով Ասաֆ Բինյամինին, Կոստա Ռիկայի փողոց 115, Մուտք A- բնակարան 4, Կիրյաթ Մենախեմ, Երուսաղեմ, Փոստային ինդեքս ՝ 9662592: ՀեռախոսահամարներAt-972-2-6427757: Բջջային-972-58-6784040: Ֆաքս -972-77-2700076. գրություն Scriptum. 1) իմ էլ. Փոստի հասցեները ՝ 029547403@walla.co.il Եվ ՝ asb783a@gmail.com Եվ ՝ assaf197254@yahoo.co.il Եվ ՝ a32assaf@outlook.com Եվ ՝ ass.benyamini@yandex.com Եվ ՝ assaf002@mail2world.com 2) Ռեզյումե- Assaf Binyamini: Անձնական տվյալներ. Assaf Binyamini, ID թիվ: 029547403: Dateննդյան ամսաթիվը ՝ 11.11.1972: Հասցե ՝ Երուսաղեմ, Կիրյաթ Մենախեմ, Կոստա Ռիկայի փողոց 115: Հեռախոսահամարներ At-972-2-6427757: Բջջային-972-58-6784040: Ֆաքս -972-77-2700076. Կրթություն. 10 տարվա ուսուցում և մասնակի մաթեմատիկա: Militaryինվորական ծառայություն. Բժշկական նկատառումներով ազատում: Աշխատանքային փորձ: 1991-Աշխատանք Ռ.Ս.Տ. Ատաղձագործություն (Հարավային Թել Ավիվ) 1998-2005թթ. Աշխատել է Ազգային գրադարանում ՝ աջակցելով գրադարանավարների պրոֆեսիոնալ անձնակազմին տարաբնույթ առաջադրանքներում: 2009-2010թթ. - Աշխատանքներ ոսկերչական իրերի տեսակավորման ապրանքների «Ավգադ» շղթայում: 2019-ի փետրվար-մայիս-Աշխատանք HMSOFT համակարգչային ընկերությունում կամավորական աշխատանք ՝ Ակտիվ է հաշմանդամների պայքարի շտաբում: Կամավորական աշխատանք Երուսաղեմի քաղաքապետարանի Իրավունքների Իրականացման Կենտրոնումանապահով բնակչությանը օժանդակությամբ: Ընդհանուր տեղեկություններ. Խիստ մոտիվացված, բանավոր և գրավոր ձևակերպելու բարձր ունակություն, խնդիրներ իմպրովիզացնելու և լուծելու ունակություն: Երկար տարիների ծանոթություն ունի քաղաքացիական հասարակության կազմակերպությունների հետ: Տառապում է ֆիզիկական հաշմանդամությունից, որը խանգարում է ինձ ծանր բեռներ բարձրացնել և երկար կանգնել ոտքերիս վրա:

3) Հետևյալը հղում է դեպի youtube ալիքի եբրայերեն ալիքին, որը ես բացել եմ 2020 թվականի ապրիլի 28-ին, որտեղ ես երբեմն վերբեռնում եմ բովանդակություն ՝ կապված այն հաշմանդամ բնակչության խնդրի հետ, որին ես պատկանում եմ. https://www.youtube.com/channel/UCX17EMVKfwYLVJNQN9Qlzrg

4) Ստորև բերված են դեպքերի 4 օրինակներ, երբ ես Իսրայելի պետության իշխանությունների կողմից օգնության կարիք ունեի առողջության և բարեկեցության բնագավառներում, որտեղ կարևոր և էական օգնությունը հնարավոր չէր շատ բարդ և անարդյունավետ բյուրոկրատական ​​մեխանիզմի պատճառով (I կցեք նամակագրությունը համապատասխան մարմնի հետ): Ա .1)

Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il դեպի ադի շիտրիտ Կիրակի, հունվարի 3-ին, ժամը 21:01: Դուք պնդում եք, որ չունեք, այսպես ասած, 104 թեժ գծի էլ. Փոստի հասցեն. Ինչպե՞ս է դա հնարավոր: Համոզված եմ, որ տեղեկատվությունը ձեր ձեռքում է, և ցավալի է, որ սա այն ձևն է, որով դուք ընտրում եք վարվել այն քաղաքացու նկատմամբ, ով օգնություն է խնդրում այդքան պարզ հարցում: Սա անմարդկային և անբարոյական վարք է: Ի՞նչն է ավելի պարզ, քան նրանց էլ. Փոստի հասցեն տալը ՝ դրանով իսկ փակելով հետաքրքրությունը: Ինչու՞ պետք է այս հիմար, անհարկի վեճերը կրկին ու կրկին ունենաք: Պարզապես N-M-A-S-T-M !! Կիրակի, 2021 թ.-ի հունվարի 3-ին, 20:52:02 GMT +2, adi shitrit adiregulation@gmail.com գրել է. Ինձ համար անհասկանալի է, թե ինչու Դուք պատրաստ չեք տալ նրանց էլ. Փոստի հասցեն: Ի վերջո, սա գաղտնի կամ գաղտնի տեղեկատվություն չէ … Ամեն դեպքում, ես կփորձեմ այս տեղեկատվությունը գտնել այլ կերպ: Ասաֆ Բինյամինին:

Կիրակի, 3 Հունվարի 2021, 20:34:01 GMT +2, adi shitrit adiregulation@gmail.com գրել է.

Callանգահարեք նրանց, նրանք ձեզ կտան բոլոր պահանջվող մանրամասները

Մայոր, Ադի Շեդրիտ Տե՛ս Կարգավորող ազգային համակարգ HFC

Կիրակի, 2021 թվականի հունվարի 3-ին, 20:17, Assaf Binyamini- ի կողմից assaf197254@yahoo.co.il: Ո՞րն է թեժ գծի 104 էլ. Փոստի հասցեն: Ինչպե՞ս կարող եմ կապվել նրանց հետ:

Կիրակի, 3 Հունվարի 2021, 20:16:24 GMT +2, adi shitrit adiregulation@gmail.com գրել է.

Ողջույն, Ասաֆ Մենք հասցեն չենք, դուք հասել եք Peker- ի կարգավորիչ կարգավորմանը: Խնդրում ենք կապվել 104 թեժ գծի հետ:

Մայոր, Ադի Շեդրիտ Տե՛ս Կարգավորող ազգային համակարգ HFC Կիրակի, 2021 թվականի հունվարի 3-ին, 20: 12-ին, Ասաֆ Բինյամինիի կողմից: Assaf197254@yahoo.co.il:

Ա .2) Ասաֆ Բինյամինին Քանի որ մեկուսացված եմ, ինձ թույլ չեն տալիս տանից դուրս գալ մինչև 2121 թվականի հունվարի 12-ը, ուստի ես ի վիճակի չեմ մեկնել Մադա կամ Տնային ճակատի հրամանատարական համալիրներից մեկը ՝ փորձարկումն իրականացնելու համար: Այս իրավիճակում միակ տարբերակն այն է, որ բժշկական անձը համապատասխան պաշտպանիչ սարքավորումներով տուն գա փորձաքննության, բայց քանի դեռ 2700 * թեժ գծին հեռախոսով հնարավոր չէ հասնել, դա հնարավոր չի լինի, և ներկայումս կա ուրիշ ոչինչ չեմ կարող անել: Այս պահին կարծես թե խնդրի լուծում չկա: Հարգանքներով ՝ Ասաֆ Բինյամինի: Կիրակի, 3 Հունվարի 2021, 01:27:32 GMT +2, Իմունիզացիայի կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@moh.health.gov.il Թղթակից: Կիրակի, հունվարի 3-ին, ժամը 12: 12-ին:

Իմունացման կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@moh.health.gov.il Դեպի «Assaf Binyamini» Կիրակի, հունվարի 3-ին, ժամը 13: 31-ին: Բարև Ասաֆ, Պսակի փորձարկման համար դուք կարող եք դուրս գալ մեկուսացումից, քանի դեռ դա հենց դրա համար է: Հարգանքներով Արիելլա

Թաքցնել բնօրինակ հաղորդագրությունը Ասաֆ Բինյամինիից assaf197254@yahoo.co.il Ուղարկված է ՝ կիրակի, հունվարի 3, 2021 12:12 Իմունականխարգելման կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Թեմա. Re. Նամակներ Առողջապահության նախարարությանը: Քանի որ մեկուսացված եմ, ինձ թույլ չեն տալիս տանից դուրս գալ մինչև 2121 թվականի հունվարի 12-ը, ուստի ես ի վիճակի չեմ մեկնել Մադա կամ Տուն ճակատի հրամանատարական համալիրներից մեկը ՝ փորձարկումն իրականացնելու համար: Այս իրավիճակում միակ տարբերակն այն է, որ բուժանձնակազմը համապատասխան պաշտպանիչ սարքավորումներով տուն գա փորձաքննության, բայց քանի դեռ 2700 * թեժ գծին հեռախոսով հնարավոր չէ հասնել, դա հնարավոր չի լինի, և ներկայումս կա ուրիշ ոչինչ չեմ կարող անել: Այս պահին կարծես թե խնդրի լուծում չկա: Հարգանքներով Ասաֆ Բինյամինին: Կիրակի, 3 Հունվարի 2021, 01:27:32 GMT +2, Իմունիզացիայի կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@moh.health.gov.il Թղթակից:

