Til: Emne: Problem med internetforbindelse. Kære Hr. / Frue På det seneste (jeg skriver dette torsdag den 9. April 2020 - Påskeaften) sender jeg den vedhæftede besked til forskellige virksomheder i Israel på grund af gentagne afbrydelser på Internettet, som jeg oplever. Problemet vender stadig tilbage hos enhver israelsk internetudbyder eller israelsk virksomhed, som leverer kommunikationstjenester og jeg er simpelthen fortabt, hvad jeg skal gøre herefter. Har du nogen idé til at finde en løsning på dette problem? Med venlig hilsen Assaf Benyamini. P.S. 1. Jeg må nævne, at jeg er handicappet og lever af en invaliditetsydelse fra National Insurance Institute i Israel - og så er dyre løsninger for at have internetforbindelse ikke en mulighed for mig. P.S. 2. Jeg befinder mig på et terapeutisk center: “Reut” Organisation “Avivit” Vandrerhjem, 6 HaAvivit st. Kiryat Menahem, Jerusalem Postkode: 9650816. Vandrerhjemmets telefonnummer er: 972-2-6432551 eller 972-2-6428351. Vandrerhjemmets mail adresse er: avivit6@barak.net.il

  1. “Avivit” vandrerhjemmets socialarbejder har under vores møde tirsdag den 12. december 2017 kl. 13:30 forbudt mig at give detaljer om hende eller om nogen anden medarbejder på “Avivit” vandrerhjemmet eller “Reut” organisationen.

  2. Mit modersmål er hebraisk og mine kundskaber om andre sprog er meget ringe og begrænsede (udover engelsk fra et middelmådigt til dårligt niveau og fransk på et rigtig dårligt niveau har jeg ikke kendskab til andre sprog) - og derfor vil jeg foretrække, hvis og når jeg når frem til en computer- eller kommunikationsvirksomhed, som kan tilbyde en løsning, vil dialogen være på hebraisk.

  3. Den 10. august 2018 tiltrådte jeg i socialbevægelsen “Nitgaber” , der er en bevægelse, som bestræber sig på at fremme rettighederne og status for de “usynlige handicappede” - det vil sige: mennesker, der lider af forskellige medicinske problemer og handicap, som er ikke synlig i samfundet, hvilket bringer en stor benægtelse af social ret. Jeg må også nævne, at jeg er blandt denne handicappopulation.

Ms. Tatiana Kaduzkin, der er grundlægger af og manager i denne bevægelse, kan kontaktes på 972-52-3700801 fra søndag til torsdag, fra kl. 11:00 til 20: 00- undtagen jødiske helligdage.

Et link til vores bevægelses hjemmeside:

  1. Jeg er registreret på webstedets antivirus-tjenester: g-data.co.il

Til: Emne: Mobilnetværk. Kære Hr. / Frue På det seneste (Jeg skriver dette søndag den. 29. marts 2020) havde jeg den vedhæftede korrespondance med mobilfirmaet “Golan-Telecom”, som jeg er registreret i dag, om tilbagevendende afbrydelser på internetnetværket. Er der nogen mobilfirma og / eller netværk, hvor browseroplevelsen muligvis er bedre? Med venlig hilsen Assaf Benyamini. P.S. 1. For et par dage siden har jeg oprettet en ny e-mail: assaf002@mail2world.com 2. 2. For et par måneder siden har jeg forladt min internetleverandør “Bezeq international” på grund af tilbagevendende internetafbrydelser, som startede fra september 2016 og ikke er blevet rettet af dem og med en respektløs adfærd ved deres afslutning.

En anmodning om at kontrol af netværkskvaliteten i dit område er blevet overført. Vi gør vores bedste for at løse din anmodning så hurtigt som muligt.
Med venlig hilsen

Gal Rokah Kunde Forespørgsels Team Golan-Telecom

—– Original Besked —– Modtagelsesproblemet er endnu ikke løst. Den nøjagtige placering, hvor problemet opstod, er min bopælsadresse: 115 Costa Rica st. Entrance A-appt. 4- stueetage (det er 4 trin, hvis du kommer fra gaden) Kiryat Menahem, Jerusalem. Enhedstyper med sim-kortet: Det er kun en mobilenhed (Jeg specificerede dig den nøjagtige model type i mine applikationer) - Jeg har ikke nogen anden enhed. Problematiske webstedstyper: Når jeg prøver at oprette forbindelse til det sociale netværk “WhatsApp” fortsætter enheden med at afbryde internetforbindelsen hvert par minutter. Derudover forekommer afbrydelser på næsten ethvert sted, som jeg prøver at oprette forbindelse til. Jeg må nævne, at for cirka halvanden uge siden (Jeg skriver dette fredag den 20. marts 2020) har jeg henvendt mig til dig for dit servicepost i Malcha Mall i Jerusalem (hvilket ikke er en mulighed lige nu på grund af Koronavirus krisen og bevægelsesbegrænsningerne, som fulgte med krisen) - og din serviceperson der eksplicit sagde til mig, at de tilbagevendende enhedsafbrydelser fra internetnetværket, som er forårsaget af modtagelsesproblemer i Golan-Telecoms netværk og ikke af en fejlfunktion i selve enheden. Med venlig hilsen Assaf Benyamini.

