लाई: कोही पनि इच्छुक तल “विजय” आन्दोलनको श्रीमती टाटियाना कद्दुकिनको बयान छ ।

विषय : “विजय” आन्दोलन (“पारदर्शी” अक्षम) लगभग एक दशक पहिले, म H.M. “पारदर्शी” अशक्तहरूको लागि “विजय” आन्दोलनको स्थापना गर्‍यो। अशक्तताको उच्च प्रतिशत र अशक्तता भएका अशक्त मानिसहरू, तर आन्दोलनमा प्रतिबन्धित छैनन्। मेरो आन्दोलनको संख्या र देशभरि करिब १ 13०० व्यक्तिको प्रतिनिधित्व गर्दछ, जसको 75 75% देखि १००% सम्मको अशक्तता छ, जो कामको लागि अयोग्य छन् र जसलाई गतिशीलता अशक्तता छैन वा जसलाई उनीहरूको अशक्तता प्रतिशत वृद्धि गर्न आवश्यक छ। आन्दोलनले ती व्यक्तिलाई राज्य बमोजिम आफ्ना सबै अधिकारहरू फेला पार्न मद्दत पुर्‍याउँछ र अत्यन्तै गरिबहरूलाई केही आर्थिक सहयोग पनि प्रदान गर्दछ। हाम्रो आन्दोलन सस्तो सार्वजनिक आवास र माथिको जनसंख्या समूहको लागि पर्याप्त बस्ने अवस्थाको लागि झगडा गर्दछ। धेरै अपा not्ग व्यक्तिहरू जो काम गर्न योग्य छैनन्, र% 75% -१०% अक्षमता छन्, तर आन्दोलनमा प्रतिबन्धित छैनन्, दयनीय अवस्थामा बस्छन्। तिनीहरूले निवृत्तहरू समान आयहरू प्राप्त गर्दैनन् जसले आय पूरकहरूले पनि आनन्द लिन्छन्। अर्को शब्दमा भन्नुपर्दा तिनीहरूसँग औषधि किन्नका लागि छुट छैन, बिजुली बिलमा छुट छ, र सम्पत्ति कर छ, सार्वजनिक यातायात यात्रामा छूट छ र पेंशनभोगीलाई जस्तै भाँडा सहायता छ, उनीहरु “तताउने / चिसो” अनुदानको अधिकार हुँदैनन् र अधिक । अर्को शब्दमा, तिनीहरू गाह्रो अवस्थामा पनि लगभग कुनै फाइदाहरूको हकदार छन्। यसबाहेक, तिनीहरू दैनिक जीवनको कठोर अवस्थाको बाबजुद पनि सार्वजनिक आवासका लागि योग्य छैनन्।

त्यहाँ बिभिन्न अशक्तहरूका बीच मौलिक भिन्नता रहेको छ, र हामी विश्वास गर्दछौं कि यस्तो हुनु हुँदैन। एक गतिशीलता अशक्तता भएको एक अशक्त व्यक्ति सार्वजनिक आवासको लागि हकदार छ र NIS 3,000 देखि NIS 3,900 प्रति महिना सम्मको भाडा सहायता प्राप्त गर्दछ। थप रूपमा, कम गतिशीलता भएका अशक्त व्यक्तिहरूले अशक्तहरूबाट ठूलो लाभहरू प्राप्त गर्दछन्, जुन आन्दोलनले प्रतिनिधित्व गर्दछ, आधारभूत बेनिफिटमा थपिएकोमा धन्यवाद, जसमा, अन्य चीजहरू, विशेष सेवाहरू, एक गतिशीलता भत्ता र एक साथी, र अधिक समावेश गर्दछ। यस्तो अवस्थामा, यी सुविधाहरूको आकार प्रति महिना NIS १,000,०००-१-17,००० हो। तर अर्कोतर्फ, आन्दोलनले प्रतिनिधित्व गरेका अशक्तहरूको, जससँग गतिशीलता अक्षमता छैन, 75 75% -१०% अशक्तता छ र काम गर्न योग्य छैन, केवल एक महिना मात्र NIS 2,२११ प्राप्त गर्दछ! यो समूहले इजरायलको राज्यमा सबैभन्दा गरिब र सबैभन्दा कमजोर जनसंख्या हो कि अनुसरण गर्दछ !!!