Ողջույններ Փորձեք նշանակել հավելվածի միջոցով կամ այցելել Mada կամ Home Front Command համալիրներից մեկը ՝ ստուգման

https://www.jerusalem.muni.il/he/newsandarticles/municipalitymessages/jerusalem-corona-tests-2020HYPERLINKhttps://www.jerusalem.muni.il/he/newsandarticles/municipalitymessages/jerusalem-corona-tests-2020/"/

Հարգանքներով Արիելլա, Երուսաղեմի առողջապահական բյուրոյի համաճարակաբանության թիմ Ասաֆ Բինյամինիից assaf197254@yahoo.co.il Ուղարկված է ՝ կիրակի, 2021 թվականի հունվարի 3-ին, 12:28 Իմունիզացիայի կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Թեմա. Re. Նամակներ Առողջապահության նախարարությանը: Ինչպե՞ս նշանակել այդ թեստերը: Նշեմ, որ ես Clalit Health Fund- ում եմ, և 2700 զանգահարելիս ոչ ոք չի պատասխանում հեռախոսազանգին, և մի քանի րոպե հետո զանգն անջատվում է: Եվ երբ ես գնում եմ այն ​​կլինիկա, որտեղ ինձ բուժում են, նրանք ինձ ասում են, որ չեն կարող նշանակել հանդիպում, և որ ես պետք է զանգահարեմ 2700 * - և երբ ես դա մատնանշեմ կլինիկայի անձնակազմին, նրանք ինձ ասում են, որ այլ լուծում չունեն կամ խորհուրդ ինչ ենք մենք անում Այս իրավիճակում ես պսակի թեստ անցկացնելու տարբերակ չունեմ, քանի դեռ հնարավոր չէ զանգահարել զանգի կենտրոն հեռախոսով: Հարգանքներով Assaf Binyamini.

գրություն Scriptum. 1) սոցիալական աշխատողը, որից ես ծանուցագիր եմ ստացել մեկուսացման մեջ մտնելու մասին. Հաստատված -972-50-5857185: 2) Կա՞ մի հեռախոսահամար, որտեղ կարող եմ ձեզ հասնել: Շաբաթ, 20 հունվարի 2021 թ., 23:47:23 GMT +2, Իմունացման կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@moh.health.gov.il Թղթակից:

Ողջույններ Ըստ վերոհիշյալ տվյալների, ինչպես ես ասացի, ցանկալի է առաջին ստուգումը կատարել կիրակի օրը, և մեկ այլ ստուգում `չորեքշաբթի օրը: Բայց ամեն դեպքում կփորձեմ հետեւել: Հարգանքներով Արիելլա, համաճարակաբանության թիմ

Ասաֆ Բինյամինիից assaf197254@yahoo.co.il Ուղարկված է ՝ Ուրբաթ, 2021 թվականի հունվարի 1-ին, 13:46 Իմունիզացիայի կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Թեմա. Re. Նամակներ Առողջապահության նախարարությանը:

Ես բացահայտվել էի սոցիալական աշխատակցից, որը ցրտահարեց իմ բնակարանում երեքշաբթի, 29.12.2020 թ., Առավոտյան 9: 30-ին: Հաջորդ շաբաթվա սկզբին ես կցանկանայի շարունակել կապվել ձեզ հետ `հետագա ղեկավարման համար: Հարգանքներով Ասաֆ Բինյամինին: Ուրբաթ, 2021 թ. Հունվարի 1-ին, 12:41:27 GMT +2, Իմունացման կլինիկայի հանրային հարցումներ lbjhison1@moh.health.gov.il Թղթակից:

