Për të: Tema: Bujqësia në shtëpi. A.G.N. Këto ditë po kërkoj punë. Unë do të vë në dukje se si një person me aftësi të kufizuara jam përpjekur për shumë vite të kthehem në tregun e punës me ndihmën e çdo organizate të mundshme - dhe deri më tani pa sukses. Unë isha duke menduar për një ide, e cila shumë mirë mund të tingëllojë absurde, absurde apo edhe budallaqe por pas kaq shumë vitesh në të cilat kërkimi i punës nuk është i suksesshëm, unë do të vij me idenë për të cilën po mendoja. Siç dihet, ka fermerë që kultivojnë arat e tyre, ose drejtojnë një fermë të një lloji ose një tjetër - dhe më pas sigurojnë jetesën nga shitja e prodhimeve të tyre. Pyes veten nëse ekziston një fushë e bujqësisë në shtëpi, dmth: të korra shumë më të vogla që mund të bëhen nga një shtëpi private në vend të fushës - dhe pastaj të shesin prodhimin (në të vërtetë është i njëjti parim i punës së fermës në terren - por në dimensione dhe sipërfaqe që përshtaten me madhësinë e një shtëpie)? A ekziston një fushë e tillë ekonomike? Dhe nëse është kështu - si quhet, dhe si mund të fillohet (Do të vë në dukje se nëse kërkohet një investim fillestar i rëndësishëm, nuk do të jem në gjendje të filloj - si një person që jeton me një pension invaliditeti nga Instituti Kombëtar i Sigurimeve, ky opsion thjesht nuk ekziston për mua)? Pra, çfarë mendoni? A është praktike apo e arsyeshme mundësia që unë shtroj - apo është një ide pa kuptim, mashtrim, apo edhe pak “e shqetësuar”? Të fala, Assaf Binyamini, Rruga Kosta Rika 115, Hyrja A-Apartament 4, Kiryat Menachem, Jerusalem, Qyteti për t’iu përgjigjur ZIP: 9662592. Numrat e telefonit: Në-972-2-6427757. Mobile-972-58-6784040. Faks-972-77-2700076. post Scriptum. 1) Adresat e emailit tim: ass.benyamini@yandex.com dhe: assaf002@mail2world.com 2) Jetëshkrimi-Assaf Binyamini: Të dhënat personale: Assaf Binyamini, ID nr. 029547403. Data e lindjes: 11.11.1972. Adresa: Rruga Kosta Rika 115, Kiryat Menachem, Jeruzalem. Numrat e telefonit: 972-2-6427757. Mobile-972-58-6784040. Faks-972-77-2700076. Arsimi: 10 vjet studim dhe maturë e pjesshme. Shërbimi ushtarak: Përjashtim për arsye mjekësore.

Eksperience pune: 1991-Punë në R.S.T. Zdrukthtari (Tel Aviv i Jugut) 1998-2005-Punë në Bibliotekën Kombëtare, duke ndihmuar stafin profesional të bibliotekarëve në një larmi detyrash. 2009-2010-Punë në zinxhirin “Avgad” për klasifikimin e mallrave në bizhuteri. Shkurt-Maj 2019-Punë në kompaninë kompjuterike HMSOFT

Vullnetarizmi: Aktiv në selinë e luftës së invalidëve. Vullnetarizmi në Qendrën e Komunës së Jeruzalemit për Ushtrimin e të Drejtave me ndihmë për popullatën në nevojë. Informacione të përgjithshme: Shumë i motivuar, aftësi e lartë për të formuluar me gojë dhe me shkrim, aftësi për të improvizuar dhe zgjidhur problemet. Ka shumë vite njohje me organizatat e shoqërisë civile. Vuajtja nga një paaftësi fizike më pengon të heq ngarkesa të rënda dhe të qëndroj në këmbë për një kohë të gjatë. 3) Më poshtë është një lidhje në kanalin YouTube në hebraisht, të cilën unë hapa më 28 prill, 2020, ku herë pas here ngarkoj përmbajtje në lidhje me çështjen e popullatës me aftësi të kufizuara, së cilës i përkas: www.youtube.com/channel/U… 4) Më poshtë janë 4 shembuj të rasteve në të cilat kam pasur nevojë për ndihmë nga autoritetet në Shtetin e Izraelit në fushat e shëndetit dhe mirëqenies, ku ndihma e rëndësishme dhe thelbësore nuk ishte e mundur për shkak të një mekanizmi burokratik shumë të rëndë dhe joefikas korrespondencë me autoritetin përkatës).