मेरो वर्षौंको गतिविधिमा मैले नेसेट र विभिन्न सरकारी मन्त्रालयहरूमा विभिन्न पार्टीका धेरै अधिकारीहरूसँग भेटेको छु। तर, दुर्भाग्यवस, आन्दोलन एक दशकको लागि सफल भएको छैन, यो प्रस्तावलाई बढावा दिँदै जो अशक्त व्यक्तिहरू, 75 75% -१०% अशक्त र अयोग्य काम गर्ने, सार्वजनिक आवास पाउने, वा कम्तीमा भाडाको रकम बढाउने प्रस्ताव गर्दछ। सहायता र अझ थोरै तिनीहरूको जीवन अवस्था सुधार। माथिको प्रकाशमा, म, टाटियाना कद्दुकिन , “ विजय ” आन्दोलन (पारदर्शी अक्षम) को अध्यक्ष, तपाईंसँग भेट्न चाहन्छ, पी। यस प्रोजेक्टलाई बढावा दिन र यी मानिसहरूलाई अझ सम्मानजनक र उचित जीवन बिताउन मद्दत गर्दछ। भवदीय र ठूलो आशा संग, टाटियाना कद्दूकिन , “विजय” आन्दोलन (पारदर्शी अक्षम) को अध्यक्ष। फोन १: 72२72–5२-7070०8००। फोन २: 72 72२-3–534346664।

पोस्ट स्क्रिप्टम। टाटियाना कद्दुकिन यस सामाजिक आन्दोलनका निर्देशक हुन्, जुन मैले जुलाई १०, २०१ 2018 मा सामेल भयो। हिब्रूको अतिरिक्त उनी मातृभाषाको उच्च स्तरमा रूसी पनि बोल्छिन्। मलाई अन्य भाषाहरूको ज्ञानको स्तर थाहा छैन।

म के केसेटमा उनीसँग भेटको लागि एमके मुसी रज-आशेरको लागि छोडिएको सन्देश यस प्रकार छ, म मंगलबार, अप्रिल २०, २१ बिहान १::30० मा पुगेँ।

4/20/2021 हेलो नेसेट सदस्य मुसी रज: बिषय : अशक्तहरूको लागि आवास समस्या। ए.एन. यहाँ अशक्त र मानसिक अशक्त जनस (्ख्यासँग सम्बन्धित केहि मुद्दाहरू छन् (एक जनसंख्या जसमा म पनि सामेल भएको छु) जुन तपाइँको ध्यानाकर्षण गराउन चाहन्छु। मलाई थाहा छ तपाईं कुन हदसम्म यी मुद्दाहरूलाई अगाडि बढाउन सक्षम हुनुहुन्छ र जान्न चाहानुहुन्छ/वा हाम्रो अवस्था, हाम्रो हेरचाहको सर्तहरू र हाम्रो जीवित रहने र समाजमा एकीकरण गर्ने सम्भावना सुधार गर्न तत्काल विधायी संशोधन गर्नुहोस्। म टिप्पणी गर्नेछु कि विगतका अनुभवबाट मैले यो कुरा सिकिसकें कि यस किसिमका बैठकहरूमा मलाई कुरा गर्न चाहेको मुद्दा उठाउनको लागि मलाई बोल्ने अनुमति दिइने छ भन्दा पहिले मलाई बताइनेछ। स्वचालित रूपमा धेरै गम्भीर “विकारको लागि” “र यसैले सुरक्षा गार्डहरूले मलाई आक्रमण गर्नेछन् र मलाई धेरै आक्रामकतापूर्वक निष्कासन गर्नेछन् - जब यो आवश्यक पर्दैन र जब यो पूर्ण रूपमा अनावश्यक हुन्छ, र जब यो पूर्ण रूपमा स्पष्ट हुन्छ कि म कसैलाई” खतरा “पार्दिन। र यस यथार्थलाई थाहा पाउँदै, म तपाईंलाई यो पत्र दिन्छु - यदि यस पटक पनि मेरो आचरण हुनेछ। स्पष्ट रूपमा मैले असक्षम जनताको कठिनाई बढाउने हिम्मत गरेको तथ्यलाई गम्भीर खतराका रूपमा परिभाषित गरिएको छ - यद्यपि यो मलाई वा कसले वास्तवमा खतरनाक छ भन्ने कुराको लागि स्पष्ट छैन। म यो पत्र तपाईलाई र तिम्रो अफिसका कर्मचारीलाई पठाउँदै छु - म यसलाई मेरो घर फिर्ता लिने छैन। र अब विषय आफैंको विवरणको लागि: १) वित्तिय समस्या/भाँडाको भुक्तानी - धेरै वर्ष अघि यो निर्धारित गरिएको थियो (र यो कसले स्पष्ट गरेको छैन - तर स्पष्ट रूपमा सरकारी अधिकारी वा अन्य) कि समुदायमा बसोबास गर्ने अक्षम व्यक्तिहरू प्रत्येक महिना NIS 7070० को रकममा सहयोगको हकदार छन्। भाडा तिर्दै प्रसिद्ध छ रूपमा, हाल को वर्ष मा त्यहाँ छ भएको इस्राएलका राज्य मा आवास को मूल्यहरु मा एक धेरै महत्वपूर्ण वृद्धि - र फलस्वरूप, पाठ्यक्रम, त्यहाँ पनि भाडामा को स्तर मा एक महत्वपूर्ण वृद्धि भएको छ। तर एनआईएस 70 the० को सहायता राशि, जुन धेरै वर्ष पहिले पूर्ण मनमानी ढ determined्गले निर्धारित गरिएको थियो, र कुनै विवरण वा तर्क बिना, अपडेट गरिएको छैन। दुर्भाग्यवस धेरै धेरै पत्राचार पछि पनि (र त्यहाँ कम्तिमा केही