Ողջույն Ասաֆ: Քանի որ դեռևս հետաքննություն չի իրականացվել, ես չգիտեմ, թե ով և երբ է ենթարկվում բացահայտման: Ամեն դեպքում, ես առաջարկում եմ ձեզ, որ կիրակի օրը ստուգում կատարեք դրամարկղի միջոցով - զանգահարեք դրամարկղին և համակարգեք, և մենք կստուգենք Շաբաթվա սկզբին հուսով եմ, որ կկարողանանք իմանալ, թե երբ պետք է արվի երկրորդ թեստը: Պատվաստանյութի վերաբերյալ ես 12.1.20-ից հետո նոր ժամկետ կնշանակեի Հարգանքներով Երուսաղեմի առողջապահական բյուրոյի համաճարակաբան Արիելան A.3) Ուղեգիրը չի մշակվել: Անխախտ մնացող վտանգի բուժում չի իրականացվել: Ասաֆ Բինյամինին: Երկուշաբթի, 28 Դեկտեմբերի 2020, 08:01:02 GMT +2, moked@jerusalem.muni.il moked@jerusalem.muni.il գրել է.

Թաքցնել բնօրինակ հաղորդագրությունը Re: Նամակներ Երուսաղեմի քաղաքապետարանի մունիցիպալ կենտրոնին: Yahoo / Inbox yael_al@jerusalem.muni.il դեպի Ասաֆ Բինյամինին Կիրակի, 29 Նոյեմբերի, 2020 թ., Ժամը 12: 17-ին: Բարև Ասաֆ, Ես նորից հետաքրքրվեցի, և ըստ SFA բաժնի տնօրենի, սա բնակելի տարածք է (շենքի մասնավոր մուտքը): Հետևաբար, այս տարածքը բնակիչների պարտականությունն է, և քաղաքապետարանը չի կարող բուժել այն, և, իհարկե, չայցելել այն բուժումը, որը կատարվել է ավելի ուշ:

Հարգանքներով Յաել

From: Altman Yael Ուղարկված է ՝ չորեքշաբթի, 25 նոյեմբերի, 2020 թ., 10:02 Դեպի ՝ Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Թեմա. Պատասխան. Նամակներ Երուսաղեմի քաղաքային կենտրոնին: Խաղաղություն, Շնորհակալություն թարմացման համար: Այս կապակցությամբ ես կրկին կապվեցի SFA բաժնի տնօրենի հետ և կթարմացնեմ: Յաել

Ասաֆ Բինյամինիից assaf197254@yahoo.co.il Ուղարկված է ՝ երեքշաբթի, 24 նոյեմբերի, 2020 թ., 15: 45-ին Դեպի ՝ Altman Yael Թեմա. Պատասխան. Նամակներ Երուսաղեմի քաղաքային կենտրոնին:

Ոչ - խնդիրը չի լուծվել: Քաղաքապետարանը պնդում է, որ չի կարող լուծել խնդիրը, քանի որ, իր սահմանումներով, դա, այսպես ասած, մասնավոր տարածք է: Մյուս կողմից, դա իսկապես հանրային տարածք է, և եթե մենք ՝ շենքում ապրող մարդիկ, կարող ենք, և նաև պատվիրել մասնավոր կապալառուի, ով կկատարեր այդ աշխատանքը (գործնականում հնարավորությունը գոյություն չունի, քանի որ շենքը ցածր սոցիալ-տնտեսական ընտանիքների տուն, ովքեր չեն կարող վճարել նման ծառայության դիմաց): Այսպիսով, նման դեպքում քաղաքապետարանը հանկարծ որոշի, քանի որ դա հանրային տարածք է, այնուհետև մեզ դատի կտա շինարարական հանցագործությունների համար, և դա այն մեծ աբսուրդն է, որն առկա է այստեղ: Հարգանքներով Ասաֆ Բինյամինին: Երեքշաբթի, 2020 թ. Նոյեմբերի 24-ին, 15:37:25 GMT +2, yael_al@jerusalem.muni.il գրել է.

Բարև Ասաֆ, Ես ուզում էի հասնել ձեզ հետ. Արդյո՞ք հարցը լուծվել է: Շնորհակալություն Յաել

Ալթման Յաել | Յամիտ Յոելի-Էլլա քաղաքային խորհրդի անդամի օգնական

Գլխավոր վարչություն-միավոր

Հեռ. ՝ 972-2-6296440:


Ալթման Յաելից Ուղարկված է ՝ չորեքշաբթի, 21 հոկտեմբերի, 2020 թ., 5:44 Հասցեին ՝ assaf197254@yahoo.co.il assaf197254@yahoo.co.il Թեմա ՝ Fw. Նամակներ Երուսաղեմի քաղաքապետարանի քաղաքային կենտրոնին: Բարև Ասաֆ, Իմ անունը Յաել է և ես խորհրդի անդամ Յամիտ Յոելի-Էլլայի օգնականն եմ: Ես ձեր նամակը փոխանցել եմ համապատասխան կողմի խնամքին և հնարավորինս շուտ կտեղեկացնեմ ձեզ: Լավ օր, Յաել

