do: Temat : Kampania narracyjna. Szanowna Pani/Szanowny Panie, W ostatnich latach (piszę te słowa w czwartek, 16 kwietnia 2020 r. - dzień po siódmym dniu od Paschy) brałem udział w walce na rzecz osób niepełnosprawnych w państwie Izrael - walce, która jest również szeroko komentowana w mediach. W ramach tej walki wysyłam wiele wiadomości tekstowych na różne sposoby (za pośrednictwem wiadomości e-mail, sieci społecznościowych itp.) - i stale staram się kontaktować z jak największą liczbą źródeł, próbując promować naszą walkę. Pomyślałem o innym sposobie działania: próbie promowania walki za pomocą poczty głosowej, za pomocą której spróbuję przekazać wiadomość o walce, za pomocą mikrofonu i kamery internetowej. Zamierzam również, w późniejszym etapie, zamówić nagranie wiadomości o tej walce w innych językach, z wyjątkiem hebrajskiego, jeśli mój budżet na to pozwali (żyję z zasiłku inwalidzkiego z Krajowego Zakładu Ubezpieczeń). Podkreślę, że moim zdaniem nie ma problemu z ujawnieniem lub utratą mojej prywatności w sieciach społecznościowych - jest to ryzyko, które postanowiłem podjąć ze względu na kontynuowanie walki i przy pełnej świadomości jej istotności. A ponieważ nigdy wcześniej nie prowadziłem takiej kampanii i nigdy nie zajmowałem się ani nie pracowałem nad jakimkolwiek pokrewnym tematem, chcę Cię zapytać: co należy wiedzieć przed rozpoczęciem? Czy są jakieś powiązane platformy w Internecie, które pasują do typu kampanii, którą zamierzam rozpocząć? Byłbym wdzięczny, gdybyś mógł wyjaśnić to tak szczegółowo, jak to możliwe. Pozdrawiam, Assaf Benyamini, 115 Costa Rica Street ,
Wejście A - Mieszkanie 4, Kirjat Menachem, Jerozolima, kod pocztowy: 9662592.
Numery telefonów: Domowy - +972-2-6427757. Telefon komórkowy +972-52-4575172.
Numer faksu +972–77–2700076.
Szanowni Państwo, 1) Mój numer identyfikacyjny: 029547403 2)Adresy e-mail: 029547403 @walla.co.il lub: asb783a@gmail.com
lub: assaf197254@yahoo.co.il lub: ass.benyamini@yandex.com
lub: a32assaf@outlook.com
lub: assaf002@mail2world.com 3)Grupa terapeutyczna, do jakiej należę: Fundacja „Reut” - „hostel Avivit ”, Ha Avivit Street 6, Kirjat Menachem, Jerozolima, kod pocztowy: 9650816. Numery telefonów do hostelu: +972-2-6432551 lub: +972-2-6428351 . Adres e-mail: adres e-mail hostelu: avivit6@barak.net.il
4)Pracownik socjalny hostelu „Avivit” na spotkaniu z nią we wtorek, 12.12.2017 O godzinie 13:30 surowo zabroniono mi podawania jakichkolwiek szczegółów na temat jej i / lub innych pracowników hostelu „Avivit” czy stowarzyszenia „Reut”. 5)Lekarz rodzinny, pod którego jestem opieką: Dr Michael Halav, „Klalit Health Services” - „klinika Borochov”, Borochov Street 63,
Kiryat Yovel, Jerozolima, Kod pocztowy: 9678150.
Numer telefonu do biura kliniki 972-2-6440777.
Numer faksu do biura kliniki: 972-2-6438217.

6) w moim domu jest komputer typu/model: Procesor Intel ® Core ™ i5-3470 CPU @ 3.20 GHZ Zainstalowana pamięć (RAM): 8 GB
(Dostępne 7,88 GB) 64-bitowy system Windows 10 i 64-bitowy procesor Nazwa komputera: PC-111886- Wynajmuję go od poniedziałku, 30 grudnia 2019 r. od firmy „Meta’amei Michshuv” (tj. „Adaptery komputerowe”). 7)Używam systemu operacyjnego Windows 10 8)Surfuję po Internecie za pomocą przeglądarki Chrome i używam powiększania ekranu ze względu na problemy ze wzrokiem. 9)Mój dostawca usług internetowych:Firma „HOT”. 10) Używam telefonu komórkowego/Model: Xiaomi Redmi Note 5A Prime, który jest zsynchronizowany z moim komputerem domowym, oraz mam podpisaną umowę z izraelską firmę komórkową „Golan Telecom” w kwestii bardzo problematycznej obsługi klienta. 11) W dniu 10 sierpnia 2018 r. przyłączyłem się do ruchu społecznego „We Shall Overcome” - ruchu, który ma na celu promowanie praw obywatelskich „przejrzystych niepełnosprawnych” - Kerry: Ludzie tacy jak ja cierpiący na problemy zdrowotne i poważne choroby, które nie są wyraźnie widoczne, pozbawiani się swoich praw na bardzo dużą skalę. Przewodniczącą i założycielką ruchu jest pani Tatiana Kadochkin, z którą można kontaktować się od niedzieli do czwartku od 11.00 do 20.00 pod numerem 972–52–3708001 - z wyjątkiem świąt żydowskich i świąt izraelskich. Załączam link do strony naszego ruchu: www.nitgaber.com 12) Zwracam uwagę, że jestem osobą mówiącą po hebrajsku, a moja znajomość innych języków jest niewielka i bardzo ograniczona (z wyjątkiem francuskiego na poziomie od średniego do niskiego i bardzo niskim oraz nie mam dodatkowej wiedzy w tej dziedzinie) - a zatem odpowiadanie w języku hebrajskim jest dla mnie lepsze, wtedy i jeśli jest to możliwe. 13) Załączam tutaj linki do dodatkowych materiałów w języku angielskim: docs.google.com/document/…

docs.google.com/document/… docs.google.com/document/… docs.google.com/document/… docs.google.com/document/…

14) Dodatkowe dane osobiste: Wiek: 47 lat. Stan cywilny: wolny Data urodzenia: 11.11.1972.