A.1)

Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il te: adi shitrit Të Dielën, 3 Janar në 21:01 pasdite. Ju pohoni se nuk keni, si të thuash, adresën e postës elektronike të linjës telefonike 104 - si është e mundur? Unë jam i bindur që informacioni është në zotërimin tuaj - dhe është për të ardhur keq që kjo është mënyra që ju zgjidhni të silleni ndaj një qytetari i cili kërkon ndihmë për një çështje kaq të thjeshtë. Kjo është sjellje çnjerëzore dhe imorale. Çfarë është më e thjeshtë sesa dhënia e adresës së tyre të postës elektronike, duke mbyllur kështu interesin? Pse duhet të kesh këto argumente pa kuptim, të panevojshme pa pushim? Thjesht N-M-A-S-T-M !!

Të Dielën, 3 Janar 2021, 20:52:02 GMT +2, shkroi adi shitrit adiregulation@gmail.com:

Fshih mesazhin origjinal Për arsyen e thjeshtë se nuk e kemi. Beson se do të jeni në gjendje të gjeni një faqe në internet në faqen e tyre të internetit ose përmes telefonit para tyre. Major, Adi Sheetrit Shikoni Sistemin Rregullues Kombëtar Komanda e Frontit në shtëpi Të Dielën, 3 Janar 2021, 20:40, nga Assaf Binyamini : Nuk është e qartë për mua pse nuk jeni të gatshëm të jepni adresën e tyre të postës elektronike. Mbi të gjitha, ky nuk është informacion konfidencial ose i klasifikuar … Në çdo rast, do të përpiqem ta gjej këtë informacion në një mënyrë tjetër. Assaf Binyamini. E Diel, 3 Janar 2021, 20:34:01 GMT +2, shkroi adi shitrit adiregulation@gmail.com:

Telefononi ata, ata do t’ju japin të gjitha detajet e kërkuara Major, Adi Sheetrit Shikoni Sistemin Rregullues Kombëtar Komanda e Frontit në shtëpi

Të Dielën, 3 Janar 2021, 20:17, nga Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il: Cila është adresa e postës elektronike të Hotline 104? Si mund t’i kontaktoj ata?

E Diel, 3 Janar 2021, 20:16:24 GMT +2, shkroi adi shitrit adiregulation@gmail.com:

Përshëndetje Assaf Ne nuk jemi adresa; ju keni arritur një rregullim rregullator të Peker. Ju lutemi kontaktoni linjën telefonike 104. Major, Adi Sheetrit Shikoni Sistemin Rregullues Kombëtar

Komanda e Frontit në shtëpi E Diel, 3 Janar 2021, 20:12, nga Assaf Binyamini. Assaf197254@yahoo.co.il:

A.2)

Assaf Binyamini Meqenëse jam në izolim, nuk më lejohet të dal nga shtëpia deri më 12 janar 2121, dhe për këtë arsye nuk jam në gjendje të shkoj në një nga komplekset e Komandës së Frontit Mada ose Home për të kryer provën. Në këtë situatë, opsioni i vetëm është që një person mjekësor të arrijë me pajisje të përshtatshme mbrojtëse në shtëpi për një ekzaminim - megjithatë, për sa kohë që linja telefonike 2700 * nuk mund të arrihet me telefon, kjo nuk do të jetë e mundur - dhe aktualisht ekziston asgjë tjetër nuk mund të bëj. Për momentin duket se nuk ka zgjidhje për problemin. Përshëndetje, Assaf Binyamini. E Diel, 3 Janar 2021, 01:27:32 GMT +2, Klinika e Imunizimit Kërkimet Publike lbjhison1@moh.health.gov.il Gazetar: Klinika e Imunizimit Kërkimet Publike lbjhison1@moh.health.gov.il tek: Assaf Binyamini ‘ Të Dielën, 3 Janar në 1:31 pasdite. Përshëndetje Assaf,