A.4) hoo / inbox Հանրային հարցումներ 1 Ողջույն, ձեր խնդրանքը տիկին ilիլբերին ստացվել է և դեռ քննվում է: Մենք բոլոր ջանքերը կգործադրենք հնարավորինս շուտ ձեզ վերադառնալու համար: Հարգանքներով ՝ Ասաֆ Բինյամինիից ՝ Դալիթ ilիլբեր dalitz@iplan.gov.il Թեմա. Նամակներ տիկին Դալիթ ilիլբերին: Երեքշաբթի, հունվարի 5-ին, ժամը 11:41

Հասարակական հարցումներ 1 public@iplan.gov.il Դեպի ՝ ‘assaf197254@yahoo.co.il’ Պատճեն ՝ Յակիրա Գաբայ, Օրնա Նիդամ Երեքշաբթի, հունվարի 5-ին, ժամը 14: 45-ին: Ողջույններ

Պլանավորման վարչության տնօրենին 10.11.2020 թ. Ձեր դիմումը փոխանցվել է մեր խնամքին և ստորև բերված է մեր տեղեկանքը.

Նախ կցանկանայինք տեղեկացնել, որ Պլանավորման վարչությունը նախաձեռնում և խթանում է ազգային, շրջանային և տեղական ուրվագծային ծրագրեր: Գործարկում է ազգային և շրջանի պլանավորման հաստատությունները, վարում մանրամասն պլաններ. Պատրաստում և խթանում է Պլանավորման և Շինարարության մասին օրենքի համաձայն կանոնակարգերը: Բացի այդ, պլանավորման տնօրենը պատասխանատու է ազգային և շրջանային մակարդակով պլանավորող հաստատությունների գործունեության բոլոր ասպեկտների համար `անձնակազմի, բյուջետավորման, համակարգման և վերահսկողության հարցերում: Հետեւաբար, ցավոք, ձեր դիմումում բարձրացված խնդիրները Պլանավորման վարչության շրջանակներում չեն: Ձեզ փորձելու և օգնելու համար մենք հարցում կատարեցինք, և պարզվեց, որ կան մի շարք գործոններ, որոնք կարող են փորձել և օգնել ձեզ, և դրանք են. • Բնակարանային նախարարություն Կարող է կարգավորել վարձակալության խնդիրները, և ձեր հարմարության համար մենք կցել ենք վարձույթի օգնության ուղեցույցի համապատասխան հղումը: https://www.gov.il/he/departments/guides/rental_assistance_step_by_step

Բացի այդ, Դուք կարող եք կապվել Բնակարանային նախարարության նախարարության հանրային հարցումների հետ, մանրամասներին համապատասխան ՝ հետևյալ հղումով. https://www.gov.il/he/departments/Units/public_inquiries_moch • Բնակարանների նախարարություն դիմելու հետ միաժամանակ կարող եք դիմել Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հավասար իրավունքների հանձնաժողովը, Թեմայի վերաբերյալ պարզաբանման համար: Այս ստորաբաժանումը տեղակայված է Արդարադատության նախարարությունում: Ձեր հարմարության համար կցվում է հղում դեպի այս ստորաբաժանման կայք `համապատասխան տեղեկատվությամբ. https://www.gov.il/he/departments/moj_disability_rights Մենք շնորհակալություն ենք հայտնում ձեր խնդրանքի համար և ցանկանում առողջություն:

Հարգանքներով

Ասաֆ Բինյամինիից assaf197254@yahoo.co.il Ուղարկված է ՝ երեքշաբթի, 10 նոյեմբերի, 2020 թ., 13:26 Դեպի ՝ Dalit Zilber dalitz@iplan.gov.il Թեմա. Նամակներ տիկին Դալիթ ilիլբերին:

Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Դեպի Հանրային հարցումներ 1 Երեքշաբթի, հունվարի 5-ին, ժամը 17: Նախկինում ես անհամար այցելել եմ այս երկու գրասենյակները: Բայց դրանք չեն կարող օգնել շատ պարզ պատճառով. Հաշմանդամ բնակչության վարձավճարի չափը չթարմացնելու անարդարությունը իրավական անարդարություն է: Այս պատճառով միայն օրենքի փոփոխությունը կարող է օգնել: Բոլոր ժամանակներում ես դիմել եմ Շինարարության և Բնակարանների Նախարարությանը կամ Հաշմանդամություն ունեցող անձանց Հավասար իրավունքների հանձնաժողովին (և վերջին տարիներին ես դիմել եմ և նաև դիմել եմ այս նախարարություններին առնվազն մի քանի հազար անգամ, և, ցավոք, չեմ դիմում չափազանցնել այս թվերը) Ես միշտ ստացել եմ նույն լակոնիկ, բայց և դաժան պատասխանը («դաժան» ասելով ՝ նկատի ունեմ այն, որ օգնության չափը չթարմացնելը շատ հաշմանդամների է առաջացնում բավարարել վարձավճարների վճարումները, և արդյունքում վտարվում են նրանց մահից փողոցում ՝ վարձավճարների վճարումները չկատարելու պատճառով), որ նրանք ոչինչ չեն կարող անել, քանի որ դա օրենք է: Այս պատասխանները ստանալուց հետո ես դիմում եմ Կնեսեթի անդամներին, ովքեր նույնպես երբեք չեն ցանկանում գործ ունենալ այդ հարցի վերաբերյալ և հետ են ուղարկվում կառավարության այս նախարարություններին, և Աստված չանի: Ամփոփելով. Ամսական NIS 770-ի չափով, ներկայումս հնարավոր չէ բնակարան վարձել երկրի որևէ տարածքում, և դա առավել եւս ճիշտ է, երբ խոսքը վերաբերում է բնակարանների, որոնք մատչելի են հաշմանդամների համար, որտեղ ծախսերը նույնիսկ մի փոքր ավելի բարձր են: Ստեղծված իրավիճակի շարունակումը, որում Իսրայելի պետությունը պնդում է չշտկել սարսափելի անարդարությունը, անխուսափելիորեն կհանգեցնի այն դեպքերի, երբ հաշմանդամություն ունեցող անձինք փողոցում իրենց մահը կգտնեն: ինչ եք կարծում? Ես շեշտեմ, որ ես անձամբ ինձ համար օգնություն չեմ փնտրում, այլ շարունակում եմ միջոց փնտրել լուծելու այն սարսափելի տառապանքը, որը ուղեկցում է մեզ ՝ Իսրայել պետության հաշմանդամ հասարակությանը: Պետք է հաշվի առնել այս դժբախտությունների իրական հոգատարությունը `փոխանակ շարունակելու հաշմանդամություն ունեցող անձանց այս գրասենյակից մյուս գրասենյակ հետ ու հետ ուղարկել: Հարգանքներով Ասաֆ Բինյամինին:

Երեքշաբթի, 5 հունվարի 2021 թ., 14:45:49 GMT +2, հանրային հարցումներ 1 public@iplan.gov.il Թղթակից:

Թաքցնել բնօրինակ հաղորդագրությունը Ողջույններ

Պլանավորման վարչության տնօրենին 10.11.2020 թ. Ձեր դիմումը փոխանցվել է մեր խնամքին և ստորև բերված է մեր տեղեկանքը. Նախ կցանկանայինք տեղեկացնել, որ Պլանավորման վարչությունը նախաձեռնում և խթանում է ազգային, շրջանային և տեղական ուրվագծային ծրագրեր: Գործարկում է ազգային և շրջանի պլանավորման հաստատությունները, վարում մանրամասն պլաններ. Պատրաստում և խթանում է Պլանավորման և Շինարարության մասին օրենքի համաձայն կանոնակարգերը: Բացի այդ, պլանավորման տնօրենը պատասխանատու է ազգային և շրջանային մակարդակով պլանավորող հաստատությունների գործունեության բոլոր ասպեկտների համար `անձնակազմի, բյուջետավորման, համակարգման և վերահսկողության հարցերում:

Հետեւաբար, ցավոք, ձեր դիմումում բարձրացված խնդիրները Պլանավորման վարչության շրջանակներում չեն:

Ձեզ փորձելու և օգնելու համար մենք հարցում կատարեցինք, և պարզվեց, որ կան մի շարք գործոններ, որոնք կարող են փորձել և օգնել ձեզ, և դրանք են. • Բնակարանային նախարարություն Կարող է կարգավորել վարձակալության խնդիրները, և ձեր հարմարության համար մենք կցել ենք վարձույթի օգնության ուղեցույցի համապատասխան հղումը. https://www.gov.il/he/departments/guides/rental_assistance_step_by_step