Onsdag den. 18 Marts 2020, kl. 08:16:31 GMT+2, skrev:

Hej Assaf, Hvis modtagelsesproblemet er ikke løst endnu, må du i dit svar venligst specificere på vores applikation følgende detaljer:

  • Specifik placering, hvor problemet opstår, inklusive etagenummer.
  • Enhedstyper, hvori sim-kortene findes.
  • Problematiske webside typer (YouTube, Gmail, osv.) For din information påvirkes modtagelseskvaliteten af en bestemt placering og af selve enhedstypen. Med venlig hilsen

Daniella Davidov Kunde forespørgsels team Golan-Telecom

—– Original Besked —– Jeg oplever stadig problemer med netværksmodtagelse. Med venlig hilsen Assaf Benyamini.

Torsdag den. 10 Marts 2020, kl. 17:02:06 GMT+2, skrev:

Hej Assaf,

Ved en kontrol, som vi har foretaget, ser vi, at du har talt med en repræsentant den 3. marts 2020, browser konfigurationer er blevet udført og problemet blev løst. Hvis du stadig oplever problemer med netværksmodtagelse, så fortæl os det. Med venlig hilsen,

Gal Rokah Kunde forespørgsels team Golan-Telecom

—– Original Besked —– Hej “Golan-Telecom”: Efter vores vedhæftede korrespondance må jeg nævne, at problemet har gentaget sig (igen) og internetforbindelsen i min mobilenhed fortsætter med at blive afbrudt og jeg har lige nu et andet problem: Kommunikationen med det sociale netværk WhatsApp afbrydes også igen og igen uden nogen synlig årsag. Jeg vil gerne vide, hvordan man kan overvinde disse problemer. Med venlig hilsen Assaf Benyamini.

—- Videresendt besked —

Fra: Assaf Benyamini Til: “gtpniyot@golantelecom.co.il” Sendt: Lørdag den. 22 Februar 2020, kl. 13:25:48 GMT‎+2‎ Emne: Re: Din forespørgsel til Golan-Telecom Company [GOLAN: 7889517]-

Desværre gentages problemet igen - internetforbindelsen til min mobiltelefon afbrydes hvert par minutter. Assaf Benyamini.

På fredag den. 21. Februar 2020, kl. 13:05:31 GMT+2, skrev:

Hej Assaf,

Ved en kontrol, som vi har foretaget, ser vi, at du har talt med en repræsentant den 13. februar 2020, hvis problemet endnu ikke er løst, må du svare på denne e-mail.

Med venlig hilsen Daniella Davidov Kunde forespørgsels team Golan-Telecom

—– Original Besked —– —- Videresendt besked —

Fra: Assaf Benyamini Til: gtpniyot@golantelecom.co.il Sendt: Lørdag den. 1 Februar 2020, kl. 19:02:44 GMT‎+2‎ Emne: Mit brev til “Golan-Telecom” Company.

Hej “Golan-Telecom” Company: Emne: Teknisk Problem Kære Hr. / Frue Jeg er medlem af Golan-Telecom med nummer 052-4575172 i Jerusalem-området og min internetforbindelse til den mobile enhed afbrydes og slukkes en gang hvert par minutter uden nogen synlig årsag. Mit spørgsmål til dig er: Hvordan kan jeg løse denne type problem? Med venlig hilsen Assaf Benyamini. 115 Costa Rica st. Entrance A- appt. 4, Kiryat Menahem, Jerusalem Postkode: 9662592. P.S. 1. Mit telefonnummer er: 972-2-6427757 2. Min fax nummer er: 972-77-2700076 3. Min ID nummer er: 029547403

  1. Min mail er: 029547403@walla.co.il eller asb783a@gmail.com eller assaf197254@yahoo.co.il eller ass.benyamini@yandex.com eller a32assaf@outlook.com

  2. Min computers model/type:

Processor Intel® Core™ i5-3470 CPU @ 3.20 GHZ

Installeret System Memory (RAM): 8.00 GB

(Anvendelig System Memory 7.88 GB)

System Type- 64-bit Operating System, x64 baseret processor

Computer Navn: 111886-PC

Jeg har lejet denne computer siden mandag den 30. december 2019 fra firmaet “Meta’amei Michshuv”. Computeren er synkroniseret med mobiltelefonen. 6. Operating System som jeg anvender: Windows 10

  1. Jeg browser Internettet (computeren) med Chrome- browser og bruger en betydelig forstørrelse af bogstaverne på skærmen på grund af et synsproblem.
  2. Min internetleverandør er: “Hot” Company.

  3. Mobilenheden, som jeg bruger, er Xiaomi, Redmi Note 5A Prime. Enhedsmodel: MDG6S.