Për testimin e kurorës mund të dilni nga izolimi për sa kohë që është vetëm për këtë.

Të fala,

Ariella Fshih mesazhin original Nga: Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Dërguar: E Diel, 3 Janar 2021 12:12 PM Për: Klinika e Imunizimit Kërkimet Publike lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Lënda: Re: Letra Ministrisë së Shëndetësisë.

Meqenëse jam në izolim, nuk më lejohet të dal nga shtëpia deri në 12 janar 2121, dhe për këtë arsye nuk jam në gjendje të shkoj në një nga komplekset e Komandës së Frontit Mada ose Home për të kryer provën. Në këtë situatë, e vetmja mundësi është që një person mjekësor të vijë në shtëpinë time me pajisjet e duhura mbrojtëse për një ekzaminim - megjithatë, për sa kohë që linja telefonike 2700 * nuk mund të arrihet me telefon, kjo nuk do të jetë e mundur - dhe aktualisht ekziston asgjë tjetër nuk mund të bëj.

Për momentin duket se nuk ka zgjidhje për problemin Të fala, Assaf Binyamini.

E Diel, 3 Janar 2021, 01:27:32 GMT +2, Klinika e Imunizimit Kërkimet Publike lbjhison1@moh.health.gov.il Gazetar:

Pershendetje, Mundohuni të caktoni një takim përmes aplikacionit ose të shkoni në një nga komplekset Mada ose Home Front Command për një inspektim www.jerusalem.muni.il/he/newsan…

Të fala,

Ariella, Ekipi i Epidemiologjisë, Byroja Shëndetësore e Jeruzalemit

Nga: Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Dërguar: E Diel, 3 Janar 2021 12:28 AM Për: Klinika e Imunizimit Kërkimet Publike lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL

Lënda: Re: Letra Ministrisë së Shëndetësisë.

Lënda: Re: Letra Ministrisë së Shëndetësisë?

Në këtë situatë nuk kam mundësi të caktoj një takim për një provë corona - për sa kohë që nuk është e mundur të marrësh qendrën e thirrjeve me telefon.

Të fala, Assaf Binyamini.

post Scriptum. 1) Punonjësi social nga i cili mora njoftimin për hyrjen në izolim: Miratuar-972-50-5857185. 2) A ka ndonjë numër telefoni ku mund të arrij tek ju? E Shtunë, 2 Janar 2021, 23:47:23 GMT +2, Klinika e Imunizimit Kërkimet Publike lbjhison1@moh.health.gov.il Gazetar:

Pershendetje, Sipas të dhënave të mësipërme siç thashë këshillohet të bëni një kontroll të parë të dielën, dhe një kontroll tjetër të mërkurën.

Por gjithsesi do të përpiqem ta ndjek. Të fala,

Ariella, Epidemiology Team

Nga: Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Dërguar: E Premte, 1 Janar 2021 1:46 PM Për: Klinika e Imunizimit Kërkimet Publike lbjhison1@MOH.HEALTH.GOV.IL Lënda: Re: Letra Ministrisë së Shëndetësisë.

Unë isha i ekspozuar nga punonjësi social i cili ftoi në banesën time të martën, 29.12.2020 në 9:30 të mëngjesit .

Unë do të doja të vazhdoja të isha në kontakt me ju në fillim të javës tjetër për udhëzime të mëtejshme. Të fala, Assaf Binyamini.