हजार वा हजारौं पत्रहरू छन्, र दुर्भाग्यवस यी चीजहरूका लेखक यी संख्याहरू बढाइचढाइ गरिएको छैन), र हरेक सम्भावित स्रोतमा पठाइएको छ: निर्माण मन्त्रालय र यसका विभिन्न शाखामा आवास, अन्य सरकारी मन्त्रालयहरू जस्तै वित्त मन्त्रालय र प्रधानमन्त्री कार्यालय, धेरै जसो यो कागजात लेखेका थिए धेरै पत्रकारले व्यक्तिगत रूपमा बोलेका थिए, धेरै वकिलहरू र अनुसन्धान कार्यालयहरू र विदेशका दूतावासहरूलाई पनि केही सहयोग गर्दैन - र नतीजाको रूपमा सहायताको रकम अद्यावधिक हुँदैन धेरै विकलांग मानिसहरू भोक, तिर्खा वा जाडोमा स्रोत वा वैकल्पिक रूपमा गर्मीमा स्ट्रोक वा डिहाइड्रेसनबाट सडकमा फ्याँकिन्छन्। यो नोट गर्नुपर्दछ कि “येडिड” एसोसिएसन (जुन धेरै महिना अघि बन्द भएको भनिएको छ) वा विश्वविद्यालय र कलेजहरूमा कानुनी सहायता क्लिनिक जस्ता लेखकले सम्पर्कमा आएकाले कहिले पनि सहयोग गर्न सक्दैनन्, र यसको कारण हो। सरल: एनआईएस 7070० को रकम कानून द्वारा दिइन्छ, र अधिकार प्रयोग गर्ने संगठनहरूले मात्र अवस्थित कानून अन्तर्गत सहयोग गर्न सक्दछन्, र विधायिका परिवर्तनहरू आवश्यक पर्ने अवस्थामा केवल ठेगाना मात्र हो, ज्ञात छ, नेसेट। तर यहाँ अवस्था केवल जटिल हुँदै गएको छ: जसलाई सबैलाई थाहा छ, दुई बर्ष भन्दा बढी अवधिमा त्यहाँ कुनै कामकाजी सरकार र नेसेट थिएन र इजरायल राज्य एक निरन्तर स transition्क्रमणको स्थितिमा छ। सरकार। यस अवस्थाको प्रत्यक्ष र विनाशकारी नतिजा भनेको कानुनमा अत्यावश्यक संशोधन गर्न असक्षमता हो जुन तुरुन्तै आवश्यक छ - जसमध्ये केही म यहाँ सूचीबद्ध गर्दछु। यो नोट गर्नुपर्दछ कि नेस्सेट र सरकारले यी रेखाका लेखकको सोधपुछ, साथसाथै नेसेट सदस्यहरूलाई सहयोग रकमको बारेमा अपा disabled्ग संगठनहरू र अन्य धेरै पार्टीहरूको सोधपूछमा पनि तिनीहरू स्वत: अधिकार - व्यायाम संगठनहरु: अधिकार ठेगाना हुन सक्दैन तर केवल तिनीहरु लाई। २) घरमालिकहरूसँग सञ्चार - त्यहाँ थुप्रै केसहरू छन् जहाँ अशक्त मानिसहरूलाई घरमालिकसँग कुराकानी गर्न गाह्रो हुन्छ/ए अपार्टमेन्ट कारण उनीहरूको बिरामी वा अशक्तताको कारण सम्बन्धित छ। यी अवस्थाहरूमा सामाजिक कार्यकर्ताहरूले मध्यस्थको रूपमा काम गर्न आवश्यक छ - र सामाजिक कार्यकर्ताहरूको धेरै ठूलो अनुपात वास्तवमै प्रत्येक भूमिकामा यो भूमिका लिन सक्दैन। यसबाहेक, सामाजिक कामदारहरूको रोजगारीको मापदण्डमा हालका वर्षहरूमा व्यापक कटौती, कठोर कामका सर्तहरू, कम तलब, प्रायः अन्यायको रूपमा देखिने बिरामीहरूका परिवारहरूद्वारा अपर्याप्त व्यवहार, र आफन्तहरूले पाउने गरिब हेरचाहको लागि अन्यायपूर्ण जिम्मेवार हुने कार्य - र यो सबै असम्भव कामको बोझसँग मिल्दछ जुन कहिलेकाँही उनीहरूलाई बाध्य पार्छ, कुनै जरूरी विकल्पको साथ तुरुन्त वा खतरनाक परिस्थितिहरूको पनि बेवास्ता गर्नु पर्दछ - यी सबैले अपा with्गता भएका व्यक्तिलाई उपयुक्त अपार्टमेन्ट खोज्न र सामाजिक कार्यकर्ताहरूको लागि अझ कठिन बनाउँदछ। मद्दत )) बिरामीहरुको भुक्तानीको उपाय - त्यहाँ त्यस्तो परिस्थितिहरु हुन्छन् जहाँ एक व्यक्ति अस्पतालमा लामो समय बसाई समुदायमा बस्न उत्प्रेरित हुन्छ, र जीवनशैली बिना नै जुन काम गर्न जाने जस्तो मानिन्छ, आफ्नो जीवनको प्रबन्धनको लागि जिम्मेदारी वहन गर्दछ। , इत्यादि प्राय: जसो लीजमा हस्ताक्षरको लागि शर्तको रूपमा सेट गरिएको आवश्यकताहरू जस्तै जम्मा चेकमा हस्ताक्षर गर्न मानिसहरू आफ्नो जीवनको यस चरणमा प्राप्त गर्न सक्दैनन् फ्रेम र पुनर्वास हेरचाह धेरै विगतमा भएको छ (जसमध्ये एउटाले यो कागज लेख्न मद्दत गर्‍यो। बारेमा 26 वर्ष पहिले अन्त्य गर्दा