Բացի այդ, Դուք կարող եք կապվել Բնակարանային նախարարության նախարարության հանրային հարցումների հետ, մանրամասներին համապատասխան ՝ հետևյալ հղումով. https://www.gov.il/he/departments/Units/public_inquiries_moch • Բնակարանների նախարարություն դիմելու հետ միաժամանակ կարող եք դիմել, Հաշմանդամություն ունեցող անձանց հավասար իրավունքների հանձնաժողովը, Թեմայի վերաբերյալ պարզաբանման համար: Այս ստորաբաժանումը տեղակայված է Արդարադատության նախարարությունում: Ձեր հարմարության համար կցվում է հղում դեպի այս ստորաբաժանման կայք `համապատասխան տեղեկատվությամբ. https://www.gov.il/he/departments/moj_disability_rights Մենք շնորհակալություն ենք հայտնում ձեր խնդրանքի համար և ցանկանում առողջություն:

Հարգանքներով Ասաֆ Բինյամինիից assaf197254@yahoo.co.il Ուղարկված է ՝ երեքշաբթի, 10 նոյեմբերի, 2020 թ., 13:26 Դեպի ՝ Dalit Zilber dalitz@iplan.gov.il Թեմա. Նամակներ տիկին Դալիթ ilիլբերին: 5) Նշեմ, որ ես եբրայերեն խոսող մարդ եմ - և այլ լեզուների իմ իմացությունը շատ սահմանափակ է: Բացի միջինից ցածր մակարդակի անգլերենից և շատ ցածր մակարդակի ֆրանսերենից, ես այս ոլորտում այլևս գիտելիքներ չունեմ: Ես այս նամակը գրելու համար դիմեցի պրոֆեսիոնալ թարգմանչական ընկերության օգնությանը: 6) Հետևյալը նամակի բանաձևն է, որը ես ուղարկում եմ տարբեր վայրեր.

Դեպի Թեմա ՝ թափանցիկ հաշմանդամների հանրային բնակարան: A.G.N. Մենք ՝ «Թափանցիկ հաշմանդամներ» շարժումը (հաղթահարված-հաշմանդամություն ունեցող շարժում, որի հաշմանդամության տոկոսը կազմում է 75% -100%, որին չի օգնում անվաբազկաթոռը) ցանկանում ենք ձեր ուշադրությունը հրավիրել մեր կյանքի ուղեկցող անհնարին իրողության վրա: Մենք Ազգային ապահովագրության ինստիտուտից ստանում ենք ամսական NIS 3217 անաշխատունակության կենսաթոշակ, ինչպես նաև ամսական 770 NIS կենսաթոշակ, որը մենք ստանում ենք Շինարարության և բնակարանային ապահովման նախարարությունից ՝ որպես օգնություն վարձավճար վճարելու նպատակով:

Վերոնշյալ գումարը բավարար չէ արժանապատիվ նվազագույն ապրուստի համար. Մենք ջրի կամ էլեկտրաէներգիայի վճարների զեղչի իրավունք չունենք, և ոչ էլ մեզ անհրաժեշտ դեղերի վճարման զեղչ ենք տալիս: Հասարակական, և սա ՝ համեմատած տարեց հասարակության հետ, ովքեր այդ զեղչերից շատերի իրավունք ունեն:

Նաև, և չնայած հաշմանդամություն ունեցող անձինք Եվ լուրջ հիվանդությունների դեպքում մենք իրավունք չունենք շարժունակության նպաստի, ուղեկցող կենսաթոշակի կամ հատուկ ծառայությունների նպաստի: Մենք ստիպված ենք տրամադրել նպաստի ճնշող մեծամասնությունը, որից մենք պետք է գոյություն ունենայինք վարձավճար վճարելու համար, և որպես արդյունք մեզանից շատերը հնարավորություն չունեն ձեռք բերել հիմնական դեղեր կամ մթերքներ - և հաճախ ստիպված ենք դա անել անհնարին: ընտրություն, և նաև հատկապես դաժան այդ երկուսի միջև: Հիմնական մթերքներ ձեռք բերելու և դեղեր գնելու ամենօրյա երկընտրանքը ոչ միայն անհնար է, այլև անմարդկային ՝ որպես մարդկային էակ, մեզ համար: Հետևաբար, մենք կարծում ենք, որ շտապ պետք է հաշվի առնել օգնության գումարի արդիացումը վարձավճար վճարելու նպատակով, ինչպես նաև մեր նկատմամբ այլ անարդարությունների և խտրականությունների վերացումը, ինչպես բացատրված է այստեղ: գրություն Scriptum. Այս նամակն ուղարկվել է «Հաղթահարել» շարժման և դրա հիմնադրի և այն ղեկավարող անձի անունից ՝ տիկին Տատյանա Կադուչկին: Նրա հեռախոսահամարն է 972-52-3708001 - և այս համարով կարող եք կապվել կիրակիից հինգշաբթի օրերին, Իսրայելի ժամանակով ժամը 11: 00-20: 00-ն ընկած ժամանակահատվածում, բացառությամբ հրեական տոների և իսրայելական տոների:

7) Ահա մի քանի բացատրական բառեր մամուլում հայտնված «Հաղթահարել» շարժման վերաբերյալ. • Սովորական քաղաքացի Տատյանա Կադուչկինը որոշեց ստեղծել «Հաղթահարել» շարժումը այն բանի օգնությամբ, որը նա անվանում է «թափանցիկ հաշմանդամներ»: • Մինչ այժմ նրա տեղաշարժի համար հավաքվել է շուրջ 500 մարդ ամբողջ երկրից: 7-րդ ալիքի օրագրին տված հարցազրույցում նա խոսում է ծրագրի և այն հաշմանդամների մասին, ովքեր համապատասխան կողմերից չեն ստանում պատշաճ և բավարար օգնություն, միայն այն պատճառով, որ դրանք թափանցիկ են: • Ըստ նրա ՝ հաշմանդամություն ունեցող բնակչությունը կարելի է բաժանել երկու խմբի. Նա երկրորդ խումբը սահմանում է որպես «թափանցիկ հաշմանդամ», քանի որ ասում է, որ նրանք չեն ստանում նույն ծառայությունները, ինչ հաշմանդամները անվասայլակով, չնայած որ դրանք սահմանվում են որպես 75-100 տոկոս հաշմանդամություն: • Այս մարդիկ, բացատրում է նա, չեն կարող ինքնուրույն գումար վաստակել, և նրանց անհրաժեշտ են լրացուցիչ ծառայություններ, որոնց իրավունք ունեն սայլակավոր հաշմանդամները: Օրինակ, թափանցիկ հաշմանդամները Ազգային ապահովագրության ինստիտուտից ստանում են ցածր հաշմանդամության կենսաթոշակ, չեն ստանում որոշակի հավելումներ, ինչպիսիք են հատուկ ծառայությունների նպաստը, ուղեկցորդի նպաստը, շարժունակության նպաստը և նրանք նաև ավելի ցածր նպաստ են ստանում Բնակարանային նախարարությունից:. • Կադուչկինի կողմից անցկացված ուսումնասիրության համաձայն, այդ թափանցիկ հաշմանդամները հաց քաղցած են, չնայած այն պնդմանը, որ 2016-ին Իսրայելում հաց սովածներ չկան: Նրա կատարած ուսումնասիրության մեջ նշվում է նաև, որ նրանց շրջանում ինքնասպանությունների թիվը բարձր է: Իր հիմնադրած շարժման մեջ նա աշխատում է թափանցիկ հաշմանդամներին ներառել հանրային բնակարանների սպասման ցուցակներում: Դա պայմանավորված է նրանով, որ նա ասում է, որ նրանք սովորաբար չեն մտնում այդ ցուցակներ, չնայած ենթադրվում են, որ նրանք իրավունք ունեն: Նա բավականին շատ հանդիպումներ է ունենում Կնեսեթի անդամների հետ և նույնիսկ մասնակցում է Կնեսետում համապատասխան հանձնաժողովների հանդիպումներին և քննարկումներին, բայց ասում է, որ նրանք, ովքեր ունակ են օգնել, չեն լսում, և ունկնդիրները ընդդիմություն են, ուստի չեն կարող օգնել:. • Նա այժմ կոչ է անում ավելի ու ավելի «թափանցիկ» հաշմանդամներին միանալ իրեն, կապվել իրեն հետ, որպեսզի նա կարողանա օգնել նրանց: Նրա գնահատմամբ, եթե իրավիճակը շարունակվի ինչպես այսօր, ապա փրկություն չի լինի հաշմանդամների ցույցից, ովքեր կպահանջեն իրենց իրավունքներն ու իրենց ապրուստի հիմնական պայմանները:. 8) Ես միացա այս շարժմանը 10.07.2018 - և նրանք ունեն հղում դեպի մեր կայքը. https://www.nitgaber.comHYPERLINKhttps://www.nitgaber.com/"/