E Premte, 1 Janar 2021, 12:41:27 GMT +2, Klinika e Imunizimit Pyetjet Publike lbjhison1@moh.health.gov.il Reporter:

Përshëndetje Assaf. Meqenëse ende nuk është kryer asnjë hetim, nuk e di kush dhe kur është duke u ekspozuar.

Në çdo rast, unë sugjeroj që të bëni një kontroll-up përmes kasave të së Dielës - telefononi arkë dhe koordinoni, dhe ne do të kontrollojmë Në fillim të javës shpresoj se mund të dimë se kur duhet të bëhet testi i dytë. Lidhur me vaksinën, unë do të vendosja një datë të re pas datës 12.1.20

Të fala, Ariela, një epidemiologe, Byroja Shëndetësore e Jeruzalemit A.3) Kërkesa nuk ishte përpunuar. Nuk kishte trajtim për rrezikun që mbeti i paprekur.

Assaf Binyamini.

E hënë, 28 dhjetor 2020, 08:01:02 GMT +2, moked@jerusalem.muni.il moking@jerusalem.muni.il shkroi:

Fshih mesazhin origjinal Re: Letra Qendrës Komunale të Komunës së Jeruzalemit. Yahoo / Inbox

yael_al@jerusalem.muni.il yael_al@jerusalem.muni.il te: Assaf Binyamini E Diel, 29 Nëntor 2020 në 12:17 pasdite. Përshëndetje Assaf, Unë pyeta përsëri dhe sipas drejtorit të divizionit të SFA, kjo është një zonë rezidenciale (hyrje private në ndërtesë). Prandaj, kjo zonë është përgjegjësi e banorëve dhe komuna nuk mund ta trajtojë atë - dhe natyrisht të mos vizitojë trajtimin që është bërë më vonë.

Të fala, Yael

Nga: Altman Yael yael_al@jerusalem.muni.il Dërguar: E Mërkurë, 25 Nëntor 2020 10:02 AM Për: Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Tema: Re: Letra Qendrës Komunale të Komunës së Jeruzalemit. Paqen, Faleminderit për azhurnimin. Unë kontaktova përsëri drejtorin e divizionit të SFA për këtë temë dhe do të azhurnoj.

Yael.

Nga: Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Dërguar: E martë, 24 nëntor 2020 3:45 PM Për tek: Altman Yael yael_al@jerusalem.muni.il Tema: Re: Letra Qendrës Komunale të Komunës së Jeruzalemit.

Jo - problemi nuk u adresua. Komuna pretendon se nuk mund ta adresojë problemin sepse, sipas përkufizimeve të saj, ajo është një zonë private, për të thënë kështu. Nga ana tjetër, ajo është me të vërtetë një hapësirë publike, dhe nëse ne, njerëzit që jetojmë në ndërtesë, ne mund, dhe gjithashtu të punësojmë një kontraktor privat që do të bënte punën (në praktikë mundësia nuk ekziston, sepse ndërtesa nuk ekziston është shtëpia e familjeve të ulëta socio-ekonomike të cilët nuk mund të paguajnë për një shërbim të tillë). Pra, në një rast të tillë komuna do të vendoste papritmas pasi që është një zonë publike - dhe pastaj na padit për shkelje ndërtimore - dhe ky është absurdi i madh që ekziston këtu. Të fala, Assaf Binyamini.

Të martën, 24 nëntor 2020, ora 15:37:25 GMT +2, yael_al@jerusalem.muni.il shkroi:

Përshëndetje Assaf,

Doja të arrija hapin me ju - a është adresuar çështja? Faleminderit, Yael.

Altman Yael | Asistent i anëtarit të Këshillit të Qytetit Yamit Yoeli-Ella

Njësia e Administratës së Përgjithshme

Telefoni: 972-2-6296440.


Nga: Altman Yael Dërguar: E Mërkurë, 21 Tetor 2020 5:44 PM Për: assaf197254@yahoo.co.il assaf197254@yahoo.co.il Lënda: Fw: Letra drejtuar Qendrës Komunale të Komunës së Jeruzalemit.