hospitalization अस्पताल आवासीय सुविधा) बन्द वा एकदम गरिएको छ भोल्युम हाल को वर्ष मा तिनीहरूको गतिविधि कम - मान्छे देखि पुनर्वास रोक्न सक्छ भन्ने कुरा आफ्नो जीवन को यो चरण यी अत्यावश्यक बिना प्रगति गर्न सक्षम हुनेछ नगर्ने चिकित्सीय र पुनर्वसन ईन्फाल्टहरू। )) श्रृंखलाको समस्या - एकातिर अपार्टमेन्ट मालिक र अर्कोतर्फ अपार्टमेन्टहरूको भाडामा कर्तव्य र अधिकार सम्बन्धी पूर्ण असन्तुलन रहेको छ। त्यहाँ धेरै कानूनहरू छन् जुन यसबाट घर मालिकहरू सुरक्षित गर्दछन् वा भाडा अवधिहरूको दुरुपयोग जुन भाँडादारहरूको पक्षमा हुन सक्छ। अर्कोतर्फ, अपार्टमेन्टमा बस्ने मानिसहरूलाई घर जग्गा मालिकहरूको शोषणबाट बचाउनको लागि कुनै कानूनहरू छैनन् - र यसको परिणामको रूपमा विवादास्पद, अपमानजनक र कहिलेकाँही अवैध धारा पनि धेरै लीजहरूमा फेला पार्न सकिन्छ - र त्यहाँ भाँडामा पर्नेहरूको संरक्षणको लागि कुनै कानूनहरू छैनन्। जो यी सम्झौताहरुमा हस्ताक्षर गर्न बाध्य छन्। धेरै जसो केसमा भाडामा लिने कानूनी अधिकार छैन कि आपत्तिजनक धारामा आपत्ति जनाउनु पर्ने सम्पत्ति भाडामा लिने सर्तका रूपमा हस्ताक्षर गरिएको हुन्छ - र ती घरहरु अपार्टमेन्ट मालिकहरु को लागी पूर्णरूपमा उजागर हुनेछन, र कहिलेकाँही भाडामा पनि। निस्सन्देह यो समस्या सम्पूर्ण जनसंख्याको हो - जे भए पनि यो कुरा मनमा राख्नुपर्दछ कि अपार्टमेन्ट मालिकहरूसँग यस अवस्थामा अपांग वा बिरामी भएकाहरूका लागि स्वाभाविक रूपमा बढी गाह्रो हुन्छ। )) सूचनामा कठिनाई - उल्लेखित कठिनाइहरू उठाउने र आवश्यक सुधार गर्ने उद्देश्यले सार्वजनिक क्षेत्रमा उनीहरूको पर्दाफास गर्ने सम्बन्धमा त्यहाँ पर्याप्त कठिनाइहरू छन्। बिभिन्न मिडिया आउटलेटहरूको वर्तमान प्राथमिकताहरू जुन यस मुद्दामा लगभग रुचि नभएको, अपा organizations्ग संगठनहरूको बिच विभाजन, समाजमा रहेका धेरै पक्षहरूको हिचकिचाहट जहाँ हामी बाँचिरहेका छौं परिस्थितिलाई सुधार्न र सुधार गर्ने प्रयासमा सक्रिय हिस्सा लिन - यी सबैले यसलाई बनाउँदछ यी मुद्दाहरूलाई उठाउन गाह्रो र गाह्रो। नेसेट सदस्यहरूले बेवास्ता गर्न र केही नगरी आवश्यक विधायिका संशोधन गर्नका लागि। अर्को कठिनाई अवस्थित हुन्छ जब यो विज्ञापन अभियान बढाउनको लागि आउँदछ: अपा ability्गता भएका सुविधाहरूमा बाँचिरहेका अपा people्गहरूले यस समस्याको उपचारलाई प्रबर्द्धन गर्न अभियान सञ्चालन गर्न विज्ञापन कम्पनीहरूले अनुरोध गरेको प्रतिलिपि रकम भुक्तान गर्न सक्दैनन् - र कागजातका लेखकद्वारा धेरै प्रयासहरू बाइपास गर्नका लागि यो वा अर्को विद्यार्थी प्रोजेक्ट। प्रकाशनले सहयोग गरेन - र यो किनभने पछिल्ला व्यक्तिहरूले पनि यसमा चासो देखाएनन् र यसलाई मुद्दाको रूपमा देखेनन् जुन वास्तवमै सम्बोधन गर्न महत्वपूर्ण छ। )) उपचारको लागि पर्खने समय - त्यहाँ धेरै यस्ता घटनाहरू छन् जहाँ व्यक्तिहरू आफ्नो जीवनको एक निश्चित बिन्दुसम्म मानसिक स्वास्थ्य सेवाहरूको सहयोगको आवश्यक नै पर्दैन - तर कठिन जीवन परिस्थितिको परिणामस्वरूप वा कुनै दर्दनाक वा गाह्रो घटनालाई सहयोगको आवश्यक पर्दछ। एक मानसिक स्वास्थ्य पेशेवर को - र निश्चित रूपमा धेरै केसमा यो अस्थायी वा स्पॉट सहायता हो र पुरानो होईन। आज उपचार वा मानसिक स्वास्थ्य सहयोगको लागि प्रतीक्षा अवधि धेरै लामो छ - र मद्दतको अभावको परिणामस्वरूप मानिसहरूको अवस्था अनावश्यक बिग्रन सक्छ। सार्वजनिक मानसिक स्वास्थ्य प्रणालीमा अतिरिक्त स्रोतहरूको लगानीले पक्कै पनि अवस्थामा परिवर्तन ल्याउन सक्छ। यो याद राख्नु पर्छ कि आर्थिक र बजेट दुवै रूपमा यस प्रकारको आचरणमा कुनै तर्क छैन: जब