به: موضوع: جستجوی کار. A.G.N. این روزها دنبال کار می گردم. اخیراً (من این کلمات را یکشنبه 18 اکتبر 2020 می نویسم) در مورد پروژه ای به نام “Honey Badger” خواندم - در آن غول های فناوری مانند Google یا Facebook یک شرکت پیمانکاری مستقر در مانیل ، فیلیپین را اداره می کنند. نقش کارمندان در این شرکت یا سایر شرکتهای پیمانکاری (تعداد شرکتهای درگیر در این زمینه مشخص نیست) حذف محتوای مشکل ساز (مواد مخدر ، روسپی گری ، کودک سالاری ، پخش اعدامها یا فعالیتهای تروریستی و غیره) از اینترنت است. در سال 2018 دوشنبه سینما آلمانی ها به نام های Hans Block و Moritz Reiswick مستندی به نام “پاک کننده های اینترنت” در مورد کار کارگران این شرکت ها تولید کرده اند. س Myال من از شما این است: آیا شرکتهایی را می شناسید یا از آنها در این زمینه فعالیت می کنید ، که می توانید برای آنها درخواست کار کنید. من متذکر می شوم که از ماهیت توهین آمیز چنین کاری در رابطه با دست اندرکاران آن کاملاً آگاه هستم: طبق نشریات مختلف بسیاری از افرادی که در این مشاغل کار می کردند از کار خود خارج شده و یا در عوض به دلیل مواجهه مداوم و روزانه با محتوای دشوار ، به بیماریهای روحی و جسمی بسیار شدید مبتلا می شوند. اما این من را منصرف نمی کند ، زیرا به هر حال در زندگی ام چیزی برای از دست دادن باقی نمانده است - و سالها است که دیگر نتوانسته ام به بازار کار برگردم (تمام گزینه های دیگر کمک گرفتن از سازمان ها ، هیئت های شغلی یا تماس با بسیاری از شرکت ها تمام شده است - و برای سالهای زیادی ) با احترام، Assaf Binyamini ، 115 خیابان کاستاریکا ، ورودی آپارتمان 4 ، کریات مناخم ، بیت المقدس ، کد پستی: 9662592. شماره تلفن ها: در-972-2-6427757. تلفن همراه -972-52-4575172. Fax-972-77-2700076. ارسال اسکریپتوم. 1) آدرس های ایمیل من: 029547403@walla.co.il و: asb783a@gmail.com و: assaf197254@yahoo.co.il و: a32assaf@outlook.com و: ass.benyamini@yandex.com و: assaf002@mail2world.com 2) توجه خواهم کرد که من شخصی هستم که به زبان عبری صحبت می کنم - و دانش من از زبانهای دیگر بسیار کم است. به جز زبان انگلیسی سطح متوسط ​​تا پایین و فرانسوی سطح بسیار پایین ، من دیگر دانش در این زمینه ندارم - و برای نوشتن این سند از یک شرکت ترجمه حرفه ای استفاده کردم. 3) آدرس پست الکترونیکی مددکار اجتماعی ، که می توانید از آن اطلاعات بیشتری در مورد من بدست آورید: talotan39@gmail.com یادآور می شوم که ارائه اطلاعات بیشتر در مورد وی منع شده ام. 4) Resume-Assaf Binyamini: مشخصات شخصی: Assaf Binyamini ، شماره شناسنامه 029547403. تاریخ تولد: 11.11.1972. آدرس: 115 Kosta Rica Street، Kiryat Menachem، Jerusalem. شماره تلفن ها: در-972-2-6427757. تلفن همراه -972-52-4575172. Fax-972-77-2700076. تحصیلات: 10 سال تحصیل و تحصیلات جزئی. خدمت سربازی: به دلایل پزشکی معافیت. تجربه کاری: 1991-کار در نجاری R.S.T (جنوب تل آویو) 1998-2005- کار در کتابخانه ملی ، کمک به کارمندان حرفه ای کتابداران در کارهای مختلف. 2009-2010-کار در زنجیره “Avgad” برای مرتب سازی کالاها در جواهرات. فوریه-مه 2019-کار در شرکت کامپیوتر HMSOFT داوطلبانه: فعال در ستاد مبارزه با معلولین. داوطلبانه در مرکز اعمال حقوق شهرداری اورشلیم با کمک به مردم نیازمند. اطلاعات عمومی: انگیزه بالا ، توانایی بالا در فرمول دهی به صورت شفاهی و کتبی ، توانایی بداهه پردازی و حل مشکلات. سالها آشنایی با سازمانهای جامعه مدنی دارد. از ناتوانی جسمی رنج می برد که مانع از برداشتن بارهای سنگین و ایستادن طولانی مدت روی پاهایم می شود. 5) زیر پیوند کانال یوتیوب به زبان عبری است که در 28 آوریل 2020 افتتاح کردم ، جایی که من گاهی اوقات محتوای مربوط به معلولان و معلولان ذهنی را در دولت اسرائیل بارگذاری می کنم: www.youtube.com/channel/U…؟view_as= مشترک 6) در 10 آگوست 2018 ، من به یک جنبش اجتماعی به نام “غلبه” پیوستم - جنبشی که در آن سعی در ارتقا the وضعیت ، کیفیت زندگی و حقوق “معلولان شفاف” داریم. این افراد معلول از مشکلات پزشکی و معلولیت های شدید رنج می برند - اما به دلیل اینکه معلولیت یا بیماری آنها به طور آشکار در خارج دیده نمی شود ، از تبعیض شدید و انکار گسترده حقوق رنج می برند. بنیانگذار جنبش ، و کسی که امروز آن را اداره می کند خانم تاتیانا کادوچکین است و شماره تلفن او: 972-52-3708001. خدمات پاسخگویی تلفنی وی یکشنبه تا پنجشنبه بین ساعت است 11: 00-20: 00 - و این به جز اعیاد یهودی و تعطیلات مختلف اسرائیلی است. در زیر پیوندی به وب سایت جنبش ما وجود دارد: www.nitgaber.com /