Përshëndetje Assaf, Emri im është Yael dhe unë jam ndihmësi i anëtarit të këshillit Yamit Yoeli-Ella. Unë ia kam përcjellë letrën tuaj kujdesit të palës përkatëse dhe do t’ju azhurnoj sa më shpejt të jetë e mundur. Diten e mire, Yael. A.4) hoo/ Inbox ·
Kërkimet Publike Përshëndetje, kërkesa juaj për znj. Zilber është marrë dhe është ende duke u shqyrtuar. Ne do të bëjmë çdo përpjekje që t’ju kthehemi sa më shpejt të jetë e mundur. Përshëndetje, Nga: Assaf Binyamini te: Dalit Zilber dalitz@iplan.gov.il Tema: Letra zonjës Dalit Zilber. E martë, 5 janar në 11:41 pasdite. ·
Kërkimet publike 1 public@iplan.gov.il Për: ‘assaf197254@yahoo.co.il’ Kopjimi: Yakira Gabay, Orna Nidam E martë, 5 janar në 2:45 pasdite. Pershendetje,

Kërkesa juaj tek Drejtori i Administratës së Planifikimit të datës 10.11.2020 është përcjellë për kujdesin tonë dhe më poshtë është referenca jonë:

Së pari, do të dëshironim t’ju bënim të ditur se Administrata e Planifikimit inicon dhe promovon plane të përshkruara kombëtare, provinciale dhe lokale. Operon institucionet kombëtare dhe të planifikimit të rrethit, trajton plane të hollësishme; Përgatit dhe promovon rregulloret sipas Ligjit të Planifikimit dhe Ndërtimit. Përveç kësaj, drejtori i planifikimit është përgjegjës për të gjitha aspektet e funksionimit të institucioneve të planifikimit në nivel kombëtar dhe rrethi në çështjet e personelit, buxhetimin, koordinimin dhe kontrollin, dhe më shumë. Prandaj, për fat të keq, çështjet e ngritura në aplikimin tuaj nuk janë brenda fushëveprimit të Administratës së Planifikimit.

  1. Në mënyrë që të përpiqemi dhe t’ju ndihmojmë, ne bëmë një hetim dhe doli se ekzistojnë një numër faktorësh që mund të përpiqen t’ju ndihmojnë dhe ata janë::
  2. Ministria e Strehimit mund të trajtojë çështjet e qirasë dhe për lehtësinë tuaj ne kemi bashkangjitur një lidhje të përshtatshme me udhëzuesin për ndihmën e qirasë. https://www.gov.il/he/departments/guides/rental_assistance_step_by_step

Përveç kësaj, ju mund të kontaktoni pyetjet publike të Ministrisë së Strehimit, sipas detajeve në lidhjen e mëposhtme: https://www.gov.il/he/departments/Units/public_inquiries_moch

  1. Në të njëjtën kohë kur aplikoni në Ministrinë e Strehimit, mund të kontaktoni Komisionin e të Drejtave të Barabarta për Personat me Aftësi të Kufizuara, për të mësuar më shumë. Kjo njësi është e vendosur në Ministrinë e Drejtësisë. Për lehtësinë tuaj, përfshihet një lidhje në faq: https://www.gov.il/he/departments/moj_disability_rights

Ne ju falënderojmë për kërkesën tuaj dhe ju urojmë shëndet.

Të fala,

Nga: Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Dërguar: E martë, 10 nëntor 2020 1:26 PM Për: Dalit Zilber dalitz@iplan.gov.il Lënda: Letra zonjës Dalit Zilber.

Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il To: Public inquiries Tuesday, Jan. 5 at 5 p.m. Unë i kam vizituar këto dy zyra shumë herë më parë. Por këto nuk mund të ndihmojnë për një arsye shumë të thjeshtë: padrejtësia e mos azhurnimit të shumës së ndihmës së qirasë për popullatën me aftësi të kufizuara është një padrejtësi ligjore. Për këtë arsye, vetëm një ndryshim në ligj mund të ndihmojë. Në të gjitha kohët që i jam drejtuar Ministrisë së Ndërtimit dhe Strehimit ose Komisionit për të Drejtat e Barabarta për Personat me Aftësi të Kufizuara (dhe vitet e fundit u jam drejtuar, dhe gjithashtu u jam referuar këtyre ministrive qeveritare të paktën disa mijëra herë, dhe fatkeqësisht nuk ekzagjerojini këto numra) Me fjalën “mizor” dua të them që mos azhurnimi i shumës së ndihmës bën që shumë persona me aftësi të kufizuara, të cilët akoma janë të detyruar të vendosin midis blerjes së produkteve themelore ushqimore dhe blerjes së ilaçeve, nuk plotësojnë pagesa qiraje, dhe si rezultat janë dëbohet në rrugë si rezultat i mos aftësisë për të përmbushur pagesat e pagave. -Apartament) sipas të cilit ata nuk mund të bëjnë asgjë pasi që ky është ligji. Pas marrjes së këtyre përgjigjeve, unë u drejtohem anëtarëve të Knesset, të cilët gjithashtu nuk janë kurrë të gatshëm të veprojnë në lidhje me këtë çështje, dhe më referojnë përsëri në këto ministri qeveritare - dhe Zoti na ruajt. Dhe për ta përmbledhur: në shumën e NIS 770 në muaj, aktualisht nuk është e mundur të marrësh me qira një apartament në ndonjë zonë në vend - dhe kjo është edhe më e vërtetë kur bëhet fjalë për apartamente që janë të arritshme për personat me aftësi të kufizuara, ku kostot janë edhe pak më të larta. Vazhdimi i situatës aktuale në të cilën Shteti i Izraelit këmbëngul të mos korrigjojë padrejtësinë e tmerrshme do të çojë në mënyrë të pashmangshme në gjithnjë e më shumë raste të njerëzve me aftësi të kufizuara që gjenden të vdekur në rrugë. cfare mendoni? Unë do të theksoj se unë nuk kërkoj ndihmë për veten time personalisht - por vazhdoj të kërkoj një mënyrë për të zgjidhur shqetësimin e tmerrshëm që na shoqëron ne, publiku i paaftë në shtetin e Izraelit. Trajtimi i vërtetë i këtyre vështirësive duhet të konsiderohet në vend që të vazhdohet të referohen njerëzit me aftësi të kufizuara nga një zyrë në tjetrën !! Të fala, Assaf Binyamini.

E martë, 5 Janar 2021, 14:45:49 GMT +2, Kërkimet Publike 1 public@iplan.gov.il Reporter:

Fshih mesazhin origjinal Pershendetje,

Kërkesa juaj tek Drejtori i Administratës së Planifikimit të datës 10.11.2020 është përcjellë për kujdesin tonë dhe më poshtë është referenca jonë: Së pari, do të dëshironim t’ju bënim të ditur se Administrata e Planifikimit inicon dhe promovon plane të përshkruara kombëtare, rrethore dhe lokale. Operon institucionet kombëtare dhe të planifikimit të rrethit, trajton plane të hollësishme; Përgatit dhe promovon rregulloret sipas Ligjit të Planifikimit dhe Ndërtimit. Përveç kësaj, drejtori i planifikimit është përgjegjës për të gjitha aspektet e funksionimit të institucioneve të planifikimit në nivel kombëtar dhe rrethi në çështjet e personelit, buxhetimin, koordinimin dhe kontrollin, dhe më shumë. Prandaj, për fat të keq, çështjet e ngritura në aplikimin tuaj nuk janë brenda fushëveprimit të Administratës së Planifikimit.