उपचारको लागि लामो पर्खाइको अवधिमा व्यक्तिको अवस्था झनझन बढ्दै जान्छ उनीहरूको अवस्था जटिल हुँदै गइरहेको छ - र स्पेशट सहयोगका कारण के हुन सक्छ देशको पैसा खर्च हुन्छ भन्ने कुरा पनि। बढी गम्भीर। अनन्त यी कारणहरूले गर्दा सार्वजनिक मानसिक स्वास्थ्य प्रणालीको लागि मापदण्ड थप्ने र सुधार गर्ने कुरामा ध्यान दिइनु पर्दछ - यो कुरा बिर्सनु हुँदैन कि इजरायल राज्यको अधिकांश जनसंख्याले यी उपचारहरुलाई निजी रुपमा आर्थिक सहयोग गर्न सक्दैन - जसको लागि प्रत्येक सत्रमा धेरै सय शेकेल खर्च हुन्छ। । )) दन्त चिकित्सा हेरचाह - जसरी सबैलाई थाहा छ, इजरायलको राज्यमा, दन्त हेरचाहको आवश्यकता पर्ने व्यक्ति प्राय: निजी डाक्टरहरूसँग जान्छ - किनकि सार्वजनिक स्वास्थ्य प्रणालीले हाल यस क्षेत्रमा समाधान प्रदान गर्दैन। यो ध्यान राख्नु पर्छ कि मानसिक रूपले अशक्त र सामान्य रूपमा अशक्तहरूको अवस्थामा, जसको दन्त हेरचाहको बाबजुद दैनिक दैनिक स्तरमा धेरै आर्थिक समस्या छ, यी उपचारहरू प्राप्त गर्न अझ गाह्रो छ। , यदि र आवश्यक छ भने। गम्भीर मानसिक स्वास्थ्य समस्या र गम्भीर वित्तीय समस्याको संयोजनले यी मानिसहरूलाई टूक्रट कुंड र पूर्ण गतिरोधको सामना गर्नुपर्दछ, र कहिलेकाँही दन्त हेरचाहमा तत्काल। यो कुरा हामीले मनमा राख्नुपर्दछ कि वास्तवमा आज कुनै पनि समस्याको समाधान गर्ने प्रणालीगत समाधान छैन जुन उपयुक्त छैन - र उपयुक्त कानूनमा छलफल गरिनुपर्दछ र यी जनसंख्याको लागि दन्त हेरचाहको सम्बन्धमा सिर्जना गरिएको व्यावहारिक प्रतिक्रियाहरू पनि हुनुपर्दछ । Hospital ) अस्पताल भर्ना क्षेत्र - एक अस्पताल जसलाई हाल अस्पताल वा सार्वजनिक क्लिनिकमा ठूलो मानसिक रोगको आवश्यकता पर्दछ उसले केवल उसको क्लिनिक वा अस्पतालमा प्राप्त गर्न सक्छ जुन उसको निवास स्थानको नजिक छ। त्यहाँ केहि केसहरू छन् जुन बिरामीहरूले एक वा अर्को कारणले अर्को क्लिनिकमा उपचार गर्न रुचाउँदछन् - उनीहरूको निवास स्थानको नजिकै नै यो आवश्यक छैन। बिरामीहरूलाई छनौट गर्ने स्वतन्त्रताको अनुमति दिइनु पर्दछ - र बिरामी जो कुनै खास क्लिनिक वा अस्पतालमा उपचारमा असन्तुष्ट बिरामीलाई क्लिनिक वा अस्पताल अन्य ठाउँमा सर्ने विकल्प दिइन्छ। यो विकल्प अब मेडिसिनका अन्य सबै क्षेत्रहरुमा दिइन्छ - र त्यहाँ मनोवैज्ञानिक उपचारको क्षेत्र मा उपचार को स्थान को रूप मा छनौट को स्वतन्त्रता अस्वीकार गर्न कुनै कारण छैन। यसबाहेक, त्यस्तो छनौटको स्वतन्त्रता, यदि प्रदान गरियो भने निश्चित रूपमा मानसिक स्वास्थ्य अस्पताल र क्लिनिकहरू बिरामीहरूको लागि एक अर्कासँग प्रतिस्पर्धा गर्न सक्छ - यस्तो कुरा जसले निश्चित रूपमा राम्रो हेरचाह र सेवामा नेतृत्व गर्दछ। )) जनसंख्या जागरूकता - जब जनस residence्ख्याको क्षेत्रमा दिइएका मनोचिकित्सकको उपचारको कुरा आउँछ भने जनस population्ख्याले कहिलेकाँही ठूलो विरोधाभास महसुस गर्दछ - यो जागरूकताको कमी र क्षेत्रको जागरूकताको अभावका कारण हो - र कुनै व्यावहारिक वा तार्किक बिना औचित्य उपयुक्त प्रणालीगत आउटरीच प्रणालीको माध्यमबाट जनसंख्याको प्रतिरोध र अनिच्छा कम गर्न बिरामीहरू र बिरामीहरूको जीवन राम्रो गर्न सक्दछ जुन रोग र अपा themselves्गताको कारण आफैमा कुनै पनि अवस्थामा एकदम गाह्रो हुन्छ। हामी बसोबास गर्ने समाजमा चेतनाको अभावले बसोबासहरूले उनीहरूको निवास स्थानको छेउमा होस्टल खोल्ने वा उपचार सुविधाहरू खोल्ने कुरामा आपत्ति जनाउँछन् - जसले यी सुविधाहरू खोल्नमा ढिलाइ गर्दछ र कहिलेकाँही मुद्दाको कारण उनीहरूको उद्घाटन रोक्न पनि सकिन्छ। बासिन्दाहरू द्वारा फाइल यस बाहेक, त्यहाँ केहि केसहरू छन् जुन त्यहाँ उनीहरूको निवास स्थानमा हुँदा यी उपचार फ्रेमवर्कप्रति जनसंख्याको जानाजानी उत्पीडन हुन्छ - र यो सम्भव छ कि सार्वजनिक जागरूकता बढाउँदा यसले ठूलो ह्रास ल्याउन सक्छ। यी केसहरूको संख्या। सादर, असफ बिन्यामिनी, ११ Cost कोस्टा रिका स्ट्रिट, प्रवेश ए-अपार्टमेन्ट 4, किर्याट मेनचेम, जेरूसलम, जिप कोड: 66 66662525 2। फोन नम्बर: At-972-2-6427757 मा। मोबाइल-72 72२-5-8–678840०40। फ्याक्स -972-77-2700076।

