Kepada: Saya adalah seorang lelaki kurang upaya berasal dari Jerusalem-ISRAEL. Negara Israel tidak membenarkan orang kurang upaya seperti saya membeli barang keperluan untuk sara hidup seperti makanan,ubat-ubatan dan seterusnya. Saya sedang mencari penyelesaian untuk perkara ini. Assaf Benyamini

Ini adalah alamat - alamat e-mail saya : 029547403@walla.co.il atau: asb783a@gmail.com atau: assaf197254@yahoo.co.il atau : ass.benyamini@yandex.com atau: a32assaf@outlook.com atau: assaf002@mail2world.com atau: assaffff@protonmail.com Nombor telefon saya : Rumah : 972-2-6427757. Nombor telefon : 972-58-6784040 Faks : 972-77-2700076. Alamat Pos saya : 115/4 Costa Rica Street, Qiriat Menahem neighborhood, Jerusalem, ISRAEL, Zip: 9662592. Ini adalah pautan ke laman web Paypal saya . paypal.me/assaf148 Ini adalah pautan ke laman web dengan lebih banyak maklumat mengenai saya dalam pelbagai bahasa: assafcontent.ghost.io

Saya akan menyebut akan perkara yang saya adalah penutur dalam Bahasa Hebrew/Yahudi dan kemahiran saya dalam bahasa asing adalah sangat lemah - dengan pengecualian dalam penguasaan Bahasa Inggeris yang rendah dan Bahasa Perancis yang sangat rendah. Saya tiada pengetahuan yang lanjut dalam bidang ini. Saya akan meminta pertolongan dari pihak terjemahan yang professional/mahir dalam menulis surat ini