Në mënyrë që të përpiqemi dhe t’ju ndihmojmë, ne bëmë një hetim dhe doli se ekzistojnë një numër faktorësh që mund të përpiqen t’ju ndihmojnë dhe ata janë: 1. Ministria e Strehimit mund të trajtojë çështjet e qirasë, dhe për lehtësinë tuaj ne kemi bashkangjitur një lidhje të përshtatshme me udhëzuesin për ndihmën e qirasë.

https://www.gov.il/he/departments/guides/rental_assistance_step_by_step

Përveç kësaj, ju mund të kontaktoni pyetjet publike të Ministrisë së Strehimit, sipas detajeve në lidhjen e mëposhtme: https://www.gov.il/he/departments/Units/public_inquiries_moch

Në të njëjtën kohë kur aplikoni në Ministrinë e Strehimit, mund të kontaktoni Komisionin e të Drejtave të Barabarta për Personat me Aftësi të Kufizuara, për të mësuar më shumë. Kjo njësi është e vendosur në Ministrinë e Drejtësisë. Për lehtësinë tuaj, përfshihet një lidhje në faqen e internetit të kësaj njësie, me informacionin përkatës: https://www.gov.il/he/departments/moj_disability_rights

Ne ju falënderojmë për kërkesën tuaj dhe ju urojmë shëndet.

Të fala,

Nga: Assaf Binyamini assaf197254@yahoo.co.il Dërguar: E martë, 10 nëntor 2020 1:26 PM Për: Dalit Zilber dalitz@iplan.gov.il Lënda: Letra zonjës Dalit Zilber.

5) Unë do të përmend që unë jam një person që flas hebraisht - dhe njohuritë e mia për gjuhët e tjera janë shumë të kufizuara. Me përjashtim të nivelit mesatar në të ulët anglisht dhe nivelit shumë të ulët frëngjisht, unë nuk kam njohuri të mëtejshme në këtë fushë. Unë kërkova ndihmën e një kompanie profesionale të përkthimit për të shkruar këtë letër. 6) Më poshtë është formulimi i letrës, të cilën unë dërgoj në vende të ndryshme:

te: Tema: Strehimi publik për personat me aftësi të kufizuara transparente. A.G.N. Ne, lëvizja “Aftësi e Kufizuar Transparente” (lëvizja e kapërcyer-invalidë me një përqindje aftësie prej 75% -100% që nuk ndihmohet nga një karrocë me rrota) duam të tërheqim vëmendjen tuaj për realitetin e pamundur që shoqëron jetën tonë. Ne marrim një pension invaliditeti prej 3,217 NIS në muaj nga Instituti Kombëtar i Sigurimeve - si dhe 770 NIS në muaj, të cilin e marrim nga Ministria e Ndërtimit dhe Strehimit si ndihmë për qëllimin e pagimit të qirasë. Shuma e mësipërme nuk është e mjaftueshme për një jetesë minimale dinjitoze: ne nuk kemi të drejtë për zbritje në faturat e ujit ose energjisë elektrike - as nuk na jepet ndonjë zbritje në pagesa për ilaçet që na duhen. Publik - dhe kjo në krahasim me publikun e moshuar që ka të drejtë për shumë prej këtyre zbritjeve. Gjithashtu, dhe pavarësisht se janë persona me aftësi të kufizuara Dhe sëmundje të rënda, ne nuk kemi të drejtë për një ndihmë lëvizjeje, një pension shoqërues ose një shtesë për shërbime speciale. Ne jemi të detyruar të ndajmë shumicën dërrmuese të ndihmës nga e cila supozohet të ekzistojmë për të paguar qiranë - dhe si rezultat shumë prej nesh nuk kanë aftësinë për të blerë ilaçe themelore ose ushqime - dhe shpesh shpesh detyrohen të bëjnë një të pamundur zgjedhja, dhe gjithashtu veçanërisht mizore midis të dyve. Dilema e përditshme midis blerjes së ushqimeve themelore dhe blerjes së ilaçeve është jo vetëm e pamundur - por edhe çnjerëzore ndaj nesh si qenie njerëzore. Prandaj, ne besojmë se azhurnimi i shumës së ndihmës me qëllim të pagimit të qirasë duhet të konsiderohet urgjentisht, si dhe korrigjimi i padrejtësive dhe diskriminimit të tjerë ndaj nesh siç shpjegohet këtu.
post Scriptum. Kjo letër u dërgua në emër të lëvizjes “Kapërce” dhe themeluesit të saj, dhe personit që e drejton atë sot: Znj. Tatiana Kaduchkin. Numri i saj i telefonit është 972-52-3708001 - dhe ju mund ta kontaktoni në këtë numër të Dielën deri të Enjten ndërmjet orës 11: 00-20: 00, me kohën e Izraelit - përveç festave hebraike dhe festave izraelite. 7) Këtu janë disa fjalë shpjeguese për lëvizjen “Kapërce” që u shfaq në shtyp: Tatiana Kaduchkin, një qytetare e zakonshme, vendosi të formojë lëvizjen “Kapërce” me ndihmën e asaj që ajo i quan “me aftësi të kufizuara transparente”. Deri më tani, rreth 500 njerëz nga i gjithë vendi janë mbledhur për lëvizjen e tij. Në një intervistë për Ditarin e Kanalit 7, ajo flet për projektin dhe ata persona me aftësi të kufizuara që nuk marrin ndihmën e duhur dhe të mjaftueshme nga palët përkatëse, vetëm sepse janë transparente. Sipas saj, popullata me aftësi të kufizuara mund të ndahet në dy grupe: persona me aftësi të kufizuara me karrige me rrota dhe persona me aftësi të kufizuara pa karrige me rrota. Ajo e përkufizon grupin e dytë si “me aftësi të kufizuara transparente” sepse thotë se ata nuk marrin të njëjtat shërbime si personat me aftësi të kufizuara me një karrocë, edhe pse përcaktohet se kanë aftësi të kufizuara 75-100 përqind. Këta njerëz, shpjegon ajo, nuk mund të sigurojnë jetesën më vete dhe kanë nevojë për shërbime shtesë që u takojnë personave me aftësi të kufizuara. Për shembull, personat me aftësi të kufizuar transparente marrin një pension të ulët invaliditeti nga Instituti Kombëtar i Sigurimeve, nuk marrin shtesa të caktuara si ndihma e shërbimeve speciale, ndihma e shoqërimit, ndihma e lëvizjes dhe ata gjithashtu marrin një ndihmë më të ulët nga Ministria e Strehimit. Sipas një studimi të kryer nga Kaduchkin, këta persona me aftësi të kufizuara transparente janë të uritur për bukë pavarësisht përpjekjes për të pohuar se në Izrael në 2016 nuk ka njerëz të uritur për bukë. Studimi që ajo kreu gjithashtu thekson se nivelet e vetëvrasjeve midis tyre janë të larta. Në lëvizjen që ajo themeloi, ajo punon për të përfshirë invalidët transparentë në listat e pritjes për strehimin publik. Kjo sepse ajo thotë se ata zakonisht nuk hyjnë në këto lista edhe pse supozohet se janë të ligjshëm. Ajo mban mjaft takime me anëtarët e Knesset dhe madje merr pjesë në takime dhe diskutime të komisioneve përkatëse në Knesset, por ajo thotë se ata që janë në gjendje të ndihmojnë nuk dëgjojnë dhe dëgjuesit janë në opozitë dhe për këtë arsye nuk mund të ndihmojnë. Ajo tani po u bën thirrje gjithnjë e më shumë personave me aftësi të kufizuara “transparente” që të bashkohen me të, të kontaktojnë atë në mënyrë që të mund t’i ndihmojë ata. Sipas vlerësimit të saj, nëse situata vazhdon siç është sot, nuk do të ketë shpëtim nga demonstrimi i invalidëve të cilët do të kërkojnë të drejtat e tyre dhe kushtet themelore për jetesën e tyre. 8) Unë u bashkova me këtë lëvizje në 10 korrik 2018 - dhe ata kanë një lidhje me faqen tonë të internetit: www.nitgaber.com