पोस्ट स्क्रिप्टम। १) मेरो आईडी नम्बर: ० 95 95 47474040०3। २) ठेगाना Hai.miil मेरो: ० 95 95 47474040०3 @walla.co.il वा: asb783a@gmail.com वा: assaf197254@yahoo.co.il वा: ass.benyamini@yandex.com वा: a32assaf@outlook.com वा: assaf002@mail2world.com

वा: assaffff@protonmail.com )) चिकित्सीय सत्र जहाँ म ० 03/१16/२०१२ सम्म थिए (निरन्तर कटब्याक र स्वास्थ्य र कल्याणका लागि बजेट घटाउने र यी मामिलामा हेरचाहको अभावका कारण त्यहाँ कुनै सरकारी वा नेसेट कार्य छैन म रोगीको दीर्घकालीन रोग नै रहें। र कुनै पनि फ्रेम उपयुक्त उपचार बिना धेरै नै गाह्रो समस्याहरू। सबै Nsionotii प्रासंगिक बृद्धिलाई सम्हाल्नको लागि फ्रेमवर्क भेट्टाउँछु म भाँडाका पातहरूमा भरोसा गर्न सक्दछु - र यो विपत्तिजनक स्थिति कहिलेसम्म रहनेछ भनेर थाहा छैन): रीउट एसोसिएशन - अविविट होस्टल, Av एविट स्ट्रिट, किर्याट मेनचेम, जेरूसलम, जिप कोड: 50 5050०8१।। होस्टल कार्यालयहरूमा फोन नम्बर:972-2-6432551 । वा: 972-2-6428351। होस्टलको ठेगाना Hai.miil : avivit6@barak.net.il होस्टल स्टाफबाट सामाजिक कार्यकर्ता, जससँग म सम्पर्कमा थिएँ: Oshrat-972-50-5857185। )) मेरो परिवार चिकित्सक म अनुगमन अन्तर्गत छु: डा। ब्रान्डन स्टीवर्ट, “क्लेट स्वास्थ्य सेवाहरू” - प्रोमेनेड क्लिनिक, Daniel डानियल जानोस्की स्ट्रिट, जेरूसलम, जिप कोड: 333333860०१। क्लिनिकको कार्यालयहरूमा फोन नम्बर:972-2-6738558 । क्लिनिक कार्यालयहरूमा फ्याक्स नम्बर: 972-2-6738551।

)) मैले लिने नियमित औषधीहरूको सूची: १. मनोचिकित्सा औषधी: एसेरोक्वेल - प्रत्येक साँझ हरेक 300०० मिलीग्राम २ गोलियां। बी टेग्रीटोल सीआर - Mg०० मिलीग्राम-हरेक बिहान। mg०० मिलीग्राम-हरेक साँझ। तेस्रोईफेक्सोर - १ mg० मिलीग्राम-हरेक बिहान। १ mg० मिलीग्राम-हरेक साँझ। २ S ymvastatin-

१० मिग्रि हरेक दिन साँझ।

)) तल मबाट पीडित भई रहेका चिकित्सा समस्याहरूको सूची छ:

१. मानसिक रोग - जुनूनी-बाध्यकारी डिसअर्डर OCD र एक रोग रूपमा परिभाषितschyzo-प्रभावकारी विकार २. सोरियाटिक गठिया । A. एक न्यूरोलजिक समस्या जसको परिभाषा अस्पष्ट छ। यसको मुख्य लक्षणहरू: वस्तुहरू जुन मलाई हेरे बिना, हातबाट झर्ने, चक्कर आउने, हड्डीको केही क्षेत्रमा सनसनी गुमाउने र सन्तुलन र मुद्राको साथ एक निश्चित समस्या। Ch- ronic- ver कशेरुकामा पछाडि क्रॉनिक डिस्क हर्निएसन - जसले खुट्टामा पनि रेडियट गर्दछ र हिँड्न गाह्रो बनाउँछ। Ir. इरिटेबल बोवेल सिन्ड्रोम। The. गत महिना देखि एक हृदय समस्या को संकेत को शुरुआत (म यी शब्दहरु बिहीबार, मार्च २२, २०१ 2018 मा लेख्दै छु)। लेखेको समयमा समस्याको प्रकृति अझै अस्पष्ट छ जुन छातीमा दुखाइमा देखा पर्दछ, सास फेर्न गाह्रो हुनु र बोल्नु पनि। Vision. दर्शनको महत्वपूर्ण कमजोरी, जुन लगभग months महिना अगाडि शुरू भयो (म यी शब्दहरू सोमबार, अप्रिल १,, २१२१ मा लेख्दै छु)। )) अतिरिक्त व्यक्तिगत विवरण: उमेर: 48 48. वैवाहिक स्थिति: एकल। जन्म मिति: ११.११.१ 72 .