Kime:

Konu: Web sitesi çevirisi

Sayın İlgili,

8 Ekim 2020 tarihinde, İbranice’de “Üstesinden Geleceğiz” anlamına gelen ve “Görünmez Engellilik” statüsünün iyileştirilmesi ve bu kişilerin haklarının yükseltilmesi konusunda faaliyet gösteren “Nitgaber” adlı bir toplumsal harekete katıldım. “Görünmez Engelli” kavramı ile engelli ve ciddi sağlık sorunları olan ancak engelleri dışarıdan görülemeyen (veya en azından açıkça veya kolayca görülemeyen) kişileri (örneğin ben) kastediyorum. Bu durum ciddi bir ayrımcılığa ve haklarımızın büyük ölçüde yadsınmasına neden olmaktadır.

Bu konuda destek olmak maksadıyla, bu hareket için bir web sitesi hazırlamak üzere özel bir şirketten hizmet alıyorum. Web sitesinin adresi aşağıdadır: www.nitgaber.com

Web sitesinin olabildiğince çok sayıda dile çevrilmesi konusunda hizmet alabileceğim, web sitesinin çeşitli arama motorlarında tanıtımında ve aynı zamanda tüm dünyadaki engellilerin durumu ile ilgili içerik konusunda bu sitenin zenginleştirilmesine yardımcı olabilecek bir şirket arıyorum.

Asaf Benyamini 115-A Costa Rica St. Apt 4 Kiryat Menachem Jerusalem 9662592 (Kudüs) Telefon numaraları: Ev : + 972-2-6427757 Cep : + 972-52-4575172 Faks : + 972-77-2700076

NOT: Ben İbranice biliyorum ve diğer diller hakkındaki bilgim çok sınırlı (düşük ile orta düzey arasında İngilizce, çok az düzeyde Fransızca bilgim dışında başka bir dil bilgim yoktur). Bu nedenle web sitesini kendi başıma tercüme etmem mümkün değil. Bu mektubu da profesyonel bir çeviri şirketinden hizmet alarak yazdığımı belirtmek isterim.

Bir engelli olduğum, sosyal güvenlik tarafından engelli kişiler için verilen ücretle geçindiğim için yukarıda bahsedilen hizmetin karşılığını ödeme konusunda imkanlarım kısıtlı ve çok sorunludur. Bu durumun göz önünde bulundurulması gereken bir faktör olduğunu unutmayın.

E-posta adreslerim: 029547403@walla.co.il asb783a@gmail.com assaf197254@yahoo.co.il ass.benyamini@yandex.com a32assaf@outlook.com assaf002@mail2world.com

Web sitesi “ezblox” sitesi kullanılarak hazırlanmıştır.

Tedavi konusunda destek aldığım kuruluş: “Reut” Association - “Avivit” Hostel. (Reut Derneği - Avivit Yurdu) 6 Ha’avivit St. Kiryat Menachem Jerusalem 9650816 Yurttaki ofisin telefon numaraları: +972-2-6432551 +972-2-6428351 Yurdun e-posta adresi: avivit6@barak.net.il “Avivit” Yurdu’nun sosyal görevlisi, 12 Aralık 2017 Salı günü saat 13:30’da yaptığımız toplantıda, bana açıkça kendisi veya herhangi bir “Avivit” Yurdu veya “Reut” Derneği çalışanı hakkında herhangi bir bilgi paylaşamayacağımı belirtti.

Beni tedavi eden aile hekimi: Dr. Michael Haleb “Klalit Sağlık Hizmetleri” - “Borochov” Kliniği, 63 Borochov St., Kiryat Yovel, Jerusalem 9678150 Klinik Telefon Numarası: +972-2-6440777 Klinik Faks Numarası: +972-2-6438217

Kullandığım masaüstü bilgisayarını konfigürasyonu: İşlemci: Intel ® Core ™ i5-3470 CPU @ 3.20 GHZ Bellek: 8GB (kullanılabilir bellek: 7.88GB) 64 bit işlemci Bilgisayar Adı: 111886-PC Bu bilgisayarı 30 Aralık 2019 Pazartesi tarihinde “Meta’amei Michsuv” (Türkçe: “Bilgi İşlem Koordinatörleri”) şirketinden kiraladım.

İşletim sistemi olarak Windows 10 kullanıyorum.

Web tarayıcı olarak Google Chrome kullanıyorum ve görme sorunlarım nedeniyle belirgin şekilde yakınlaştırma yapıyorum.

İnternet servis sağlayıcım: “HOT”

Kişisel Bilgilerim: Doğum Tarihi : 11 Kasım 1972 Medeni Hal : Bekar