२। )) तल मैले मे २०, १ 1990 1990 ० मा इजरायलको स्वास्थ्य मन्त्री श्री युली एडेल्स्टाइनलाई पठाउन खोजेको सन्देश हो (म ध्यान दिनेछु कि यस सन्देशलाई पठाउनको लागि फेसबुकले रोकेको थियो - जबकि फेसबुक खाता आफैं जारी रहन्छ। राम्रोसँग सञ्चालन गर्न। म यो अनौंठो व्यवहार बुझ्न सक्दिन, र किन फेसबुकले मलाई यो सन्देश पठाउन अनुमति दिदैन): 5/20/2021 श्री जुलाई एडल्सटिन शालोम रभ : विषय : सामान्य उत्तम सेवा अस्वीकृत। ए.एन. बुधवार, १ .5 …२०१२ साँझ १:5::56 मा मैले हामकेड * २00०० लाई कल गरे - मैले फोटोग्राफीका लागि कतार लाउन स्थगित गर्नका लागि। CT अर्को मितिको लागि २.5..5.२०१० को लागि सेट गर्नुहोस्। मेरो ठूलो आश्चर्यको लागि, कलरले मेरो बुबाको नाम के हो भनेर म उनलाई बताउन माग गर्यो - र यो जानकारी बिना उसले मलाई यो आधारभूत कार्यको लागि अनुमति दिन सक्दैन भनेर जोड दिए।
मेरा सबै प्रयासहरू उनको व्याख्या गर्न बुबाले कुरा संग गर्न केही थियो, र यो थियो कि सबै म दुरुपयोग र अरुको अहित गर्ने इच्छा को एक अपारदर्शी पर्खाल सामना थियो क्लिनिक मा बनाएको एक नियुक्ति postponing को एक सरल कार्य। म यी मूर्ख र अनावश्यक तर्कबाट अलि थकित भएँ - मैले अर्को मिति सेट गरेको अपोइन्टमेन्ट पछि स्थगित गर्नमा के समस्या छ? र मेरा बाबुआमाले के गर्नुपर्दछ? म ध्यान दिनेछु कि म 48 48 वर्ष पुरानो मान्छे हो र धेरै वर्षदेखि म आफ्नो अभिभावकको नियन्त्रणमा छुइन। त्यसो भए हामी के गर्दैछौं? समाधान के हो? म हो केवल यो पत्ता लगाउन सक्दैन , र यो रद्द ठाउँमा नयाँ अपोइन्टमेन्ट गर्ने बारे के जटिल थियो। Clarit उत्तम सर्तहरू अब देखि सेवा प्रदान गरीन्छ कि तिनीहरू संग हरेक कुराकानीमा म तिनीहरूलाई मेरो आमा बुबा को नाम बताउनु पर्छ। म विश्वास गर्दछु कि यो उनको नामको दुरुपयोग हो - मेरो आमा बुबाको नाम र क्ललेट मुशालेमको सेवा बीच कुनै सम्बन्ध छैन। त्यसो भए हामी के गर्दैछौं? के त्यहाँ समाधान छ? वा अबदेखि म केवल अपोइन्टमेन्ट गर्न सक्दिन र कुनै उपचार वा चिकित्सीय अनुगमन बिना नै रहनु पर्छ? के क्लेट एचएमओ लाई वास्तवमा लाम्ब र ताहियामा सेवाको प्रावधानको सर्तमा अनुमति छ कि तिनीहरूसँग प्रत्येक वार्तालापमा बीमित व्यक्तिले उसको अभिभावकको नाम के हो भन्न सक्छ? के यो कानूनी पनि हो? आखिर, कहिलेकाहीं संवेदनशील मानिसहरूलाई र साझा एक प्रकारको वा अर्को-र एक व्यक्ति सेवा प्रतिनिधिहरु (र कुनै पनि व्यक्तिगत कारण जो) तिनीहरूले स्पष्ट अपरिचित बताउन इच्छुक हुनेछ सक्छ, जसको लागि नाम को आफ्नो आमाबाबु हरेक एकल कुराकानीमा-यति किन न्यूनतम मानवता पाउन र यसलाई विचार गर्न? यस्तो सिकारी र अस्पष्ट तरीकाले किन व्यवहार गर्ने? सादर, असफ बिन्यामिनी, ११ Cost कोस्टा रिका स्ट्रिट, प्रवेश ए-अपार्टमेन्ट 4, किर्याट मेनचेम, जेरूसलम, जिप कोड: 66 66662525 2। फोन नम्बर: At-972-2-6427757 मा। मोबाइल-72 72२-5-8–678840०।। फ्याक्स: 972-77-2700076। पोस्ट स्क्रिप्टम। १. मेरो आईडी नम्बर: ० 95 95 47474040०3। २. मेरो ईमेल ठेगानाहरू :029547403@walla.co.il
र: asb783a@gmail.com र: assaf197254@yahoo.co.il र: ass.benyamini@yandex.com र: a32assaf@outlook.com र: assaf002@mail2world.com र: assaffff@protonmail.com चिकित्सीय रूपरेखा जसमा म मार्च १,, २१११ सम्म थिए: रीउट एसोसिएशन - अविविट होस्टल, ११ Cost कोस्टा रिका स्ट्रिट, प्रवेश ए-अपार्टमेन्ट 4, किर्याट मेनचेम, जेरूसलम, जिप कोड: 50 5050०8१।। होस्टल कार्यालयहरूमा फोन नम्बर:972-2-6432551। वा: 972-2-6428351। होस्टल स्टाफबाट सामाजिक कार्यकर्ता, जससँग म १ mon..3.२०१२ सम्म अनुगमित थिएः स्वीकृत-72 72२-50०-8585857181818

)) यहाँ मेरो प्रोफाईलमा लिंकहरू छन् विभिन्न सामाजिक नेटवर्कहरूमा जुन म सक्रिय छु: www.facebook.com/profile.p… vk.com/id3849401… www.webtalk.co/assaf.ben… wa.link / s7hrg3 www.linkedin.com/in/assaf-… www.instagram.com/assafhyyy… www.youtube.com/channel/U… twitter.com/MPn5ZoSbD… १०) म ध्यान दिनेछु कि म हिब्रूभाषी हुँ, र अन्य भाषाहरूको मेरो ज्ञानको स्तर एकदम कम छ। मध्यमदेखि निम्न स्तरको अंग्रेजी र धेरै तल्लो फ्रान्सेली बाहेक मसँग यस क्षेत्रमा थप ज्ञान छैन। यो कागजात लेख्नका लागि मैले एक पेशेवर अनुवाद कम्पनीको मद्दत दर्ता गरे। ११) सामाजिक नेटवर्क फेसबुकमा मैले २१..5.२०१२ मा गरेको पत्राचार निम्न छ : येलेना पर्मन १२::34 द्वारा पठाइएको येलेना: आज १२::34 नमस्ते Assaf, डाक्टरहरू र स्याहारकर्ताहरूको समूह डाक्टर वा स्याहारवाहकहरूको सिफारिसहरू हेर्न डिजाइन गरिएको हो, तपाईंको पोष्ट थोरै कम सान्दर्भिक हो र तपाईलाई जवाफ दिने कोही पनि हुनेछ भनेर निश्चय सोच्दछ। कुनै पनि केसमा फेसबुकमा समूहमा तपाईंको सबै व्यक्तिगत विवरणहरू प्रकट गर्ने सिफारिस नगर्नुहोस् , चिठी भित्र तपाईले आफ्नो विवरणहरू संलग्न गर्नुभयो र यो तपाईको लागि सुरक्षित छैन। यदि तपाईं एक डाक्टर वा थेरापिष्टबाट सिफारिस लिन चाहानुहुन्छ भने, म पोष्ट पुष्टि गर्दछु। सफलतापूर्वक १:4: .3 तपाईं द्वारा पठाइएको: आज १:33 बिहान। म वास्तवमा एक जना उपस्थित चिकित्सकको लागि सिफारिश र उपचार फ्रेमवर्क खोज्दैछु जुनमा म मेरो गाह्रो स्वास्थ्य अवस्थाको समाधान पाउन सक्छु। र मेरो व्यक्तिगत जानकारी को खुलासा को रूप मा: म यो को ले मा लिइरहेको भारी जोखिम को बारे मा पूर्ण जानकारी छ। उही समयमा, केहि पनि मलाई डराउँदैन, किनकि मसँग जे भए पनि मेरो जीवनमा हराउन केही छैन। म यो अन्तिम अन्तिम उपायको रूपमा गर्दछु - र यो विभिन्न निकायमा अपील गर्ने “स्वीकार्य” तरिकाहरूमा समाधान खोज्ने सबै प्रयासहरू विफल भएपछि, र धेरै वर्षदेखि मैले असह्य ढिलाइ सामना गरिरहेको छु। प्रत्येक सरकारी कार्यालय वा अधिकार जुन म यी सबै वर्षहरू पल्टाउँछु उत्तरदायित्वबाट उम्किन्छ र यसलाई पछिबाट रोल गर्‍यो - र यी हेरचाहको सट्टामा केहि गर्दैन तर पछाडि पछाडि अर्कोबाट अर्को जान्छ। यस वास्तविकतालाई दिईएको कारणले मसँग, अरू कुनै विकल्प वा छनौट थिएन। म ध्यान दिनेछु कि एक अधिकार, संस्था वा सरकारी कार्यालयका कारण मेरो स्थितिमा अशक्त व्यक्तिको लागि कुनै व्यावहारिक समाधानको अभावमा म त्यसो गर्न जारी राख्नेछु। म यसको कदर गर्दछु यदि तपाईं यी शब्दहरू मसँग एउटा समूहमा साझा गर्न सक्नुहुनेछ - मलाई वास्तवमै वास्तवमै “मेरो गोपनीयता सुरक्षित गर्ने” वा “जसले मेरो व्यक्तिगत विवरणहरू प्रकट गर्दैन” भन्ने मानिसहरूलाई चाहिदैन - सोचेमा। मेरो जीवनको वास्तविकतामा, म ठ्याक्कै उल्टो खोज्छु : यति धेरै इन्टरनेट प्लेटफर्महरू र सामाजिक सञ्जालहरूमा यी विवरणहरूको पर्दाफाश गर्दा - जब वास्तविकताले अशक्तहरूमाथि थोपेको छ, तब इजरायलको राज्यले सजिलैसँग म जस्तो अशक्तलाई निम्त्याउन सक्छ। केही घण्टा भित्र भाग्ने र मृत्यु हुने (वा कम पनि) स्वास्थ्य म सडकमा बाँच्न सक्षम हुनेछैन) - यस्तो अवस्थामा गोपनीयता वा व्यक्तिगत विवरणहरूको खुलासा नभएकोमा अवस्थित छैन। सडकमा मृत्युको खतरा धेरै मूर्त र तत्काल हो - र फेरि: मसँग कुनै विकल्प छैन वा अन्य विकल्प बाँकी छ - र यदि तपाईं मेरो यी सबै व्यक्तिगत विवरणहरू पूर्ण रूपमा बताउँदै तपाईं यी शब्दहरू साझा गर्न सक्नुहुनेछ भने म यसको कदर गर्छु। सादर, असफ बिन्यामिनी।